Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn allemaal ingevoerd uit Spanje.

Comment

• indd zijn de 19'' pretoria Bedankt voor de info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn dt Bekijk Berichten
        Ik ga mij een golf 7 highline aanschaffen via cardoen. Nu zou je daar ook nog wat extra opties kunnen laten opzetten. Heeft iemand daar ervaring mee?

ik zat te denken aan park pilot en exterieur van een r-line. Zou zoiets mogelijk zijn?
        Neen, Cardoen is wysiwyg.
        Sommige zaken kun je aftermarket laten plaatsen zoals parkeersensoren maar da's dan nie echt een VW Park Pilot natuurlijk.
        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
          4 maand wachten valt nog mee . Ik moest 11 maand wachten op mijn zelf geimporteerde Golf. Ik moest iets overhebben voor die 5.000 euro prijsvoordeel.
          uit welk land komt deze dan? ik weet dat het invoeren vanuit Duitsland maar een 50 eurocent extra kost maar dan mag het geen nieuwe zijn, deze moet dan blijkbaar 6 maanden ingeschreven gestaan hebben. Ik weet dat er hier info/topic over invoeren staat maar even kort.
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Heren,

ik ben sinds gisteren in het bezit van een golf 7 variant. ik heb een vraag ivm het panoramisch dak.
            wanneer ik deze open doe, dan kan ik het zonnescherm niet volledig dichtdoen. Dit gaat enkel maar tot aan het midden van het grote open dak.
            Is dit bij jullie ook zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudy03031981 Bekijk Berichten
              Heren,

ik ben sinds gisteren in het bezit van een golf 7 variant. ik heb een vraag ivm het panoramisch dak.
              wanneer ik deze open doe, dan kan ik het zonnescherm niet volledig dichtdoen. Dit gaat enkel maar tot aan het midden van het grote open dak.
              Is dit bij jullie ook zo?
              Jip, dat is redelijk logisch. Dat is om het zonnescherm te beschermen tegen de wind en vuiligheid tijdens het rijden.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  uit welk land komt deze dan? ik weet dat het invoeren vanuit Duitsland maar een 50 eurocent extra kost maar dan mag het geen nieuwe zijn, deze moet dan blijkbaar 6 maanden ingeschreven gestaan hebben. Ik weet dat er hier info/topic over invoeren staat maar even kort.
                  De mijne komt uit CZ via een tussenpersoon in Duitsland. Extra kosten voor import : 35 euro Duitse Strassenverkehrsambt + 96 euro voor exportplaten + verzekering + 0.03 euro voor vignet Belgische douane. Door de sensationele salonkortingen van d'Ieteren bedraagt het prijsvoordeel tegenover een Belgische bestelling slechts 3987 euro (invoerkosten inbegrepen) en geen 5000 euro (vorig jaar gaven ze minder korting) zoals hierboven vermeld. De wagen wordt als nieuwe wagen ingeschreven in Belgie met mij als eerste eigenaar. Aangezien mijn 25.000 euro een jaar langer op mijn spaarrekening hebben gestaan heb ik ook 450 extra rente op mijn geld :-)
                  Last edited by ; 31/01/2015, 20:57.

Comment

• Heb jij wel dezelfde standaarduitrusting als de Belgische dan? En als ze in belgie nu meer korting geven doen ze dat in DE of CZ ook wel mss?
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Prijzenvergelijking is uiteraard gemaakt met identiek dezelfde uitrusting. Bepaalde zaken zijn in CZ standaard (oa 4 deuren , climatronic , Composition Media radio) en in Belgie niet en omgekeerd (adaptieve cruise controle , city noodremsysteem). Al die zaken heb ik dan ook verrekend .De prijs in Duitsland is de absolute nettoprijs. Als je rechtstreeks in CZ koopt zit er wellicht nog wel 6-7 % extra in. Dat is dan ook de winstmarge van de Duitse handelaar. Ik zou het altijd opnieuw doen.
                      De Duitse handelaar waarmee ik achteraf nog een lang gesprek had verkoopt overigens +/- 2.000 auto's per jaar op deze manier. Hij vertelde me dat hij ook plannen had om rechtstreeks in Belgie auto's te gaan verkopen. Een soort Cardoen 'a la carte' dus. Bij Cardoen moet je nemen wat ze in stock hebben en betaal je nog relatief veel ook . Bij hem kan ik net zoals bij een normale dealer alle opties zelf uitkiezen . Al bij al 'Sehr empfelenswert' dus.
                      Last edited by ; 01/02/2015, 07:46.

Comment

Prijzenvergelijking is uiteraard gemaakt met identiek dezelfde uitrusting. Bepaalde zaken zijn in CZ standaard (oa 4 deuren , climatronic , Composition Media radio) en in Belgie niet en omgekeerd (adaptieve cruise controle , city noodremsysteem). Al die zaken heb ik dan ook verrekend .De prijs in Duitsland is de absolute nettoprijs. Als je rechtstreeks in CZ koopt zit er wellicht nog wel 6-7 % extra in. Dat is dan ook de winstmarge van de Duitse handelaar. Ik zou het altijd opnieuw doen.
                        De Duitse handelaar waarmee ik achteraf nog een lang gesprek had verkoopt overigens +/- 2.000 auto's per jaar op deze manier. Hij vertelde me dat hij ook plannen had om rechtstreeks in Belgie auto's te gaan verkopen. Een soort Cardoen 'a la carte' dus. Bij Cardoen moet je nemen wat ze in stock hebben en betaal je nog relatief veel ook . Bij hem kan ik net zoals bij een normale dealer alle opties zelf uitkiezen . Al bij al 'Sehr empfelenswert' dus.
                        Om welke handelaar gaat het dan precies?
                        Ben zelf op zoek naar een Golf 7

Comment

• Mja niet iedereen kan of wil 11 maanden wachten op een nieuwe wagen. Moet je ook eerst nog eens dubbele btw betalen en zo, je verplaatsingen, de papiermolen etc.
                          Hoe je t ook draait of keert, het blijft een hoop gedoe.
                          Voor sommigen gaat dit idd. een goedkoop alternatief zijn maar voor anderen dan weer niet echt realistisch.
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk Berichten
                            Om welke handelaar gaat het dan precies?
                            Ben zelf op zoek naar een Golf 7
                            Er zijn er verschillende die dat doen.

juetten-koolen.de ist seit über 17 Jahren eine der führenden Webseiten für den Online-Autokauf. Zu Top-Preisen EU-Neuwagen sowie Deutsche Neuwagen frei konfigurieren, finanzieren und bestellen.

EU-Neuwagen zu Top-Preisen | Nur bei uns: kostenlose Frei-Haus-Lieferung per Spedition | seriöse und zuverlässige Kaufabwicklung

spitsmuis bestelde bij neuwagenkauf, als ik me niet vergis.
                            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Die hoop gedoe valt best mee hoor. Rond 6 u s morgens vanuit Antwerpen vertrokken en rond 10 u waren alle Duitse formaliteiten al vervuld en had ik mijn transitplaten + verzekering. Ik was rond de middag in Genk bij de douane en rond 13u30 was dat ook al achter de rug. De laatste stap , inschrijving bij DIV , is voor woensdag en zal waarschijnlijk nog het langste duren. Die 11 maand levertijd was wel uitzonderlijk. Normaal mag je rekenen op 1-2 maand langer dan bij de Belgische dealer. Die Duitse btw een week voorschieten lijkt me niet echt een probleem. Staat trouwens ook op de factuur vermeld dat hij deze als pand ontvangen heeft. Ik wel er elke week wel ene gaan halen als ik er een paar duizend euro mee verdien. Het enige probleem dat ik heb is dat een douaneambtenaar zijn werk niet goed deed en een foute code op het vignet 705 zette wat pas na veel over en heen gemail werd opgelost.
                              Last edited by ; 02/02/2015, 18:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Mooi.

