Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leaseslet ? Waarom zo laagdunkend en respectloos doen over een voertuig dat u van uw werkgever in bruikleen krijgt?
Doe ik niet hoor, ben er zeer happy mee en apprecieer de gunst Langs ons kanten gebruiken we gewoon die term als we over een leasing wagen spreken. Gewoon een term, niks achter zoeken.
Binnenruimte is niet alles, hé. Wij zijn maar met z'n tweeën, dus een V40 is ruim genoeg. Een Golf ziet er toch maar dertien in een dozijn uit vergeleken met een V40. En dan is er nog die heerlijke vijfcilinder
Mochten ze daar nu ook nog eens in slagen om een deftige automaatbak aan die motor te koppelen zouden we al een stuk de goede richting in zijn...
De geartronic rijdt niet slecht hoor heb zelf ene. Heb ook een klassieke vijfbak in de c220cdi en die is toch heel wat zwakker. Je mag hem gewoon niet vergelijken met dsg/s-tronic
De geartronic rijdt niet slecht hoor heb zelf ene. Heb ook een klassieke vijfbak in de c220cdi en die is toch heel wat zwakker. Je mag hem gewoon niet vergelijken met dsg/s-tronic
Als je hem vergelijkt met S-tronic of Multitronic is zo'n geartronic idd slecht... Jammer eigenlijk...
Heb mijn golf 7 leasing sinds maandag. Ik moet zeggen dat ik op mijn woorden moet terugkomen: het interieur is een heel aangename plaats om te zijn en het voelt allemaal heel kwalitatief aan (ook die glimmende plastic). De 1.6 diesel (105pk) rijdt ook beter dan verwacht en is zeker vlot genoeg in dagelijks verkeer. Wat ik wel af en toe merk is dat het af en toe duurt tegen dat de turbo in gang schiet (misschien ben ik wat verwend op dat vlak). Niets dat een versnellingkje naar beneden schakelen niet kan oplossen.
Heb mijn golf 7 leasing sinds maandag. Ik moet zeggen dat ik op mijn woorden moet terugkomen: het interieur is een heel aangename plaats om te zijn en het voelt allemaal heel kwalitatief aan (ook die glimmende plastic). De 1.6 diesel (105pk) rijdt ook beter dan verwacht en is zeker vlot genoeg in dagelijks verkeer. Wat ik wel af en toe merk is dat het af en toe duurt tegen dat de turbo in gang schiet (misschien ben ik wat verwend op dat vlak). Niets dat een versnellingkje naar beneden schakelen niet kan oplossen.
Ik dacht dat de 1.4TSI 122 pk niet over een multilink as beschikte? Dat stond toch zo in de testen die ik heb gelezen?????
Is dit officieel?
Daar is inderdaad veel onduidelijkheid over, ook bij mij. Daarom ben ik eens dieper gaan graven op de Duitse website.
Het lijkt wel of VW deze informatie bewust op de achtergrond houdt.
Dit heb ik gevonden in een pdf-bestand over de technische specificiaties, helemaal weggemoffeld onderaan:
Ook de database op autoweek.nl spreekt over een multilink voor de TSI 122:
Vandaag geprofiteerd van de daling van de koers van d'ieteren op de beurs (-18% ) en 500 aandelen aan 29.05 euro gekocht. Ik heb zo een voorgevoel dat ik een goede zaak heb gedaan.
Vandaag heeft d'Ieteren afgeklokt op 35.91 euro. Mooie winstje van 3430 euro op 4 maand tijd en extra korting op een nieuwe auto. Dank u wel d'ieteren.
Vandaag een Golf VII en VI naast elkaar zien rijden. De VII ziet er eigenlijk kleiner uit en heeft een duidelijk simpeler design, meer rechte lijnen, bijna een kruising tussen een Polo en een Golf.
Die vergelijking viel toch serieus tegen...
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Vandaag een Golf VII en VI naast elkaar zien rijden. De VII ziet er eigenlijk kleiner uit en heeft een duidelijk simpeler design, meer rechte lijnen, bijna een kruising tussen een Polo en een Golf.
Die vergelijking viel toch serieus tegen...
Het probleem is dat een 7 zonder noemenswaardige exterieur opties (en zo rijden de meeste wel rond) vrij banaal is. Wat de 7 doet opvallen zijn de LED lichten en mooie 17 of 18 inch velgen, beiden uiteraard niet standaard en zeer duur in optie. Zo staat hij uiteraard wel afgebeeld op elke promofoto, zoek er maar eens eentje zonder de LED lichten...
Vorige week een gewone Golf 7 1.6 TDI in het wit zien rondrijden, je moet 3 keer kijken om te zien dat het een nieuwe auto is en je verwardt hem snel met de polo.
De kleuren wit en zwart flateren dit model ook helemaal niet
Vandaag heeft d'Ieteren afgeklokt op 35.91 euro. Mooie winstje van 3430 euro op 4 maand tijd en extra korting op een nieuwe auto. Dank u wel d'ieteren.
Moet gij geen transactiekosten betalen en belastingen?
Sowieso is het wat misleidend om dat soort uitspraken te doen. Men vertelt vaak zijn successen, maar zijn minder goede prestaties laat men doorgaans achterwegen. Het ware veel nuttiger om inzicht te geven in uw totale portefeuille. Enfin, off topic.
Het probleem is dat een 7 zonder noemenswaardige exterieur opties (en zo rijden de meeste wel rond) vrij banaal is. Wat de 7 doet opvallen zijn de LED lichten en mooie 17 of 18 inch velgen, beiden uiteraard niet standaard en zeer duur in optie. Zo staat hij uiteraard wel afgebeeld op elke promofoto, zoek er maar eens eentje zonder de LED lichten...
Vorige week een gewone Golf 7 1.6 TDI in het wit zien rondrijden, je moet 3 keer kijken om te zien dat het een nieuwe auto is en je verwardt hem snel met de polo.
De kleuren wit en zwart flateren dit model ook helemaal niet
Precies, ik vind hem dus een pak banaler dan een standaard V of VI, dat viel me echt op toen ik ze zo vlak naast elkaar zag. Dat valt toch serieus tegen voor een nieuw model.
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment