7,5%, 500€ extra korting en een schuifdak voor 500€ is niet slecht, vind ik. Toch niet voor een spiksplinternieuw model...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
schoonouders hebben vandaag een Golf 7 besteld
- 1.2Tsi 105pk,
- Trendline, 5 Deurs
- Deep Black pareleffect
- Interieur Salt
Opties:
- Licht & zichtmodule
- Inklapbare buitenspiegels
- Park Pilot
- Pack business @ GPS Discover
- Rear assist
- Aluvelgen 15" lyon (gaan als wintervelgen gebruikt worden)
- Kofferschaal (gratis)
- Tapijten (Gratis)
Levering: Eind maart
Zijn nu nog op zoek naar originele 17 inch velgen van VW, iemand een goed adres?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenschoonouders hebben vandaag een Golf 7 besteld
- 1.2Tsi 105pk,
- Trendline, 5 Deurs
- Deep Black pareleffect
- Interieur Salt
Opties:
- Licht & zichtmodule
- Park Pilot
- Rear assist
- Kofferschaal (gratis)
- Tapijten (Gratis)
Zijn nu nog op zoek naar originele 17 inch velgen van VW, iemand een goed adres?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenschoonouders hebben vandaag een Golf 7 besteld
- 1.2Tsi 105pk,
- Trendline, 5 Deurs
- Deep Black pareleffect
- Interieur Salt
Opties:
- Licht & zichtmodule
- Park Pilot
- Rear assist
- Kofferschaal (gratis)
- Tapijten (Gratis)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenZit de prijs van de golf 7 in dezelfde trend als de golf 6 geweest?
Ik had vlug eens een configuratie gedaan en ik heb zo het gevoel dat de opties een pak duurder zijn geworden.
Standaarduitrusting is duidelijk beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten+-3600 euro
Comment
-
Iemand enig idee of de 1.8 TFSI ook aangeboden zal worden of is het wachten op de GTI of GTD voor iets krachtigere motoren? In de leon en A3 is de 1.8 wel beschikbaar...snap het niet goed. 1.4 lijkt me te weinig tenzij iemand met ervaring met dit bokje me tegenspreekt...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenEuh... Heb jij 15.000 EUR in aandelen d'Ieteren belegd? Je weet toch waarom d'Ieteren gezakt is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenal gevonden
Zaterdag ga ik erom, 2uur rijden enkel maar het prijsverschil bij de dealer maakt het goed
Comment
-
-
Ik ben momenteel zélf volop aan het kijken om de nieuwe Golf te kopen. Dit weekend naar de dealer geweest om de 1.2 TSI 105 pk Trendline versie te configureren & offerte te vragen.
Daar wisten ze me te vertellen dat enkel de velg Toronto of Perth verkrijgbaar is op de Trendline versie. Als ik bijvoorbeeld de 17" velg "Madrid" erop wil (zie foto hierboven), of de 18" inch velg "Durban", dan kan dit wel achteraf gedaan worden, maar met een meerprijs. (die Durbans kosten bij VW ca. 1200 EUR. Als ik dit achteraf wil laten bestellen, zou de prijs neerkomen op ongeveer 2500 EUR, zei de verkoper).
Iemand enig idee of dit kan kloppen? Ik heb veel moeite om dat te geloven...
Comment
Comment