Comment

Die hoop gedoe valt best mee hoor. Rond 6 u s morgens vanuit Antwerpen vertrokken en rond 10 u waren alle Duitse formaliteiten al vervuld en had ik mijn transitplaten + verzekering. Ik was rond de middag in Genk bij de douane en rond 13u30 was dat ook al achter de rug. De laatste stap , inschrijving bij DIV , is voor woensdag en zal waarschijnlijk nog het langste duren. Die 11 maand levertijd was wel uitzonderlijk. Normaal mag je rekenen op 1-2 maand langer dan bij de Belgische dealer. Die Duitse btw een week voorschieten lijkt me niet echt een probleem. Staat trouwens ook op de factuur vermeld dat hij deze als pand ontvangen heeft. Ik wel er elke week wel ene gaan halen als ik er een paar duizend euro mee verdien. Het enige probleem dat ik heb is dat een douaneambtenaar zijn werk niet goed deed en een foute code op het vignet 705 zette wat pas na veel over en heen gemail werd opgelost.

Voer de wagen eerst fictief in dwz betaal hem, laat de papieren opsturen ( coc atest + goede faktuur ). Je kan dan de wagen invoeren zonder hem al in je bezit te hebben. DIV doe je ook op voorhand na betaling BTW aan doune. Verzekering is ondertussen ook in orde en je akn de wagen halen met je eigen platen en papieren.

Comment

• Zo zou ik het de volgende keer ook doen denk ik. De douane had me echter verteld dat de in te voeren wagen in principe aanwezig moest zijn wanneer ik de btw kwam betalen. Dat bleek achteraf bullshit. Ze kwamen hun kot niet uit om te komen kijken. Het vervelendste klusje was uiteindelijk nog het aanschuiven in de kou (van 8u tot 8u30) bij DIV Kontich. Ik was daar al om 7u15 en was tegen 9u15 terug buiten. De Duitse formaliteiten (op een uurke achter de rug) en de aangifte bij de Belgische douane (duurde een half uurke) gingen al bij al zeer vlot.

Comment

Zo zou ik het de volgende keer ook doen denk ik. De douane had me echter verteld dat de in te voeren wagen in principe aanwezig moest zijn wanneer ik de btw kwam betalen. Dat bleek achteraf bullshit. Ze kwamen hun kot niet uit om te komen kijken. Het vervelendste klusje was uiteindelijk nog het aanschuiven in de kou (van 8u tot 8u30) bij DIV Kontich. Ik was daar al om 7u15 en was tegen 9u15 terug buiten. De Duitse formaliteiten (op een uurke achter de rug) en de aangifte bij de Belgische douane (duurde een half uurke) gingen al bij al zeer vlot.

Ik heb alles zelf gedaan. Het kost enkel tijd. Op ongeveer 3 weken kan alles in orde zijn. Ik heb trouwens ook een topkerel ontmoet in Polen. Zéér bekwaam,vriendelijk,eerlijk. Mijn wagen werd super afgeleverd. Belgische concessiehouders kunnen daar nog wat van leren. Geen carwash ed.

Comment

• Qua instellingen gemakkelijk naar nederlands om te zetten?

Zitten er eigenlijk noemenswaardige verschillen tussen een 'Duitse' en een 'Belgische' Golf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk Berichten
                                          Qua instellingen gemakkelijk naar nederlands om te zetten?

Zitten er eigenlijk noemenswaardige verschillen tussen een 'Duitse' en een 'Belgische' Golf?

In belgie staat de boordcomputer ook in het duits. Al de rest via de radio in het nederlands om te zetten. En waarom in Duitsland kopen.
                                          dat zijn allemaal re-import wagens waar ze nog altijd veel geld op verdienen. Koop beter rechtstreeks in Polen bij een dealer.

Comment

Working...
                                          X