Oja nog ene voor de VAG mannen: in gps/ bc zie je temperatuur, km's, windrichting en toestanden. Maar een datum zie ik nergens staan, valt dit in te stellen of niet mogelijk? ( zoektermen op google & in handleiding leveren niet direct iets op.)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenOja nog ene voor de VAG mannen: in gps/ bc zie je temperatuur, km's, windrichting en toestanden. Maar een datum zie ik nergens staan, valt dit in te stellen of niet mogelijk? ( zoektermen op google & in handleiding leveren niet direct iets op.)
btw heb me dit aangeschaft, als het binnen 3 weken eens aankomt nogmaals vervangen, nu met dat donker weer stoort het met dat dat het enige niet LED lampje is in de auto, al doe ik het handschoenkastje niet veel open. maar voor die dikke euro kunnen we niet sukkelen.
Last edited by Liquid Li0n; 03/01/2015, 16:25.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe papa zijne golf is binnen, staat nog op transportblokken en is smerig vuil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZal wel foto's posten vandaag.
Naar 't schijnt is het wel moeilijk om de kleur van het bruin leder waarheidsgetrouw weer te geven ...Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenDoen!
Naar 't schijnt is het wel moeilijk om de kleur van het bruin leder waarheidsgetrouw weer te geven ...
Klopt, op google zie je 15 verschillende varianten terwijl het allemaal het zelfde is.
Zal mijn best doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt, op google zie je 15 verschillende varianten terwijl het allemaal het zelfde is.
Zal mijn best doen
Comment
-
-
op die foto zien de zetels er rood uit, terwijl mijn foto's van dezelfde zetels ze er precies oranje laten uitzien.
nu nog de reclame van de plaat e.d.
wou je vader de kentekens er niet af?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Nee hij wilt dat er altijd op laten terwijl ik altijd er alles direct laat afdoen.
Och, het is zijn auto dus ik laat hem mooi doen
Nu is het nog wachten op de VW wintervelgen + banden.
Dat kleur is langs geen kanten deftig op foto te krijgen. Het is echt donkerder dan op de foto.
Comment
-
Kan je op de bc gem snelheid laten tonen eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenKan je op de bc gem snelheid laten tonen eigenlijk?
Comment
-
Vandaag men nieuw ledlampje ontvangen voor men handschoenkastje. Eindelijk alles trg LED. Veel beter.
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gt750 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]107120[/ATTACH]prachtige velgen iemand idee dewelke ??
Dat zijn de pretoria velgen en ik denk enkel te verkrijgen op de golf 7R en GTDGolf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
Comment