Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het klopt wel dat er vertraging is, ik heb 5 maand moeten wachten ipv de beloofde 2.5 maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fortega Bekijk Berichten
      Ik wilde vooral weten wanneer ik mijn auto kon verwachten en wat die 'model 2015' betekent, en blijkbaar is dat alleen een ander chassisnummer :-)
      Als uw correspondent zegt dat een modeljaarwissel gewoon "een ander chassisnummer" is, dan moet ik toch wel mijn wenkbrauwen fronsen.
      In veel gevallen zijn dat kleine wijzigingen tot soms best wel merkbare aanpassingen in de (standaard)uitrusting, het kleurenpalet, enz...

Comment

• De aanpassingen voor modeljaar 2015 (Golf Variant) zijn als volgt: (Duitsland)

- Alle motoren worden Euro 6 (uitgezonderd BlueMotion)
        - BlueTDI modellen vervallen
        - 1.2 TSI 105 wordt 110 pk
        - 1.4 TSI 122 wordt 125 pk en 140 wordt 150 pk
        - voorruitverwarming en stuurverwarming mogelijk als optie
        - R-Line in- en exterieur mogelijk als optie
        - diverse wijzigingen in optiepaketten maar lijkt mij niet van toepassing voor BE

(bron: gute-farht.de)

Wat D'ieteren eventueel nog in petto heeft, dat weet ik niet.

Comment

• Hier ook van dat , levering zeker een maand later , begin augustus .
          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Mijn Golf Variant , besteld eind februari , zou half juli in CZ aankomen. Levering aan mijn Duitse verkoper tweede helft juli. Ik hoop hem begin augustus te hebben. Ik kriijg dus ook modeljaar 2015. Jammer genoeg nog met de kleine 5.8' Composition Media. De 6.5' versie zou pas eind dit jaar komen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
              Hier ook van dat , levering zeker een maand later , begin augustus .
              Wanneer heb je de wagen besteld?

Comment

• Zit momenteel met een golf 7 vervangwagen.

Best een OK auto voor dagelijks vervoer, niets spannends aan maar doet wel gewoon z'n ding.

De 1.6 is precies wel leuker dan die van de golf 6 of leon.

Geeft meer het gevoel van de goeie oude 1.9 PD, een plotselinge "push" vanaf x aantal toeren en dan het gevoel geven dat je vlotjes accelereert terwijl dat eigenlijk niet zo het geval is.

Deze golf heeft ook de optie van het automatisch inparkeren, gisteren voor de eerste keer eens geprobeerd en ik heb moeten ingrijpen want de auto zag precies een boompje niet staan.
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                  Wanneer heb je de wagen besteld?
                  Ergens in februari , wanneer juist weet ik niet wat het is mijn vrouw haar werk die de bestelling doet ....

Comment

Ergens in februari , wanneer juist weet ik niet wat het is mijn vrouw haar werk die de bestelling doet ....
                    Begrijp wel niet goed waarom je dan uitkomt op levering in augustus. Die van mij werd exact op 28/02/'14 besteld (leasing) en heeft nog steeds geplande leveringsdatum van 06/06/'14, mocht daar nog een maand vertraging opzitten zou het ergens voor de 1e week van juli moeten zijn.

Comment

• de mijne is besteld op 31/03/2014 en levertijd zou +- 8 weken zijn volgens verkoper.. zou dus voor eerste week juni moeten zijn

Comment

• Maw als het niet dringend is pas bestellen in januari omdat er nog het een en ander verandert?
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ipv februari was het eind maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                            de mijne is besteld op 31/03/2014 en levertijd zou +- 8 weken zijn volgens verkoper.. zou dus voor eerste week juni moeten zijn
                            Maw, jij zat op het einde van een batch/slot en daardoor dus een kortere leveringtermijn!

Comment

Ipv februari was het eind maart
                              Makes sense...

Comment

• Het is definitief: in navolging van diverse concurrenten komt ook de Volkswagen Golf beschikbaar met een 1.0 TSI-driecilinder. Bovendien komt er op de langere termijn een DSG-transmissie met maar liefst tien verzetten.

Volkswagen meldt dat naast de Polo ook de Golf de nieuwe 1.0 TSI krijgt. In de Golf is het blokje goed voor 115 pk en 200 Nm, in de Polo is er keuze uit 95 pk/160 Nm en 110 pk/200 Nm. Van de nieuwe driecilinder komt ook een aardgasversie beschikbaar. De prijzen zijn op dit moment nog niet bekend.
                                De 1.0 TSI-krachtbron is elf kilogram lichter dan de vorige driecilinder van Volkswagen, ten opzichte van de viercilinder scheelt het dertig kilogram.
                                Voor de langere termijn staan er nog meer innovaties op stapel. Zo komt er een tientraps DSG-transmissie, die een maximumkoppel van 500 Nm aankan.
                                Ook komt Volkswagen met de Electric Booster, een elektrisch aangedreven compressor die voor veel trekkracht bij lage toerentallen zorgt en het zo mogelijk maakt ‘downsizing’ van motoren nog breder toe te passen.
                                Volkswagen heeft als doelstelling om in 2018 de 'groenste' autofabrikant te zijn. Hier moeten miljardeninvesteringen in R&D (Research and Development) voor zorgen.

Bron: Autoweek
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Lovenswaardig initiatief van VW ! Investeren in kleine milieuvriendelijke motoren in plaats van in dure benzineslurpende GTI misbaksels van meer dan 150 pk die in het hedendaagse drukke verkeer totaal niet meer op hun plaats zijn

Comment

• 10 versnellingen in DSG? Wat gaat dat ding niet wegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                      10 versnellingen in DSG? Wat gaat dat ding niet wegen?
                                      Enkele tandwielen extra zeker.
                                      Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                                      Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                        de mijne is besteld op 31/03/2014 en levertijd zou +- 8 weken zijn volgens verkoper.. zou dus voor eerste week juni moeten zijn
                                        Ik vrees dat je eens naar je verkoper moet bellen voor een nieuwe datum :-s
                                        Die van mij is besteld op 15/02 en levering was eerst mei, en is nu voor in juli.

Comment

• Daarnet ook even contact gehad met de garage...

Oorspronkelijke levering van midden mei (volgens fleet 06/06/'14) zal niet worden gehaald wegens de gekende problemen...Levering in Brussel zou nu plaatsvinden midden juni om dan eind juni aan mij af te leveren...Maw, 1 tot 1,5 maand vertraging...

Spijtig, maar het zij zo...

Comment

Working...
                                          X