Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Meer foto's: [www.autowereld.com]

Comment

Comment

Configurator: [www.volkswagen.de]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Dat is wel een giga groot scherm!
                  Maar net zoals in mijn Passat, veel te laag geplaatst, soms echt gevaarlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Configurator: [www.volkswagen.de]

Ik hoop voor VW dat die car config afbeeldingen de realiteit geen eer aandoen, want anders voorzien ze best serieuze spacers op die wielen. Want met die basisvelgjes en fietsbandjes met lage rolweerstand is dit geen zicht (en daar zullen de meesten wel van verkocht worden in fleet...)
                    Een euvel waar wel meer merken onder lijden, vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                      Dat is wel een giga groot scherm!
                      Maar net zoals in mijn Passat, veel te laag geplaatst, soms echt gevaarlijk.
                      als bestuurder kijk je niet naar dat scherm

net zoals passagier moet vertrouwen dat ie er op tijd geraakt

Comment

Niet kijken naar dat scherm?
                        OK, je navigatie moet je instellen VOOR je vertrekt (officieel dan toch), maar wat met muziek?
                        Er zit een schijf in van 64GB, zeg dat je 30GB kan gebruiken, dat is veel muziek.
                        De juiste CD vinden is dus een hoop schuif en klik werk. Dat kan je niet doen zonder te kijken.

De eerste keer dat ik die RNS510 had, dacht ik ineens: "ik heb hier net 5 minuten naar dat scherm zitten kijken zonder op de weg te letten"
                        Levensgevaarlijk!
                        En de bediening aan het stuur stelt bij VW ook niet veel voor (volume, vorig/volgend liedje en telefoon).
                        Bij mijn Vectra (DVD90) kon ik die volledige radio en navigatie met de (draai)knoppen op het stuur bedienen, veel beter.

Comment

OK, je navigatie moet je instellen VOOR je vertrekt (officieel dan toch), maar wat met muziek?
                          Er zit een schijf in van 64GB, zeg dat je 30GB kan gebruiken, dat is veel muziek.
                          De juiste CD vinden is dus een hoop schuif en klik werk. Dat kan je niet doen zonder te kijken.

De eerste keer dat ik die RNS510 had, dacht ik ineens: "ik heb hier net 5 minuten naar dat scherm zitten kijken zonder op de weg te letten"
                          Levensgevaarlijk!
                          En de bediening aan het stuur stelt bij VW ook niet veel voor (volume, vorig/volgend liedje en telefoon).
                          Daar dient dat klein schermpje tussen de twee wijzerplaten voor, kan je makkelijk bekijken zonder al te veel zicht op de weg te verliezen. Weet wel niet of dat bij een Passat standaard of optie is (of zelfs misschien niet kan?)
                          Once you go Mac, you never go back.
                          Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

zal weer een degelijke wagen een verkoopsucces worden op 16" wieldeksels. ben wel benieuwd naar de GTI en R met een nieuw sper.

ik zou zelf voor iets anders kiezen
                            BMW X5 45e

Comment

Mag ik vragen wie hier een Golf Bleu motion 2010 heeft
                              Mijn GPS RNS is al 2 x gestolen 1 met inbraak andere keer zonder inbraak ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieterrr Bekijk Berichten
                                Daar dient dat klein schermpje tussen de twee wijzerplaten voor, kan je makkelijk bekijken zonder al te veel zicht op de weg te verliezen. Weet wel niet of dat bij een Passat standaard of optie is (of zelfs misschien niet kan?)
                                Voor de navigatie is dat niet slecht, maar het geeft ook maar enkel pijlen weer he (bij mij toch)
                                Maar MP3tjes kiezen of zo kan je daar niet mee.
                                Heb een Passat Highline, dus dat zit daar wel op.
                                De communicatie met de RNS510 laat soms toch wel te wensen over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Ik hoop voor VW dat die car config afbeeldingen de realiteit geen eer aandoen, want anders voorzien ze best serieuze spacers op die wielen. Want met die basisvelgjes en fietsbandjes met lage rolweerstand is dit geen zicht (en daar zullen de meesten wel van verkocht worden in fleet...)
                                  Een euvel waar wel meer merken onder lijden, vind ik
                                  Het probleem ligt bij het feit dat auto-ontwerpen de laatste vijftien à twintig jaar worden gemaakt met grote velgmaten in gedachten. Bekijk bijvoorbeeld eens een Opel Ascona van 1970. Daar zitten naar hedendaagse normen mini-bandjes onder. Nochtans staat die auto daar perfect mee. Die grote velgmaten heb je nodig wanneer je een koetswerk zo maakt dat het "rond de wielen" grijpt, met geprononceerde wielbogen die net wat breder zijn dan de rest van de auto. Zelfs bij een zo doorsnee ontwerp als de Golf zorgt dat er voor dat je niet anders kan dan met grotere velgen en meer opgevulde wielkasten werken om de auto optisch in balans te houden. Wat mij betreft is dit de fout van de auto-ontwerpersbrigade. En ik noem het bewust een fout, want die grotere velgmaten met minder rubber kosten veel en zijn minder comfortabel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
                                    Toch een beetje teleurgesteld jammer genoeg. Uit het rijtje van alle golfjes blinken de I, II en IV er toch met kop en schouders bovenuit eerlijk gezegd.

Twee dingen die mij vooral storen aan het nieuwe model: men heeft opnieuw dezelfde lelijke oversized handgrepen gebruikt jammer genoeg. Als je ziet waar de 12v stekker zit denk ik dat voor de mensen die geen 1.000 euro willen betalen voor de ingebouwde navigatie de stroomkabel van hun eigen GPS systeem gigantisch in de weg zal zitten.
                                    Hier zal wel over nagedacht zijn, doet verkoop van ingebouwd navi systeem verhogen.

Waarom geen bedieningsknop van het scherm in het middenconsole?

Neen, voor mij zonder twijfel de A3 ipv de Golf.

Comment

Levensgevaarlijk!
                                      Bij mijn Vectra (DVD90) kon ik die volledige radio en navigatie met de (draai)knoppen op het stuur bedienen, veel beter.
                                      Dat scherm breekt het hele interieur af. Waarom niet het multimedia systeem incl. de MMI touch knop van de Audi A3 naar de Golf verplaatst??

Comment

De Golf vier heb ik altijd een prachtige wagen gevonden. Daarna enkel bergaf gegaan en ze blijven de trend aanhouden. Wat een zielloos hok! Bah!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                          Ja, hij ziet er alvast op foto slanker uit dan zijn twee voorgangers. Maar ik blijf het een stofjassen-ontwerp vinden. Plak er een ander logo op, bvb Toyota, en je merkt meteen dat het koetswerk eigenlijk bijzonder inwisselbaar is en er niet bepaald uitsteekt. Wat mij betreft: hij haalt het Bauhaus-niveau van de Golf IV niet. Nu ja, hij zal ongetwijfeld goed verkopen, maar waar ik zelf nog door de IV overtuigd werd (en ook de I en II), kunnen de drie laatste generaties me niet meer boeien.
                                          Wat hij zegt dus
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X