Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Golf is Auto Van Het Jaar 2013

VW Golf - 414 punten
    Toyota GT86 / Subaru BRZ - 202 punten
    Volvo V40 - 189 punten
    Ford B-Max - 148 punten
    Mercedes A klasse - 138 punten
    Renault Clio - 128 punten
    Peugeot 208 - 120 punten
    Hyundai i30 - 111 punten

autoweek.nl

Comment

• Zeker terecht volgens mij ;-)

Wij rijden sinds enkele weken met de nieuwe Golf en ik kan er niet veel negatief over vertellen !
      Zeer stille en comfortabele wagen met een mooi afwerking...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
        Zeker terecht volgens mij ;-)

Wij rijden sinds enkele weken met de nieuwe Golf en ik kan er niet veel negatief over vertellen !
        Zeer stille en comfortabele wagen met een mooi afwerking...
        heb ook sinds 3 weken mijne nieuwe golf 7 en ik moet zeggen dat hij idd zalig rijdt. Ik kom van golf 6 en vind deze toch een pak beter hoor. Hij stuurt zo eenvoudig licht en idd héél stil. Ik rijd met 12TSI en hoor hem nauwelijks. Zeker gene spijt ervan !

Comment

• ^ Proficiat met jullie nieuwe aanwinst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hvr Bekijk Berichten
            heb ook sinds 3 weken mijne nieuwe golf 7 en ik moet zeggen dat hij idd zalig rijdt. Ik kom van golf 6 en vind deze toch een pak beter hoor. Hij stuurt zo eenvoudig licht en idd héél stil. Ik rijd met 12TSI en hoor hem nauwelijks. Zeker gene spijt ervan !
            Ik rij sinds gisteren met een Volvo V40 D3. Vergeleken met mijn Golf VI is het toch van een andere orde, hoor. En daar kan een Golf VII m.i. niet tegenop.

Comment

Ik rijd met 12TSI en hoor hem nauwelijks. Zeker gene spijt ervan !
              Hij is zelf iets te eigenlijk, met die start stop merk je dat echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Hij is zelf iets te eigenlijk, met die start stop merk je dat echt.
                als hij stationair draait hoor ik bijna niet of hij stilvalt (met start stop) of niet.
                tkan ook aan mijn gehoor liggen ..

Comment

als hij stationair draait hoor ik bijna niet of hij stilvalt (met start stop) of niet.
                  tkan ook aan mijn gehoor liggen ..
                  Nee, ligt wel degelijk aan de auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                    Ik rij sinds gisteren met een Volvo V40 D3. Vergeleken met mijn Golf VI is het toch van een andere orde, hoor. En daar kan een Golf VII m.i. niet tegenop.
                    Testen in gespecializeerde tijdschriften(Auto Motor und Sport , Autovisie ..) wijzen inderdaad uit dat de Volvo letterlijk en figuurlijk (met ee, koffer die eerder te omschrijven valt als een tweede handschoenkastje) een maatje te klein is voor de Golf.

Comment

• Ik ga het niet rap zeggen, maar nu moet ik hem gelijk geven. Koffer van een V40 is tegenover een Golf te klein. Een V40 is wel mooier (is wel persoonlijke smaak).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Ik ga het niet rap zeggen, maar nu moet ik hem gelijk geven. Koffer van een V40 is tegenover een Golf te klein. Een V40 is wel mooier (is wel persoonlijke smaak).
                        Binnenruimte is niet alles, hé. Wij zijn maar met z'n tweeën, dus een V40 is ruim genoeg. Een Golf ziet er toch maar dertien in een dozijn uit vergeleken met een V40. En dan is er nog die heerlijke vijfcilinder

Comment

• Hierbij een klein maar misschien best nuttig overzichtje:

Dit zijn geen waarden die door de constructeur zijn verstrekt maar reële cijfers, nauwkeurig getest door adac.de
                          Momenteel zijn enkel bovenstaande 4 motoren aan een test onderworpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            Hierbij een klein maar misschien best nuttig overzichtje:

