Kan iemand een link posten naar de plaats waar ik de zenderlogo's kan downloaden? Ben dat al eens tegengekomen, maar weet niet meer waar zoeken. Dank bij voorbaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Demark Bekijk BerichtenKan iemand een link posten naar de plaats waar ik de zenderlogo's kan downloaden? Ben dat al eens tegengekomen, maar weet niet meer waar zoeken. Dank bij voorbaat.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
ik heb al een paar honderd km gereden en de golf is echt superieur tov alles waar ik reeds mee gereden heb. De dsg is vele keren beter dan de easytronic van opel. Je voelt de wagen echt niet meer schakelen. De 140 pk maken een serieus verschil tov de 115 pk van de astra.
Als je met die astra eens doortrekt hoor je veel gebrul maar zie je weinig versnelling, de golf doet dit net omgekeerd, weinig gebrul maar een verbazende accelleratie.
Ok, ik geef toe... Je mag wagens met een leeftijdsverschil van 7jaar niet gaan vergelijken, maar toch.
ik zal binnenkort eens wat fotokes posten, maar eerst ne keer wassen, met dit regenweer...
Nog een vraagje... Welk middel gebruik je best om je banden weer die nieuwe look te geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Demark Bekijk Berichtenik heb al een paar honderd km gereden en de golf is echt superieur tov alles waar ik reeds mee gereden heb. De dsg is vele keren beter dan de easytronic van opel. Je voelt de wagen echt niet meer schakelen. De 140 pk maken een serieus verschil tov de 115 pk van de astra.
Als je met die astra eens doortrekt hoor je veel gebrul maar zie je weinig versnelling, de golf doet dit net omgekeerd, weinig gebrul maar een verbazende accelleratie.
Ok, ik geef toe... Je mag wagens met een leeftijdsverschil van 7jaar niet gaan vergelijken, maar toch.
ik zal binnenkort eens wat fotokes posten, maar eerst ne keer wassen, met dit regenweer...
Nog een vraagje... Welk middel gebruik je best om je banden weer die nieuwe look te geven?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenAnderen vinden deze saai maar ik blijf toch beetje fan van golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenAnderen vinden deze saai maar ik blijf toch beetje fan van golf
Op bovenstaande foto's zie je duidelijk dat het profiel anders, sportiever (interieur leunt naar achter, visueel langere snuit) is dan de 5 en 6.
Dat ontwerpkenmerk zie je bijvoorbeeld ook bij de BMW 1 reeks.
In werkelijkheid valt het mij telkens op hoe compact en slank hij oogt. Dit in vergelijking met Golf 5/6 maar ook met de huidige concurrentie.Last edited by Löwe; 06/03/2014, 16:07.
Comment
-
Tungsten Silver of Limestone Grey?
Ik moet volgende week definitieve keuze maken maar ik ben vandaag aan het twijfelen geslagen..
ik heb vandaag op de parking van het werk een splinternieuwe 7 variant in (denk ik) limestone grey gezien, maar ik vind het iets teveel brons/beige-achtig
het is moeilijk om op internet goeie foto's te vinden die het verschil aanduiden, maar ik zou nu eerder naar Tungsten Silver neigen..
heeft iemand anders nog eigen foto's met een van die kleuren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenTungsten Silver of Limestone Grey?
Ik moet volgende week definitieve keuze maken maar ik ben vandaag aan het twijfelen geslagen..
ik heb vandaag op de parking van het werk een splinternieuwe 7 variant in (denk ik) limestone grey gezien, maar ik vind het iets teveel brons/beige-achtig
het is moeilijk om op internet goeie foto's te vinden die het verschil aanduiden, maar ik zou nu eerder naar Tungsten Silver neigen..
Dan zou ik dit kiezen.
Last edited by Gixxer; 07/03/2014, 19:57.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenTungsten Silver of Limestone Grey?
Bij weinig of indirect licht overheerst de grijstint.
Ik zal eens in mijn bescheiden fotoarchiefje kijken of ik gechikt beeldmateriaal vind.
Comment
Comment