Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer de ventilator blijft draaien bij normale buitentemperaturen is het bijna zeker dat de regeneratie bezig was en onderbroken werd.

Comment

• vw's hebben dat altijd gehad, draaiende fans op rare momenten

Comment

• Ik merk er niks van als ik rij, ik heb al keer voorgehad dat ik op de parking van't werk kom, en ik stap dat ik dan pas merk dat de ventilator vollen bak aan het draaien is..

Comment

• Als ik een usb-stick met muziek ingeplugged laat, dan is het af en toe bij het starten van de wagen dat ik een van de meldingen ( "bron niet beschikbaar" of "usb-storing" ) krijg. Moet er dan de usb-stick uithalen en weer inpluggen. Het gebeurt af en toe maar zie niet echt wanneer wel en wanneer niet en wat de oorzaak zou kunnen zijn... Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwpolo02 Bekijk Berichten
            Als ik een usb-stick met muziek ingeplugged laat, dan is het af en toe bij het starten van de wagen dat ik een van de meldingen ( "bron niet beschikbaar" of "usb-storing" ) krijg. Moet er dan de usb-stick uithalen en weer inpluggen. Het gebeurt af en toe maar zie niet echt wanneer wel en wanneer niet en wat de oorzaak zou kunnen zijn... Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen?
            heb hetzelfde als ik mijn gsm oplaadt via de USB poort. Dan moet ik altijd terug op de radio knop drukken of op SD kaart. Vind ik wel vervelend, hopelijk weet iemand hier raad voor ons.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              heb hetzelfde als ik mijn gsm oplaadt via de USB poort. Dan moet ik altijd terug op de radio knop drukken of op SD kaart. Vind ik wel vervelend, hopelijk weet iemand hier raad voor ons.
              Ik heb hier speciaal een extra usb oplader voor gekocht. Want ik kwam er zot van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                Ik heb hier speciaal een extra usb oplader voor gekocht. Want ik kwam er zot van.
                Waar ik nog meer zot van wordt is die bug van auto zoom die telkens aan staat. En soms ook dat die de kaart in 2d toont terwijl 3d aangevinkt staat.

Tapatalked via Android

Comment

• Kheb zonet de beslissing voor mijn nieuwe wagen doorgegeven aan de fleet manager bij ons:

golf 7 variant 1.6 dsg ( reflex silver met zwart ledere interieur)
                  Pack Premium Class − GPS Discover MEDIA ( met pano dak als belangrijkste optie hierin)
                  Zonder identificatie van het model en motor
                  Verdonkerde zijruiten achteraan en achterruit
                  Xenonkoplampen II (TOP XENON) (met dynamische regeling x x in de bochten en dagrijlichten in LED techniek)
                  Aluvelgen 17’’ ’’DIJON’’ met sportophanging (15 mm verlaagd)
                  Driver Profile Selection
                  Boordcomputer ’’PREMIUM’’
                  Zwenkbare trekhaak
                  Rear Assist’ (Achteruitrijcamera)

hopelijk ben ik niets vergeten (qua opties die jullie mss nog leuk zouden vinden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudy03031981 Bekijk Berichten
                    Kheb zonet de beslissing voor mijn nieuwe wagen doorgegeven aan de fleet manager bij ons:

golf 7 variant 1.6 dsg ( reflex silver met zwart ledere interieur)
                    Pack Premium Class − GPS Discover MEDIA ( met pano dak als belangrijkste optie hierin)
                    Zonder identificatie van het model en motor
                    Verdonkerde zijruiten achteraan en achterruit
                    Xenonkoplampen II (TOP XENON) (met dynamische regeling x x in de bochten en dagrijlichten in LED techniek)
                    Aluvelgen 17’’ ’’DIJON’’ met sportophanging (15 mm verlaagd)
                    Driver Profile Selection
                    Boordcomputer ’’PREMIUM’’
                    Zwenkbare trekhaak
                    Rear Assist’ (Achteruitrijcamera)

hopelijk ben ik niets vergeten (qua opties die jullie mss nog leuk zouden vinden)
                    Dakrailing in chroom zou hem nog iets mooier maken denk ik, geen mdi iphone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                      Dakrailing in chroom zou hem nog iets mooier maken denk ik, geen mdi iphone?
                      Inderdaad, dit pakket heeft de dakrailing in chroom. Zal volgens mij ook mooier uitkomen

Wat is en wat doet de mdi iphone? (Ben hier een beetje een leek in)
                      Last edited by ; 14/10/2014, 23:00.

Comment

Inderdaad, dit pakket heeft de dakrailing in chroom. Zal volgens mij ook mooier uitkomen

Wat is en wat doet de mdi iphone? (Ben hier een beetje een leek in)
                        Heb je een iphone of ga je voor beter en heb je Android?

Ik gebruik eigenlijk helemaal geen kabel meer in de auto. Alles via Bluetooth, muziek via 32gb sd kaart

Comment

• Ja een iphone, zal waarschijnlijk ook draadloos verbinden. Qua muziek luister ik enkel naar de radio (stubru geeft mij voldoening, maar dit is mss een andere discussie )

Comment

Voor mij een knappe en zeer volledige configuratie.

Is een Highline zeker (want Pack Premium Class)?

Wat ik niet zie staan is een alarm (tenzij standaard of in packet, maar dat dacht ik niet).
                            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Hier ook alles via Bluetooth/iPhone 6.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                Voor mij een knappe en zeer volledige configuratie.

Is een Highline zeker (want Pack Premium Class)?

Wat ik niet zie staan is een alarm (tenzij standaard of in packet, maar dat dacht ik niet).
                                Inderdaad een highline, vandaar de chroom dakrailings.

het alarm heb ik niet genomen aan gezien het een leasewagen is en er toffere opties zijn.

het enigste waar ik over twijfelde waren de velgen, dijon of Madrid velgen.

Comment

het alarm heb ik niet genomen aan gezien het een leasewagen is en er toffere opties zijn.
                                  Begrijp ik volledig.
                                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Is vandaag besteld

Enige aanpassingen zijn de kleur en een optie extra.
                                    Wordt dus een Sunset red exemplaar (de garage had er nog geen één verkocht in die kleur ) met de Marrakesh zetels.
                                    Extra optie: Getinte ruiten

levering eind november.
                                    Gisteren gebeld door VW, fabriek heeft laten weten dat Sunset en Marrakesh niet samen kan (Had dit bij het begin van de bestelling al laten weten maar de dealer zei dat het wel kon).

De dealer zat er mee in dus krijgen we ter compensatie een winterbandenset op velg gratis.
                                    Nieuwe kleur zal pacific blue worden, de rest blijft het zelfde.

Comment

Gisteren gebeld door VW, fabriek heeft laten weten dat Sunset en Marrakesh niet samen kan (Had dit bij het begin van de bestelling al laten weten maar de dealer zei dat het wel kon).

De dealer zat er mee in dus krijgen we ter compensatie een winterbandenset op velg gratis.
                                      Ben je zeker van de nieuwe combinatie? Heb dit bij een collega gezien en vind dit persoonlijk niet mooi (maar kleuren en geuren ...)

Comment

Die set krijg je er momenteel bij voor 600€ ipv 1029€.
                                        Mooie compensatie toch.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ben je zeker van de nieuwe combinatie? Heb dit bij een collega gezien en vind dit persoonlijk niet mooi (maar kleuren en geuren ...)

+

Zie dat goed komen en de papa ook.

Comment

Working...
                                          X