Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand enig idee welk kleur dit is? Is dit Pacific Blue? Lijkt een tint donkerder blauw te zijn op de foto's dan Pacific Blue van in de catalogus en andere foto's op Inetnet en ook niet donker genoeg om Night Blue te zijn. Zijn er in Duitsland andere kleuren verkrijgbaar msh?

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan - België Bekijk Berichten
      Ik ben momenteel zélf volop aan het kijken om de nieuwe Golf te kopen. Dit weekend naar de dealer geweest om de 1.2 TSI 105 pk Trendline versie te configureren & offerte te vragen.

Daar wisten ze me te vertellen dat enkel de velg Toronto of Perth verkrijgbaar is op de Trendline versie. Als ik bijvoorbeeld de 17" velg "Madrid" erop wil (zie foto hierboven), of de 18" inch velg "Durban", dan kan dit wel achteraf gedaan worden, maar met een meerprijs. (die Durbans kosten bij VW ca. 1200 EUR. Als ik dit achteraf wil laten bestellen, zou de prijs neerkomen op ongeveer 2500 EUR, zei de verkoper).

Iemand enig idee of dit kan kloppen? Ik heb veel moeite om dat te geloven...
      Klopt,je kan max 16" bestellen op trendline.Apart kosten de 17" en 18" enorm veel geld.

Comment

• VW doet dit bewust om de kwaliteiten van de Golf 1.2 tsi Trendline te bewaren. Een 17" of 18" velg betekent immers comfortverlies , meer afrolgeluid en een hoger verbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          VW doet dit bewust om de kwaliteiten van de Golf 1.2 tsi Trendline te bewaren. Een 17" of 18" velg betekent immers comfortverlies , meer afrolgeluid en een hoger verbruik.
          Absoluut. Vandaar dat op 1.2tsi Highline het wel kan. Rare jongens die VW mannen.

Comment

VW doet dit bewust om de kwaliteiten van de Golf 1.2 tsi Trendline te bewaren. Een 17" of 18" velg betekent immers comfortverlies , meer afrolgeluid en een hoger verbruik.
            Straks geloof je jezelf nog. Wordt gewoon gedaan zodat men de duurdere uitvoering kiest, wat had je nu zelf gedacht ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mortana Bekijk Berichten
              Straks geloof je jezelf nog. Wordt gewoon gedaan zodat men de duurdere uitvoering kiest, wat had je nu zelf gedacht ...
              Eigenlijk heeft hij wel gelijk he,ben van standaard 15" veranderd naar 17" OEM velg,heb minder comfort,meer afrolgeluid en hoger verbruik.
              Scheelt wel niet veel in alle 3 de gevallen,maar toch is het he

Ps;zelf stoort mij dat niet
              Last edited by ; 27/01/2013, 19:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                Eigenlijk heeft hij wel gelijk he,ben van standaard 15" veranderd naar 17" OEM velg,heb minder comfort,meer afrolgeluid en hoger verbruik.
                Scheelt wel niet veel in alle 3 de gevallen,maar toch is het he

Ps;zelf stoort mij dat niet
                Idem, maar ik doel gewoon op het feit dat het bij Trendline niet te bestellen valt, maar dan wel weer bij de Highline.

Zelf vind ik dat de nieuw golf niet echt vernieuwend is qua design, maar nu ik dit blauw kleurtje zie, kan ik het wel smaken...

Comment

• Sorry, maar ik vind de golf 7 een complete mislukking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Sorry, maar ik vind de golf 7 een complete mislukking.
                    Eweel, heb er gisteren één gezien op autostrade van de garage en vindt er ook niks aan. Een mooi uitgevoerde 6 is eigenlijk knapper.
                    Last edited by ; 27/01/2013, 20:07.

Comment

Maar de meerprijs verdien je zo terug hoor.
                      Een band van 18" heeft immers een veel grotere omtrek dan een band van 15", zodat die bij een gelijk aantal km minder rondjes zal moeten draaien en zodus zal het loopvlak trager verslijten, en gaat het bandje dan ook lager mee......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                        Maar de meerprijs verdien je zo terug hoor.
                        Een band van 18" heeft immers een veel grotere omtrek dan een band van 15", zodat die bij een gelijk aantal km minder rondjes zal moeten draaien en zodus zal het loopvlak trager verslijten, en gaat het bandje dan ook lager mee......
                        Rare redenering hoor, omtrek is bijna identiek, 15" heeft 199,33 cm, 18" heeft 200,18 cm. En geloof me ,18" zal pak sneller slijten dan de 15"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan - België Bekijk Berichten
                          Iemand enig idee welk kleur dit is? Is dit Pacific Blue? Lijkt een tint donkerder blauw te zijn op de foto's dan Pacific Blue van in de catalogus en andere foto's op Inetnet en ook niet donker genoeg om Night Blue te zijn. Zijn er in Duitsland andere kleuren verkrijgbaar msh?
                          denk dat dit gewoon een pacific blue is, omdat hij in de schaduw staat lijkt het wat donkerder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                            Rare redenering hoor, omtrek is bijna identiek, 15" heeft 199,33 cm, 18" heeft 200,18 cm. En geloof me ,18" zal pak sneller slijten dan de 15"
                            Was nu ook niet serieus bedoelt hé, was enkel een opmerking gericht aan dbr2 omdat hijzelf ook altijd van die leuke opmerkingen maakt.(blijkbaar heb ik me niet goed uitgedrukt, waarvoor excuses)

Comment

• 18" slijt inderdaad sneller dan 15"en zijn duurder ook , niets dan nadelen dus tegenover een betwistbaar estetisch voordeel.

Comment

• Het eigenaardige is dat indien ik de Golf 7 zie op TV (reclame) het wel een opvallend (mooi) ding is, maar als je hem in het echt ziet rijden dan valt het echt serieus tegen en moet je soms twee keer kijken of het wel een 7 is (vooral de achterkant). Waarschijnlijk te maken met de kijkhoek waarop ze hem tonen op TV (lager standpunt dan wanneer je hem normaal ziet rondrijden).

Comment

• Volkswagen Golf 4MOTION

Heb je de afgelopen weken toevallig een paar angstige momenten meegemaakt toen je met je voorwielaangedreven lease-Golf naar het werk ging? Wellicht moet je er dan eens over nadenken om vierwielaandrijving te bestellen. Vanaf nu is de Golf 7 namelijk ook leverbaar met 4MOTION.Sinds 1986 levert Volkswagen al vierwielaandrijving op hun middenklasser, maar hier in Nederland zijn dit soort modellen nooit echt populair geweest. In bergachtige gebieden en landen waar veel sneeuw valt uiteraard wel.
                                  Het nieuwe 4WD systeem van de Golf 4MOTION maakt gebruik van een 5e generatie Haldex koppeling en het systeem is 1,4 kilo lichter dan het systeem dat op de vorige generatie Golf zat.
                                  4MOTION is te combineren met 2 verschillende (diesel) motoren. Je kan kiezen tussen 105 pk en 150 pk, en Volkswagen meldt ons trots dat de 150 pk variant maar liefst 15% zuiniger is dan de Golf 6 4MOTION met 140 pk. De meerprijs van 4MOTION is (in Duitsland) €1.800 en het systeem is alleen leverbaar op de Golf met 5 deuren.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 1800€ meerprijs valt nog mee.
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Sorry, maar ik vind de golf 7 een complete mislukking.
                                          Volledig akkoord!! Die auto gaat precies terug in de tijd, ipv vooruit.

Comment

Working...
                                          X