Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Zoals ik dus al dacht, die van LL kan onmogelijk een Edition 40 zijn
    spijtig wel want die verlichte deurdrempel ipv de gewone deurdrempel die ik heb is wel nice, voor de rest zijn ze nochtans exact hetzelfde. (behalve dat edition badge'ke op de zijkant want ik er niet op zou willen)
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Kent iemand de gangbare korting op een Golf 7? (naast de salonpremie van 1500€ dus)

Comment

• De 1.2tsi is op degolf in belgie nog de euro5 versie van 105pk. Op de sportsvan reeds de euro6 110pk. In duitsland op de golf ook reeds de recentste motor.
        wanneer komt die hier ook in de golf? Beetje stom van nu nog de 'oude' te bestellen. Vraag me af waarom ze die hier nog leveren, nog wat stock op t schap zeker, en dan maar naar belgie leveren?

Comment

• De papa zijne golf is binnen, staat nog op transportblokken en is smerig vuil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
            De 1.2tsi is op degolf in belgie nog de euro5 versie van 105pk. Op de sportsvan reeds de euro6 110pk. In duitsland op de golf ook reeds de recentste motor.
            wanneer komt die hier ook in de golf? Beetje stom van nu nog de 'oude' te bestellen. Vraag me af waarom ze die hier nog leveren, nog wat stock op t schap zeker, en dan maar naar belgie leveren?
            belg ligt nog niet wakker genoeg van eu-normen....zal nu wel kentering inkomen met steden die oudere eu-normen gaan weren

Comment

• Knap kleurke gekozen van pa Namaz
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Dat interieur is knap
                Bruin leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  belg ligt nog niet wakker genoeg van eu-normen....zal nu wel kentering inkomen met steden die oudere eu-normen gaan weren
                  da's waar, maar als je nu een auto koopt met bedoeling er een jaar of 10 mee te rijden (zoals mijn zus dus ...) is het misschien wel verstandiger een euro6 te kopen. Ik verwacht de komende jaren alleen maar dat de taksen sterker gekoppeld worden aan de euronorm en uitstoot, nog los van wat je idd vermeldt rond steden die oudere normen gaan weren.
                  Zal eens vragen in de garage morgen wanneer de euro6-versie in belgië beschikbaar komt in de golf.
                  Last edited by ; 22/12/2014, 18:34. Reden: tikfouten

Comment

• D'Ieteren verkoopt in Belgie inderdaad naar goede gewoonte verouderde technologie tegen topprijzen. In Duitsland worden de Euro 6 motoren reeds verkocht sinds mei dit jaar. ESP was bijvoorbeeld in Duitsland reeds standaard in 2003 op de laatste Golf 4 modellen , in Belgie pas sinds de introductie van de 7......

Comment

Dat interieur is knap
                      Bruin leder
                      Zelfde interieur als bij Liquid Lion?

Gisteren in de variant (zelfde kleur als deze) van Charlie07 meegereden, leuk kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten

Gisteren in de variant (zelfde kleur als deze) van Charlie07 meegereden, leuk kleurtje.
                        Klopt, zelfde interieur
                        en idd is ook pacific blue

Comment

Klopt, zelfde interieur
                          en idd is ook pacific blue
                          Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten

Had het al gezegd dat je Pa een goeie smaak heeft. :-)
                          Op de winter meet de pacific blue Golf 7 Variant van Charlie gezien en dat blauw is echt mooi.

Comment

• Normaal was het Sunset red, maar dit is niet te verkrijgen met de de bruine zetels.

En laat het nu net die bruine zetels zijn die hij niet wou opgeven. Dus als 2de keus zijnde is het zeker niet slecht.

Comment

• Voor Liquid:

VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                Voor Liquid:

Thx, heb je mss nog meer details en specs zodat ik ebay en Amazon kan afspeuren.

Comment

• - 15 euro voor het paar
                                  - canbus t10, canbus w5w
                                  - dc12v RoHS

Is al wat er op mijn doosje staat. Khad het moeten onthouden voor de meet, dan hadde mijn reserve wel kunnen krijgen voor een paar euro's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                    D'Ieteren verkoopt in Belgie inderdaad naar goede gewoonte verouderde technologie tegen topprijzen. In Duitsland worden de Euro 6 motoren reeds verkocht sinds mei dit jaar. ESP was bijvoorbeeld in Duitsland reeds standaard in 2003 op de laatste Golf 4 modellen , in Belgie pas sinds de introductie van de 7......
                                    de be-markt krijgt dan weer vaker mistlampen of een groter wieltje standaard, daar zijn we hier gevoeliger aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      de be-markt krijgt dan weer vaker mistlampen of een groter wieltje standaard, daar zijn we hier gevoeliger aan
                                      Bij de golf zijn beiden alvast niet het geval ...

Comment

• Eens autostrade gereden met externe gps, op teller 130 op gps 124/125. Niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. Iemand die dit al kan bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                          Eens autostrade gereden met externe gps, op teller 130 op gps 124/125. Niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. Iemand die dit al kan bevestigen?
                                          Ja, ik gebruik mijn coyote, de teller van mijn BMW F20 staat op 124 en dat is dan 120... Hetzelfde me 73 waar 70 mag en 94 waar 90 mag 😉

Comment

Working...
                                          X