Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
    Golf 3-deurs Highline, Reflexzilver op 17" Dijon velg met een paar Original Zubehör aanbouwstukjes

Ziet er echt mooi uit naar mijn mening!
    Gisteren eentje gezien in Sunset Red met deze velgen, was heel knap.
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Gisteren eentje gezien in Sunset Red met deze velgen, was heel knap.
      Zo eentje?

Zeldzaam kleurtje in ieder geval.

Comment

• Mooi kleurtje. Zal je hier niet vaak tegenkomen in ons grijs/zwart landje.
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Mooi kleurtje. Zal je hier niet vaak tegenkomen in ons grijs/zwart landje.
          Als het aan mij ligt in ieder geval wel
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Weet er eigenlijk iemand of die LED-achterlichten al geleverd worden? Ik heb alleszins nog geen Golfjes ermee zien rijden...
            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
              Weet er eigenlijk iemand of die LED-achterlichten al geleverd worden? Ik heb alleszins nog geen Golfjes ermee zien rijden...
              Is nog maar sinds kort beschikbaar. De eerste wagens die ermee zijn uitgerust zijn nog niet uitgeleverd. Binnenkort zal je dit hier en daar wel zien verschijnen in het straatbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Is nog maar sinds kort beschikbaar. De eerste wagens die ermee zijn uitgerust zijn nog niet uitgeleverd. Binnenkort zal je dit hier en daar wel zien verschijnen in het straatbeeld.
                Hangt dat samen met de xenonlampen of is dat een aparte optie?

Comment

• Is er eigenlijk al nieuws over de TGI en Twindrive versies ? Wanneer zullen deze beschikbaar worden ? Prijzen ?

Voor diegenen die het nog niet zouden weten :
                  - De TGI is een Benzine/CNG versie gebaseerd op de 1.4 TSI met 110 pk + 2 x 7 kg CNG tanks en behoud van de 50l benzine tank. CO² van 92g
                  - De Twindrive is een plug-in hybride ook gebaseerd op de 1.4 TSI maar nu met 150pk en een 100pk electromotor en 8.8kWh Li-Ion pack (gecombineerd ergens rond de 200 pk). CO² van 35g en verbruik van 1.5l. Puur electrisch rijbereik van +/- 50km. De benzinetank boet wel 10l in.

Van de Octavia weet ik dat er ook een CNG variant staat aan te komen, maar gaan ze ook de Twindrive technologie aan Skoda doorgeven ?
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                    Is er eigenlijk al nieuws over de TGI en Twindrive versies ? Wanneer zullen deze beschikbaar worden ? Prijzen ?

Voor diegenen die het nog niet zouden weten :
                    - De TGI is een Benzine/CNG versie gebaseerd op de 1.4 TSI met 110 pk + 2 x 7 kg CNG tanks en behoud van de 50l benzine tank. CO² van 92g
                    - De Twindrive is een plug-in hybride ook gebaseerd op de 1.4 TSI maar nu met 150pk en een 100pk electromotor en 8.8kWh Li-Ion pack (gecombineerd ergens rond de 200 pk). CO² van 35g en verbruik van 1.5l. Puur electrisch rijbereik van +/- 50km. De benzinetank boet wel 10l in.

Van de Octavia weet ik dat er ook een CNG variant staat aan te komen, maar gaan ze ook de Twindrive technologie aan Skoda doorgeven ?
                    Seat krijgt de plug-in alvast:
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Hangt dat samen met de xenonlampen of is dat een aparte optie?
                      Standaard op de GTI en GTD, in optie op de Highline. Hangt los van de xenonlichten, maar het zit bijvoorbeeld wel in het pack premium (leder, elektrische bestuurderszetel, xenon en dus de verdonkerde achterlichten met LED's).

Comment

• Vanaf 1min15 wordt het écht leuk.

Comment

• Met LED-achterlichten:

freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                              - De Twindrive is een plug-in hybride ook gebaseerd op de 1.4 TSI maar nu met 150pk en een 100pk electromotor
                              ja idd , Samen leveren ze 204 pk en 350 Nm
                              dus niet bij elkaar optellen , wat men soms doet
                              1991 Audi S2 coupe
                              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Vandaag gezien in de car configurator van de nieuwe Golf GTI: optie om in lichte vracht te zetten voor 990 EUR. Bij alle vorige modellen was lichte vracht nooit toegelaten door VW. Opent perspectieven voor zakelijke rijders als firmabak!
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Zie de nieuwe 7 toch maar zéér sporadisch rijden.

Comment

• Dus m.a.w.ze gaan er niet direkt iets aan veranderen ,dacht toch dat er stemmen op gingen om deze verdoken belastingontduiking af te schaffen,of zie ik dit verkeerd? ,ben nl aan het nadenken om ook zoiets aan te kopen,ben het beu om mij blauw aan vb te betalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                      Dus m.a.w.ze gaan er niet direkt iets aan veranderen ,dacht toch dat er stemmen op gingen om deze verdoken belastingontduiking af te schaffen,of zie ik dit verkeerd? ,ben nl aan het nadenken om ook zoiets aan te kopen,ben het beu om mij blauw aan vb te betalen...
                                      Die stemmen gaan al jaren op, maar men heeft nog niets concreet beslist. En met terugwerkende kracht gaat men dit nooit invoeren, kijk destijds naar de lichte vrachten toen men de 50% regel invoerde en die er niet aan voldeden (jeeps met achterbanken er nog in en zo), die zijn ook allemaal lichte vracht gebleven...
                                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                        kijk destijds naar de lichte vrachten toen men de 50% regel invoerde en die er niet aan voldeden (jeeps met achterbanken er nog in en zo), die zijn ook allemaal lichte vracht gebleven...
                                        Klopt...tot ze verkocht werden op de 2de hands markt en de 'nieuwe' eigenaar plots wel de volle pot mocht betalen omdat ze ineens onder de nieuwe regeling vielen. Ik ken er een paar die daar zich aan laten vangen hebben, dachten dat ze een LV hadden gekocht, niet dus...
                                        2.0 JTDm

Comment

• Als particulier zie ik alleszins geen reden om het te doen bij de GTI:
                                          BIV voor een manuele komt op €177, dus voor de prijs van de lichte vracht kan je al je BIV en 2jaar rijtaks betalen...

Comment

Working...
                                          X