Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenGisteren eentje gezien in Sunset Red met deze velgen, was heel knap.
Zeldzaam kleurtje in ieder geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMooi kleurtje. Zal je hier niet vaak tegenkomen in ons grijs/zwart landje.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenWeet er eigenlijk iemand of die LED-achterlichten al geleverd worden? Ik heb alleszins nog geen Golfjes ermee zien rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs nog maar sinds kort beschikbaar. De eerste wagens die ermee zijn uitgerust zijn nog niet uitgeleverd. Binnenkort zal je dit hier en daar wel zien verschijnen in het straatbeeld.
Comment
-
Is er eigenlijk al nieuws over de TGI en Twindrive versies ? Wanneer zullen deze beschikbaar worden ? Prijzen ?
Voor diegenen die het nog niet zouden weten :
- De TGI is een Benzine/CNG versie gebaseerd op de 1.4 TSI met 110 pk + 2 x 7 kg CNG tanks en behoud van de 50l benzine tank. CO² van 92g
- De Twindrive is een plug-in hybride ook gebaseerd op de 1.4 TSI maar nu met 150pk en een 100pk electromotor en 8.8kWh Li-Ion pack (gecombineerd ergens rond de 200 pk). CO² van 35g en verbruik van 1.5l. Puur electrisch rijbereik van +/- 50km. De benzinetank boet wel 10l in.
Van de Octavia weet ik dat er ook een CNG variant staat aan te komen, maar gaan ze ook de Twindrive technologie aan Skoda doorgeven ?Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenIs er eigenlijk al nieuws over de TGI en Twindrive versies ? Wanneer zullen deze beschikbaar worden ? Prijzen ?
Voor diegenen die het nog niet zouden weten :
- De TGI is een Benzine/CNG versie gebaseerd op de 1.4 TSI met 110 pk + 2 x 7 kg CNG tanks en behoud van de 50l benzine tank. CO² van 92g
- De Twindrive is een plug-in hybride ook gebaseerd op de 1.4 TSI maar nu met 150pk en een 100pk electromotor en 8.8kWh Li-Ion pack (gecombineerd ergens rond de 200 pk). CO² van 35g en verbruik van 1.5l. Puur electrisch rijbereik van +/- 50km. De benzinetank boet wel 10l in.
Van de Octavia weet ik dat er ook een CNG variant staat aan te komen, maar gaan ze ook de Twindrive technologie aan Skoda doorgeven ?
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHangt dat samen met de xenonlampen of is dat een aparte optie?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten- De Twindrive is een plug-in hybride ook gebaseerd op de 1.4 TSI maar nu met 150pk en een 100pk electromotor
dus niet bij elkaar optellen , wat men soms doet
Comment
-
Vandaag gezien in de car configurator van de nieuwe Golf GTI: optie om in lichte vracht te zetten voor 990 EUR. Bij alle vorige modellen was lichte vracht nooit toegelaten door VW. Opent perspectieven voor zakelijke rijders als firmabak!sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDus m.a.w.ze gaan er niet direkt iets aan veranderen ,dacht toch dat er stemmen op gingen om deze verdoken belastingontduiking af te schaffen,of zie ik dit verkeerd? ,ben nl aan het nadenken om ook zoiets aan te kopen,ben het beu om mij blauw aan vb te betalen...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichtenkijk destijds naar de lichte vrachten toen men de 50% regel invoerde en die er niet aan voldeden (jeeps met achterbanken er nog in en zo), die zijn ook allemaal lichte vracht gebleven...2.0 JTDm
Comment
Comment