Hoe gaat dat, tot bij hun rijden en alles regelen met een verkoper of via internet de wagen configureren en alles doorsturen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Demark Bekijk BerichtenIk heb sinds vandaag de Golf 14 tsi act dsg. Heel mooie wagen in limestone gray en bruin lederen zetels! Toen ik hem ging afhalen waren potentiële kopers er ook enthousiast over. denk dat ze dat ook besteld hebben.
fantastisch rijdende wagen! Met die act krijg je ook een aanduiding als de wagen slechts 2 cilinders gebruikt.
de dsg presteert zoals verwacht. Wel een wagen waarmee je riskeert eens geflitst te worden. het snelheidsgevoel wordt erg vaag, vergeleken met mijn opel astra.
Nu nog alle toeters en bellen leren kennen, zal voor madame zijn die er de volgende dagen mee op pad gaat.
Weet iemand hier of die Pirelli P7 banden goed zijn? die zitten er nu op.
Hoe merkbaar is de overgang van 4 cilinder naar 2 cilindermodus in werkelijkheid? Voel je iets? Hoor je iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenBegin deze week volgende Golf Variant besteld :
- Golf Variant 1.4 TGI Highline
Ben benieuwd naar uw ervaringen.
Comment
-
Ben verleden week ter plaatse geweest voor een gesprek met de zaakvoerder en heb voor de rest alles via internet geregeld. Ben wel benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat rijden. Ik heb alleen nog maar met een 1.6 tdi 105 pk en een 1.4 122 pk gereden en dat was ruimschoots voldoende qua vermogen voor dagelijks verkeer. Zal uiteindelijk wel vergelijkbaar zijn met mijn huidige '6' 2.0 tdi 110 pk denk ik en ik kan me niet meer herinneren wanneer ik bij deze de laatste keer zijn volledig vermogen heb moeten benutten. Nu vandaag nog de knoop door hakken ivm al dan niet DSG7 en dan 4-6 maanden geduld oefenen. Iemand ervaring met een DSG7 in een 1.2 105 of 1.4 122 pk ? Het zou naar het schijnt heel aangenaam rijden, ik doe veel stadsverkeer , maar ik heb er eerlijk gezegd totaal geen ervaring mee en die handbak schakelt anderzijds ook prima. Wanneer ik de wagen heb zal ik' hem wel even voor stellen in 'Mijn Duitse auto'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenDit alles voor de prijs van € 23.375.35 (21% btw , een volle gastanjk en € 41.61 BIV inbegrepen ).Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenBen verleden week ter plaatse geweest voor een gesprek met de zaakvoerder en heb voor de rest alles via internet geregeld. Ben wel benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat rijden. Ik heb alleen nog maar met een 1.6 tdi 105 pk en een 1.4 122 pk gereden en dat was ruimschoots voldoende qua vermogen voor dagelijks verkeer. Zal uiteindelijk wel vergelijkbaar zijn met mijn huidige '6' 2.0 tdi 110 pk denk ik en ik kan me niet meer herinneren wanneer ik bij deze de laatste keer zijn volledig vermogen heb moeten benutten. Nu vandaag nog de knoop door hakken ivm al dan niet DSG7 en dan 4-6 maanden geduld oefenen. Iemand ervaring met een DSG7 in een 1.2 105 of 1.4 122 pk ? Het zou naar het schijnt heel aangenaam rijden, ik doe veel stadsverkeer , maar ik heb er eerlijk gezegd totaal geen ervaring mee en die handbak schakelt anderzijds ook prima. Wanneer ik de wagen heb zal ik' hem wel even voor stellen in 'Mijn Duitse auto'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenProficiat met de wagen! Graag hoor ik uw persoonlijke ervaring met ACT.
Hoe merkbaar is de overgang van 4 cilinder naar 2 cilindermodus in werkelijkheid? Voel je iets? Hoor je iets?
Overgang van 4 naar 2 cilinders voel je niet en hoor je niet. Het enige waardoor je het weet is een tekstje in het centrale schermpje op je dashboard. Eerst krijg je het teken 'eco' en kort daarop verschijnt er iets als '2 cilinder'. Eens je dan het pedaal beroert verdwijnt dat tekstje weer.
Voorlopig geeft hij een gemiddeld verbruik ( na 50km ) van een dikke 8.5l. Is nog te vroeg om conlusies te trekken, maar denk toch op een 7l uit te komen.
De wagen is nog niet ingereden maar reageert heel vinnig op het gas. Het zal doseren worden...
Comment
-
Ook hier een Golf 7 1.4 TSI 140 ACT DSG Highline
Is in ons bezit sinds Januari 2014.
Mijn vrouw haar eerste leasewagen in haar 27 jarige loopbaan !
Speciaal gekozen voor benzine omdat zij korte afstanden maakt (+ - 10 km per dag ).
Alleen het verbruik valt dik tegen,iets meer dan 8 liter (530 km per tankbeurt)!
Ik durf er niet aan denken als ik er moest mee rijden hoeveel hij dan verbruikt !
Dit is wel onze eerste wagen op benzine,altijd al diesel gereden.
Maaaaaaaar!!!!
Verbaast hoe goed dat rijdt,ook onze eerste automaat!
Denk niet dat mijn vrouw nog een handgeschakelde moet hebben!
Rijdt ook beter als onze vorige (Golf 6 tdi 105 pk).
Het zullen toch 4 plezierige leasejaren zijn (hoop ik ).
Wel hoop ik dat het verbruik nog wat zakt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rony.moonen Bekijk BerichtenOok hier een Golf 7 1.4 TSI 140 ACT DSG Highline
Speciaal gekozen voor benzine omdat zij korte afstanden maakt (+ - 10 km per dag ).
Alleen het verbruik valt dik tegen,iets meer dan 8 liter (530 km per tankbeurt)!
Ik durf er niet aan denken als ik er moest mee rijden hoeveel hij dan verbruikt !
Maaaaaaaar!!!!
Wel hoop ik dat het verbruik nog wat zakt !Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rony.moonen Bekijk BerichtenOok hier een Golf 7 1.4 TSI 140 ACT DSG Highline
Maaaaaaaar!!!!
wat bij het verbruik opvalt is als je verschillende verbruiksmonitors bekijkt de 140 pk met act meer verbruikt dan de gewone 140 pk als je een gemiddelde pakt van meerdere wagens.Last edited by hitachi; 27/02/2014, 19:09.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Uiteindelijk toch maar de handgeschakelde versie gekozen. Xenon met led heb ik vooral gekozen voor Dynamic light assist dat niet op de normale xenon leverbaar is. Die Led toestanden hoeven voor de rest niet echt voor mij. Hij staat ook op de standaard Dover velgen. De prijs is inderdaad met 2.000 gaspremie er in verrekend. Die premie geldt maar bij bestelling tot eind februari anders had ik nog wel enkele weken gewacht om hem te bestellen . Kopen zonder er eens mee gereden te hebben is wel een beetje een gok maar ik neem aan dat dat wel zal mee vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenDie gte dat is een kanjer ! In 7 seconden naar 100 , 35 g co2 , 50 eur biv en geen mazoutstoof, fun en toch cool en besparen ! Waaw !
Comment
-
Maaaaaaaar!!!!
Volgens spritmonitor zou die gemiddeld 7 liter verbruiken dus ik hoop voor u dat er met de tijd nog een litertje af te pitsen valt.
Comment
-
Ik begrijp nu pas goed waarom de VW Golf de referentie is in zijn klasse. Kwalitatief staat hij op een heel hoog niveau. Je moet gaan mierenneuken om punten van kritiek te vinden. Ik was easytronic van opel gewoon, maar met mijn Astra Break 16i 115 pk zat ik vlot aan 10 liter verbruik, zonder onnozel te doen.
De afwerking van de Golf is ook gewoon state of the art. Je ziet en voelt aan alles dat ze erover nagedacht hebben.
Het verschil tussen dsg en andere "automaten" is ook hemelsgroot. Hiermee gaat het echt verbazend goed vooruit, zonder te voelen dat de auto opschakelt, zoals dat bij mijn corsa en astra overduidelijk het geval is.
De golf speelt duidelijk een klasse hoger en het woord "premium", dat veel autojournalisten gebruiken is zeker in higline uitvoering met een aantal opties niet gestolen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Demark Bekijk BerichtenIk begrijp nu pas goed waarom de VW Golf de referentie is in zijn klasse. Kwalitatief staat hij op een heel hoog niveau. Je moet gaan mierenneuken om punten van kritiek te vinden. Ik was easytronic van opel gewoon, maar met mijn Astra Break 16i 115 pk zat ik vlot aan 10 liter verbruik, zonder onnozel te doen.
De afwerking van de Golf is ook gewoon state of the art. Je ziet en voelt aan alles dat ze erover nagedacht hebben.
Het verschil tussen dsg en andere "automaten" is ook hemelsgroot. Hiermee gaat het echt verbazend goed vooruit, zonder te voelen dat de auto opschakelt, zoals dat bij mijn corsa en astra overduidelijk het geval is.
De golf speelt duidelijk een klasse hoger en het woord "premium", dat veel autojournalisten gebruiken is zeker in higline uitvoering met een aantal opties niet gestolen.
Ik heb al 3 wagens met robotbak gehad (opel easytronic , fiat dualogic en lancia selectronic), en twee met dubbele koppeling (alfa tct en vw dsg) wat inderdaad een hemelsbreed verschil is.
Eens je het gewoon bent wil je niets anders meer .Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk BerichtenEasytronic is geen automaat , maar een gerobotiseerde handbak .
Ik heb al 3 wagens met robotbak gehad (opel easytronic , fiat dualogic en lancia selectronic), en twee met dubbele koppeling (alfa tct en vw dsg) wat inderdaad een hemelsbreed verschil is.
Eens je het gewoon bent wil je niets anders meer .
Comment
-
Belgie een land van kortingen ? Dat dacht je maar. Een zoveelste bewijs dat 7.5 % + 500 euro lachwekkend weinig is. http://www.motor-talk.de/news/vw-gib...-t4861994.html
Comment
Comment