Oorspronkelijk geplaatst door kvs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Heb sinds gisteren mijn nieuwe golf 7 12 TSI 85PK , en ik moet zeggen dat hij perfect voldoet. Hij is zéér stil, comfortabel, voldoende krachtig, niet brutaal. Hij rijdt subliem.
Ben er nog wel niet mee naar de autostrade geweest.. Kben wel eens benieuwd hoeveel toeren hij draait en hoe hij ervaart bij 120 à 130 km/h ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenRond de 3.000 toeren bij 120
120 = 2600 toeren
135 = 3000 toeren
viel goed mee voor de 12TSI 85 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr Bekijk BerichtenBen gisterenavond geweest;
120 = 2600 toeren
135 = 3000 toeren
viel goed mee voor de 12TSI 85 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenNiemand koopt toch een auto omdat andere mensen er hun hoofd er voor zouden draaien ?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kvs Bekijk BerichtenVolgens de site van VW is de DSG 1.4TSI zuiniger. Klopt dit ook in de praktijk en is de DSG wel aan te raden als je grotendeels stad verkeer doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichtenik heb eigenlijk dezelfde vraag voor de 7 staps DSG bij de 1.6 diesel. Wat zijn de toeren +- bij 120 a 130km/h?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichtenik heb eigenlijk dezelfde vraag voor de 7 staps DSG bij de 1.6 diesel. Wat zijn de toeren +- bij 120 a 130km/h?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenBij mijn Touran zit dat ergens in de buurt van 2300 denk ik, op een Golf zal dat niet veel verschillen denk ik. Bij 155 op de teller zit ik nog altijd een stuk onder de 3000 toeren.Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe database op autoweek.nl is een handig hulpmiddeltje om zo'n zaken op te zoeken:
http://www.autoweek.nl/auto/70301/vo...05pk-trendline'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Definitieve specificaties van de E-Golf zijn bekend:
- Siemens lithium-ionaccu's in de bodem weggewerkt
- 116 pk
- top: 135 km/u
- theoretische actieradius: 175 km
- standaard opladen: 6 uur
- snelladen: 45 min.
- bagageruimte min 35 liter
- gewicht + 250 kg (ouch...)
Lancering 4e kwartaal 2013
Comment
-
Autobild heeft de 4 platformbroertjes tegen elkaar gezet,
allemaal 2.0 TDI.
Conclusie:
4. Seat Leon (492/700)
- hoofdruimte achteraan
- kleinste koffer
- materiaalgebruik zwakste van het viertal
+ agiel rijgedrag
+ stevig onderstel maar niet overdreven hard
+ goedkoopste van het viertal
3. Audi A3 Sportback (503/700)
- minste beenruimte achteraan
- kleine koffer
- duurste van de vier
+ beste materiaalgebruik
+ comfortabel
2. VW Golf (515/700)
- te veel knoppen op stuur
+ aangenaam interieur
+ ruimte achteraan
+ koffer
+ meest uitgebalanceerde ophanging
1. Skoda Octavia (518/700)
- demping motorgeluid
- ophanging minder goed dan de Golf
+ beenruimte achteraan
+ grootste koffer
+ materiaalgebruik op VW niveau
+ goedkoper dan de Golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenDe zogezegd Premium Audi komt er nog vrij goed uit tegenover de sublieme Skoda Octavia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kvs Bekijk BerichtenIk heb nu al een paar keer met de oude A6 van mijn baas mogen rijden en vind een DSG praktisch, heb nu een manuele bak. Aan het rode licht ben je inderdaad veel sneller weg.
en bij de nieuwe a6 is het multitronic bij voorwielaandrijvers en bij vierwielaandrijvers (quattro) is het s-tronic is te vgl met dsg want heeft ook een dubbele koppeling
Comment
Comment