Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Moet zeggen dat VW haar huiswerk goed heeft gedaan. Zeer mooie wagen en de prijzen vallen ook best mee. Bij de kapper eens de Autogids gelezen en er stond een meerkamp in. Meerkamp is gewonnen door de VW Golf. Al denk ik dat Autogids een boontje heeft voor VAG. Maar soit in die meerkamp kan ik dat wel begrijpen. Al begrijp ik al die lof niet voor de Ford Focus. Fantastische motoren, maar dat interieur laat toch enorm de wensen over.

Comment

• Vandaag een Golf VII Highline gezien met dat marrakesh bruin interieur, ik ben fan
      In deze klasse is er imo gewoon niks beter te vinden, op voorwaarde dat je wat budget te besteden hebt. Het interieur van een Focus of Astra komt zelfs niet in de buurt.
      Je moet alleen de afweging maken of je een dikke Golf wil, of een minder uitgeruste premium hatchback.
      Last edited by Gunter; 22/12/2012, 17:13.

Comment

• Schmidt GTI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Niet echt akkoord. Een audi afwerking is echt wel een pak hoger dan die van seat. Mag ook wel voor een meerprijs van 10k.
          Ge gaat toch niet zeggen dat de metaallak van een A3 twee keer zo goed is als die van een Seat ? Pure geldklopperij is dat.

Comment

• Die discussies over de afwerking zijn echt al tot in den treure gevoerd.
            Qua koetswerk (naden) en lak is er volgens mij weinig verschil. Interieur is een andere zaak.
            Er zijn gewoon verschillen in het materiaalgebruik tussen de diverse modellen. Volgens mij durft men onderling ook al eens besparen op de isolatie.
            Audi's visie op multimedia is ook helemaal anders dan bijvoorbeeld VW, Skoda en Seat. Ook meer mogelijkheden tot personalisering.
            Een tijd geleden heb ik eens een Ibiza met een Polo vergeleken (huidige modellen) en het verschil was toch duidelijk aanwezig.
            De vraag is gewoon of je het gerechtvaardigd vindt om hiervoor extra te betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IDF Bekijk Berichten
              'k Moet zeggen dat VW haar huiswerk goed heeft gedaan. Zeer mooie wagen en de prijzen vallen ook best mee. Bij de kapper eens de Autogids gelezen en er stond een meerkamp in. Meerkamp is gewonnen door de VW Golf. Al denk ik dat Autogids een boontje heeft voor VAG. Maar soit in die meerkamp kan ik dat wel begrijpen. Al begrijp ik al die lof niet voor de Ford Focus. Fantastische motoren, maar dat interieur laat toch enorm de wensen over.
              Bwa, een boontje voor VAG weet ik niet. Ik weet wel dat de Golf ongeveer elke test wint die ik al gelezen heb.
              En het maakt niet uit of het tussen modale C segmenters gaat of premiummodellen zoals de 1, A of A3.
              Het totaalpakket is gewoon moeilijk te verslaan. Je kan dat saai vinden (ik vind dat niet) maar het model is gewoon wat het moet zijn.
              Voor het onderstel van de Focus heb ik veel respect maar ik kan hem niet mooi vinden en het interieur is gewoon veel te druk en rommelig naar mijn goesting.

Comment

• Comment

• Lijkt me ook te begrijpen het is ook een zeer mooi gemaakte wagen. Enkel qua motorkarakter doet de Ford Focus het toch stukken beter. Die 1.6 TDCI is toch beter dan de 1.6 TDI van VAG. Ik vind een Golf zeker geen saai model. Qua ruimte, design, ergonomie daar is enorm over nagedacht en dat is ook de grote sterkte van Volkswagen hun schitterend design en dit in combinatie met een zeer simpel en ergonomisch interieur dat erg ruim aanvoelt.

Hoe goed een Ford Focus ook is, ik zou nooit een Ford kopen omwille van het erg Amerikaans aandoende interieur dus lees => goedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                    Goed nieuws van d'ieteren op www.tijd.be . Ze verlagen hun winstprognose voor 2012 en waarschuwen voor een ferme daling van de winst in 2013. Dit kan alleen maar voor extra druk op de prijzen van hun producten zorgen . De consument kan er maar wel bij varen.
                    Vandaag geprofiteerd van de daling van de koers van d'ieteren op de beurs (-18% ) en 500 aandelen aan 29.05 euro gekocht. Ik heb zo een voorgevoel dat ik een goede zaak heb gedaan.

Comment

• is er al een datum geweten wanneer de break versie zou komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                        is er al een datum geweten wanneer de break versie zou komen?
                        Nee, daar is nog altijd geen duidelijkheid over.

Comment

• Golfje Highline in Nachtblauw op een velg die ik niet direct kan thuisbrengen (iemand?)

Comment

• Het interieur met ErgoActive zetels:

Comment

• De velg is de standaard Dover velg op de Belgische Highline

Comment

• Velgen zijn "Sima" ; voor een hoop VW modellen beschikbaar als winterset via VW zubehör.
                                2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• MikeVee heeft het bij het rechte eind, thanks.

Comment

• Gisteren 1 zien rijden en ik vraag me echt af wie zo een "facelift", ik noem het zo koopt, als je dat vergelijkt met het exterieur dan is er amper verschil, het grootste verschil noem ik nog dat ze nu ook al beginnen met van die lelijke monovolume-achteruitkijkspiegel, het is lelijk met dat raampje en het zicht is stukken minder hierdoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                      is er al een datum geweten wanneer de break versie zou komen?
                                      Ik denk dat ie gelanceerd wordt op het salon in Genève in maart 2013

variant 7.jpg
                                      2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten

[ATTACH=CONFIG]94411[/ATTACH]
                                        thnx
                                        ziet er wel goed uit,hoewel ik een fotoshop gevoel krijg.
                                        Precies de kont van een passat variant waarin ze de golf hatchback lichten hebben ingezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten

[ATTACH=CONFIG]94411[/ATTACH]
                                          Ik moet u tegenspreken, volgens AMS zal het model op de IAA in Frankfurt gepresenteerd worden. (september 2013)
                                          Een exacte datum wanneer hij in de handel komt is nog niet bekend.

Comment

Working...
                                          X