Dit zijn geen waarden die door de constructeur zijn verstrekt maar reële cijfers, nauwkeurig getest door adac.de
                            Momenteel zijn enkel bovenstaande 4 motoren aan een test onderworpen.
                            Ik vind het altijd ironisch dat zo'n 2.0 TDI met zowat de helft meer vermogen maar gekoppeld aan een 6-bak in de praktijk even zuinig is als een 1.6 TDI met (te lange) 5-bak. En Volkswagen dan maar beweren dat ze voor een 5-bak gekozen hebben in BlueMotion versies omdat een 6-bak teveel wrijving veroorzaakt wat tegen de zuinigheidsprincipes ingaat
                            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Ik vind de waarden voor de Benzine modellen niet slecht. Ik moet al heel goed mijn best doen, met mijn huidige wagen om gemiddeld 7.2 te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kvs Bekijk Berichten
                                Ik vind de waarden voor de Benzine modellen niet slecht. Ik moet al heel goed mijn best doen, met mijn huidige wagen om gemiddeld 7.2 te rijden.
                                De verbruiksgegevens die daar worden opgegeven lijken mij al bijna even onrealistisch in de dagdagelijkse realiteit als deze van VW zelf. Je gaat 's nachts op lege wegen moeten rijden in ecomode (en daarmee bedoel ik geen airco, eco bandjes, geen belasting, etc.) om dat te bereiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
                                  De verbruiksgegevens die daar worden opgegeven lijken mij al bijna even onrealistisch in de dagdagelijkse realiteit als deze van VW zelf. Je gaat 's nachts op lege wegen moeten rijden in ecomode (en daarmee bedoel ik geen airco, eco bandjes, geen belasting, etc.) om dat te bereiken.
                                  Cijfers lijken mij wel degelijk accuraat. Enkel is er wel een verschil tussen DE en BE.
                                  In ons kleine, verzadigde landje is bijna elk traject dat niet over de snelweg gaat in te delen onder stadsverkeer.
                                  Veel stoppen, optrekken, vertraagd verkeer op secundaire wegen, verkeerslichten, enz...
                                  Een dikke 6 voor de benzines en een dikke 5 voor de diesels lijkt mij niet ver van de praktijk te zitten.

Comment

• Gti en gtd configuratie online op de be-site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                      Gti en gtd configuratie online op de be-site.
                                      Uitrusting is goed (o.a. standaard xenon). Wel nog steeds dure prijzen voor infotainment.
                                      Duidelijk waar er volgens d'ieteren geld te rapen valt.

Comment

• En ik wil hier ook nogmaals mijn ergernis uiten over die configurator. Wat een wangedrocht is dat toch.
                                        VW is zo wat het populairste merk van ons land en het kan/wil zijn potentiële klanten nog geen deftige configurator aanbieden...
                                        Hoelang moeten de mensen nu al prullen met dit huidige ding?
                                        Je moet eens kijken naar de toepassing op de Nederlands site:

Verre van perfect maar toch al een pak beter, hedendaagser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          En ik wil hier ook nogmaals mijn ergernis uiten over die configurator. Wat een wangedrocht is dat toch.
                                          VW is zo wat het populairste merk van ons land en het kan/wil zijn potentiële klanten nog geen deftige configurator aanbieden...
                                          Hoelang moeten de mensen nu al prullen met dit huidige ding?
                                          Je moet eens kijken naar de toepassing op de Nederlands site:

Verre van perfect maar toch al een pak beter, hedendaagser.
                                          Inderdaad, de calculator van VW.be is een antiek gedrocht, terwijl vrijwel alle andere europese vw sites een betere hebben. Dan spreken we nog niet over andere merken...daar kan vw wat marketing betreft wel iets van leren.

Nuja de huidige calculator is misschien een weerspiegeling van de standaarduitrusting

Comment

Working...
                                          X