Niet meer van toepassing
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenZijn er eigenlijk al LED-achterlichten beschikbaar voor de Golf?
Ik spreek nu over Duitsland, weet niet of D'Ieteren die LED optie op trendline/highline gaat voorzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hanskeuh Bekijk BerichtenHier dus nog niemand die een Golf 7 heeft met Discover Pro gps?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hanskeuh Bekijk BerichtenZonde het is nochtans een mooi systeem, maar voor veel mensen wat prijzig.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hanskeuh Bekijk BerichtenTja wat kostte de RNS-510 op de golf 6 die minder mogelijkheden had.. Prijs is bijna dezelfde :-) kwaliteit kost nou eenmaal geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtensorry maar voor dat geld koop ik mij 3 ipadsden borre
Int3x0r
Comment
-
Of 30 Aldi Gpsen http://nl.aldi.be/aldi_navigatiesyst...967_11393.html die net zo goed de weg wijzen in heel Europa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hanskeuh Bekijk BerichtenVraag beantwoord, Discover PRO wordt dus niet geleverd met UMTS module en WLAN. Dit is dus degelijk de Optie Bluetooth premium als je dit wenst die heb ik meteen laten toevoegen op mijn bestelde GTD zodat het degelijk een Full Option wordt
Comment
Comment