Oorspronkelijk geplaatst door sink
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk BerichtenIs dit een basis Trendline of heb je nog opties bijgenomen?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenmét opties...welke dat laat ik in het midden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenmét opties. is een bedrijfswagen dus moest een trendline zijn maar ik kreeg nog een bescheiden budget voor een aantal opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenDat snap ik ook niet goed. ik prijs me gelukkig met de highline, zeker voor de zetels.Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenDie van ons is ook een highline en inderdaad de zetels zitten heel goed .Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenhebben jullie dan de standaard zetels, leren zetels of de ergonomische stoelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenhebben jullie dan de standaard zetels, leren zetels of de ergonomische stoelen?- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenErgoactive-sportstoel met 14-voudige regeling , half leder - half stof met massagefunctie en elektrische lende regeling .Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenja...dat zou maar erg zijn dat die niet goed zit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenErgoactive-sportstoel met 14-voudige regeling , half leder - half stof met massagefunctie en elektrische lende regeling .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenhebben jullie dan de standaard zetels, leren zetels of de ergonomische stoelen?
In de specs staat er bij highline versie : "Sport" zetels vooraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenDat zijn allesinds niet de standaard zetels.
In de specs staat er bij highline versie : "Sport" zetels vooraanKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Het enige uiterlijke verschil tussen tussen de ergo zetels , die bovendien uitgebreider verstelbaar zijn ,en de lederen sportzetels is dat het zitvlak bij de ergozetels in stof is. Voor dat lapje leder , hooguit 1 m2 voor de 4 zittingen , rekenen ze wel 1500 euro aan. Deurbekledingen , hoofdtsteunen , zijkanten zetels .... zijn bij beiden trouwens kunstleer. Dat maakt de meerprijs voor leder helemaal absurd..... De ergo zetels zijn hun meerprijs van 300 euro , alleen al door de standaard zetelverwarming , wel waard.
Comment
-
Gisteren avond een pacific blue variant gespot in Tielrode. Moet zeggen zelfs bij slecht weer ziet dat blauw er nog goed uit. Alhoewel die chroom strip onderaan de ramen vind ik wat storend, nuja er bestaat zoiets als plastidip. En met de pianolak als dat teveel op mijn systeem werkt zal er daar ook nog iets aan gedaan worden. Tis tijd dat half september is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenHet enige uiterlijke verschil tussen tussen de ergo zetels , die bovendien uitgebreider verstelbaar zijn ,en de lederen sportzetels is dat het zitvlak bij de ergozetels in stof is. Voor dat lapje leder , hooguit 1 m2 voor de 4 zittingen , rekenen ze wel 1500 euro aan. Deurbekledingen , hoofdtsteunen , zijkanten zetels .... zijn bij beiden trouwens kunstleer. Dat maakt de meerprijs voor leder helemaal absurd..... De ergo zetels zijn hun meerprijs van 300 euro , alleen al door de standaard zetelverwarming , wel waard.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
hallo,
ik heb zonet bericht gekregen dat ik een nieuwe leasewagen mag bestellen. het zal een golf variant 1.6 TDI DSG Highline zijn met volgende opties:
packPremium Class @ GPS Media (open dak, leder, park pilot & assist, climatronic, ...)
xenon lichten
trekhaak
daarnaast heb ik nog ruimte voor andere zaken en heb ik zelfs nog niet onderhandeld met de garage.
nu is mijn vraag wat raden jullie aan van kleurencombinaties? Ik had gedacht aan een lichte buitenkleur met bruine leder, maar dit werd mij in de garage echt afgeraden.
en zijn er nog zaken die ik vergeten ben die nog leuk/nuttig kunnen zijn.
alvast bedankt
Comment
-
Als bruin leder (Marakesh, toch?) het uitgangspunt is, dan lijken midnight blue of limestone mij wel mooi te combineren, maar dat is een kwestie van smaak, natuurlijk.
Wat ik zeker nog zou aanvinken op de optielijst, naast het alarm, is:
- boordcomputer premium (multi color): dit is het scherm tussen de snelheidsmeter en toerenteller
- DPS (driver profile selection): o.m. gasrespons en schakelen (met DSG)
twee relatief goedkope opties (resp, 152 en 122 euro), waar je toch wel wat plezier aan kan beleven.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
Comment