Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk moet u tegenspreken, volgens AMS zal het model op de IAA in Frankfurt gepresenteerd worden. (september 2013)
Een exacte datum wanneer hij in de handel komt is nog niet bekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenTsja. Ik weet het ook niet. Hier zeggen ze 'anfang 2013'. Dus gok ik dan op Genève in maart
http://www.motor-talk.de/news/gross-...-t4346195.html
Zowel Motor-Talk als Autobild zeggen "begin 2013" maar AMS zegt duidelijk dat hij pas op de IAA in september zal gepresenteerd worden.
Even afwachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenVandaag geprofiteerd van de daling van de koers van d'ieteren op de beurs (-18% ) en 500 aandelen aan 29.05 euro gekocht. Ik heb zo een voorgevoel dat ik een goede zaak heb gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenEuh... Heb jij 15.000 EUR in aandelen d'Ieteren belegd? Je weet toch waarom d'Ieteren gezakt is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenZe sluiten vandaag af op 29.75 euro. Momenteel 350 euro winst , net iets meer dan een spaarboekje dus.
Comment
-
Volgens een artikel op gva.be (ook geciteerd door De Standaard) zullen de constructeurs op het autosalon uitpakken met zeer grote kortingen
om de verkoop van nieuwe wagens terug aan te zwengelen.
Zo zou Volkswagen op de Golf 35 à 40% korting geven.
Reacties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten40% korting op een nieuwe Golf VII. Geloof ik geen sikkepit van. Indien waar rij ik over een paar maanden met een Golf VII 2.0tdi Highline dsg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten40% korting op een nieuwe Golf VII. Geloof ik geen sikkepit van. Indien waar rij ik over een paar maanden met een Golf VII 2.0tdi Highline dsg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten40% korting op een nieuwe Golf VII. Geloof ik geen sikkepit van. Indien waar rij ik over een paar maanden met een Golf VII 2.0tdi Highline dsg.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenAls je verkocht hebt wel ja. Enfin, het is hier geen beleggersforum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenHet klopt van de 40% maar is op de golf6 die ze nog hebben.
Volgens de Standaard gaat het om de Golf Plus (35% korting, inclusief overnamepremie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenHet klopt van de 40% maar is op de golf6 die ze nog hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenEuh... Heb jij 15.000 EUR in aandelen d'Ieteren belegd? Je weet toch waarom d'Ieteren gezakt is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVertel.
Belron = Carglass doet het zeer slecht
D'Ieteren is daar volle eigenaar van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenBelron = Carglass doet het zeer slecht
D'Ieteren is daar volle eigenaar van
Comment
-
Net terug van de dealer om naar een 35-40 % Golf te vragen. Ik kreeg uiteindelijk 7.5 % korting op een Golf 7 + een extra salonkorting van 500 euro. De verkoper vertelde me dat hij vandaag overstelpt werd met telefoons en gaf me groot gelijk dat al die Blue Motion premies eigenlijk puur bedrog waren . Vele klanten begrepen niet dat ze uiteindelijk maar 7.5% kregen ipv de verhoopte 40 % . Wel enigszins verbaasd over de gebrekkige kennis van de verkopers over hun producten. Zo bleken ze niet te weten dat de achteras van 1.6 en de 2.0 tdi verschillend was en ook de optie Ergo zetels van de Highline was hen onbekend. Op een Golf en Golf Variant gaven ze ook 7.5% maar kreeg je er nog een gratis optiepakket twv. +/- 5000 euro bovenop. Zo kom je met veel goeie wil op 30%....
Comment
Comment