Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
    Met een audi a1 1.6 tdi met een verbruik van 3.8 1347 km met 1 tank en met een audi a3 op aardgas +/- 1500km met 1 tank..
    Op aardgas, dit is toch een veel kleinere tank? (En terwijl ik het aan het typen ben, besef ik dat je wellicht de combinatie van de 2 tanks bedoeld bij aardgas?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
      Met een audi a1 1.6 tdi met een verbruik van 3.8 1347 km met 1 tank en met een audi a3 op aardgas +/- 1500km met 1 tank..
      Waarschijnlijk wel met H-gas dan. Heb op 3000 km amper 100 km op benzine gereden dus ik heb nog geen idee van het werkelijke verbruik op benzine. Het verbruik op gas is tot hiertoe 5.3kg L gas /100 km bij overwegend stadsverkeer en korte afstanden . Op de autobaan tegen 120/130 verbruikt hij ongeveer 4.5 kg/100 km.

Comment

• welke versie van de 1.4 benzinemotor zit er juist in die TGI?
        2.0 JTDm

Comment

• Een aangepaste variant van de 1.4 TSI 125 pk. De TGI heeft 110 pk. Komt qua prestaties min of meer overeen met mijn vorige Golf 6 2.0 tdi 110 pk. Ik tank hem één maal per week vol en dat volstaat voor een week woon/werkverkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
            Op aardgas, dit is toch een veel kleinere tank? (En terwijl ik het aan het typen ben, besef ik dat je wellicht de combinatie van de 2 tanks bedoeld bij aardgas?)
            Uiteraard gecombineerd.. :p
            Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
            Waarschijnlijk wel met H-gas dan. Heb op 3000 km amper 100 km op benzine gereden dus ik heb nog geen idee van het werkelijke verbruik op benzine. Het verbruik op gas is tot hiertoe 5.3kg L gas /100 km bij overwegend stadsverkeer en korte afstanden . Op de autobaan tegen 120/130 verbruikt hij ongeveer 4.5 kg/100 km.
            Jaa met het hgas.. Ben daar wel van verschoten.. Wel bijna 500 km op aardgas en da voor 12 euro.. Chapeau

Comment

• Nie moeilijk. Wa een tempo

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Nie moeilijk. Wa een tempo

Euhm het gaat eh.. Meer moestek ni weten.. :p pff wa nen trip

Comment

• Iemand een idee of de hybride golf ook in variant verkrijgbaar gaat zijn?
                  Zou voor ons zeer interessant zijn als die niet verschrikkelijk duur is. Anders zal het benzine of TGI zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
                    Iemand een idee of de hybride golf ook in variant verkrijgbaar gaat zijn?
                    Zou voor ons zeer interessant zijn als die niet verschrikkelijk duur is. Anders zal het benzine of TGI zijn denk ik.
                    er zijn prototypes van gesignaleerd. Veel van de eerste kopers beklagen zich de aankoop volgens mij, want de aandrijflijn is niet zonder problemen. Op een enderlandse site waar mensen hun review kunnen neerpennen over hun wagen, heeft 7/10 al pech gehad binnen de 2500 km... Daarop ben ik afgeknapt
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      er zijn prototypes van gesignaleerd. Veel van de eerste kopers beklagen zich de aankoop volgens mij, want de aandrijflijn is niet zonder problemen. Op een enderlandse site waar mensen hun review kunnen neerpennen over hun wagen, heeft 7/10 al pech gehad binnen de 2500 km... Daarop ben ik afgeknapt
                      Is inderdaad niet al te best.
                      Waar blijft de eerste toch die een volledig elektrische aanbied voor een 40 000 euro en range van een 300km.
                      Dan bestel ik direct.
                      De leaf en dergelijke ziet er niet uit en is niet handig met gezin met 2 kleine kinderen. Als je maar 15 000km/j (rest met de fietsen) is nu de enigste optie benzine en eventueel ene op gas.
                      Hup Telsa breng uit. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
                        Is inderdaad niet al te best.
                        Waar blijft de eerste toch die een volledig elektrische aanbied voor een 40 000 euro en range van een 300km.
                        Dan bestel ik direct.
                        De leaf en dergelijke ziet er niet uit en is niet handig met gezin met 2 kleine kinderen. Als je maar 15 000km/j (rest met de fietsen) is nu de enigste optie benzine en eventueel ene op gas.
                        Hup Telsa breng uit. :-)
                        het enige dat ongeveer overeen stemt met jouw eisen is een bmw i3 met rex. niet volledige electrisch, maar wel > 100 km zonder problemen. En als je echt verder moet, kan je bijtanken zo vaak je maar wilt.
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Dat is waar. Maar niet echt handig om met 2 volwassen en 2 kinderen van 2 en 4 te gebruiken. En een 2de auto terwaarde van een 40 000euro koop ik echt niet.
                          Swat voorlopig blijven we de V50 1.6d oprijden. Ik weet het we zijn zeer slecht bezig voor een diesel maar om me nu een nieuwe benzine aan te schaffen dat levert niet echt op.(bij aankoop in 08 deden we nog 25 000-30 000km/j) Verlies op de V50 is veel te groot. Zeker na de hagelschade van vorig jaar.
                          Dus we zien volop uit wat de automerken op de markt brengen

Comment

• De Euro 6 motoren staan nu ook in de configurator voor de gewone Golf. Na selectie van een motor in het lijstje moet je naar het volgend scherm gaan, en dan schotelt men een verplichte optie naar Euro 6 voor. Net zoals het bij de Variant al was dus.

Comment

• Heeft iemand al een idee hoe je de cruise control per 5 km/u kan instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk Berichten
                                Heeft iemand al een idee hoe je de cruise control per 5 km/u kan instellen?
                                Ge moet op res drukken voor kilometer meer, op set voor kilometer minder
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Hartelijk dank, het werkt!

Comment

• Kun je niet vertrekken zonder gordel bij elektronische handrem misschien?
                                    Dan moet je om bvb. 2 meter achteruit te rijden op je oprit ook je gordel aandoen?
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                      Kun je niet vertrekken zonder gordel bij elektronische handrem misschien?
                                      Dan moet je om bvb. 2 meter achteruit te rijden op je oprit ook je gordel aandoen?
                                      Hij gaat zonder gordel niet automatisch afgezet worden maar je kan het wel nog manueel.

Sent from here
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                        Hij gaat zonder gordel niet automatisch afgezet worden maar je kan het wel nog manueel.

Sent from here
                                        Klopt, voetje op de rem, klik en je kan gordelloos door het leven gaan!

*Deze persoon is niet verantwoordelijk voor eventuele letsels die zich voordoen na het lezen van deze post*
                                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Gisteren eens een toertje gedaan met de 7 Variant van het werk. Is een Trendline met niks van opties.

Die standaardzetels zitten echt SLECHT... amai mijne rug.

Comment

Working...
                                          X