Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eco run: 900 km met 1 tank, 4,9/100 km. Tzal toch bij ene x blijven.
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Gisteren eens een toertje gedaan met de 7 Variant van het werk. Is een Trendline met niks van opties.

Die standaardzetels zitten echt SLECHT... amai mijne rug.
      Dan zijn deze van u beter.
      Voor weinig opleg kunnen ze nochtans veel betere en mooiere krijgen.

Sent from here
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Dan zijn deze van u beter.
        Voor weinig opleg kunnen ze nochtans veel betere en mooiere krijgen.

Sent from here

Astra is harder en voller, dus zeker geen klagen.

De sportstoelen van de 7 van mijn pa is dan weer een klasse of 2 hoger. Maar die basis zetels zou ik nooit moeten.

Comment

• Hoi allen

Net twee weken met een e-Golf achter de rug.
          Een zeer fijne ervaring wat mij betreft.

Wat opvalt:
          - stilte aan boord op alle vlakken
          - hoog motorkoppel, voldoende vermogen
          - zeer mooie afwerking, kwaliteit van de gebruikte materialen.

De autonomie bedroeg maximaal 160km (afhankelijk van buitentemperatuur en rechtervoet en recuperatie)
          De remenergierecuperatie is in 3 verschillende fases in te stellen vanuit de Drive-stand of als 4de extra krachtige B-stand (op automaat)

Voor alledaags gebruik een prima wagen.

Als ik het vergelijk met een eerdere proefrit met de BMW i3 dan wint de Golf wat mij betreft.

Comment

• Golf is dan ook veel mooier, begrijp niet waarom die i3 plots zo lelijk moet zijn omdat dat elektrisch is
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• VW Belgie heeft blijkbaar zijn prijzen subtiel verhoogd. De mijne staat nu 33.900 euro catalogusprijs terwijl ik hem 3 maand geleden 25.200 euro heb betaald Lentepremiie is nu een lachwekkende 250 euro , een groot verschil tegenover de normale 1500 euro salonpremie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                Eco run: 900 km met 1 tank, 4,9/100 km. Tzal toch bij ene x blijven.
                Ik heb het nog niet langer dan 10km volgehouden in eco-stand, moet morgen een langere rit doen, zal eens testen
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• Toch een tegenvaller het verbruik van die 1.6 tdi . Zowel met de Golf 3,4,5 en 6 tdi haalde ik al wel eens de 1.000 km . Met de 6 2.0 tdi zelfs één keer 1200 km. Voor de 7 geven ze 3.9 l normverbruik op , voor mijn oude 5 was dat nog 5.3 l. In de praktijk is het verschil blijkbaar toch veel kleiner.

Comment

• Is de nieuwste auto die ik heb en verbruikt toch wel het meeste ze:

Comment

• Goed doorgereden? Ge zit ook aan 180 peekaa e

Oja, eens gereden met externe gps, 126 op teller = 120 op de gps, nogal grote afwijking, of is dit normaal te noemen? Moogt dus eigenlijk altijd 130 doen op autostrade = 124.

Comment

• Da's vreemd, bij mij zit er volgens Waze (met GPS-functie) zo goed als geen afwijking op (1 à 2 km/h max.), wel op 19" moet ik erbij vermelden
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

Goed doorgereden? Ge zit ook aan 180 peekaa e

Oja, eens gereden met externe gps, 126 op teller = 120 op de gps, nogal grote afwijking, of is dit normaal te noemen? Moogt dus eigenlijk altijd 130 doen op autostrade = 124.
                          180...193 :-D en ja idd wordt altijd goed mee doorgereden. En ook een kleine tankinhoud e...

Is bij mij ook, ik rijd 130 a 131 kmu is veilig (of 166kmu voor het rijbewijs)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            180...193 :-D en ja idd wordt altijd goed mee doorgereden. En ook een kleine tankinhoud e...

Is bij mij ook, ik rijd 130 a 131 kmu is veilig (of 166kmu voor het rijbewijs)
                            Nog op zoek achter ne co?

Comment

Nog op zoek achter ne co?
                              voor de ardennenrit? yep nog op zoek. had het op de site al aangegeven dat ik een passagier ging hebben maar heb al wel 25 euro betaald ipv 50.

Comment

• Ja die sensoren zijn om zot van te worden... Als ik in Brussel rij dan piepen de voorste sensoren als ik gewoon rij (en is het volume van de radio plots minder), een paar keer voorgehad al dat er een hoge pieptoon was (& 1x besloot de auto vanzelf een noodstop te doen lol, terwijl het niet nodig was).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                  1x besloot de auto vanzelf een noodstop te doen lol, terwijl het niet nodig was.
                                  mss aan nen drempel da die da aanzag als een voetganger die op de grond lag, of da ge nen bocht nam op een paalke af ofzo, of echt zomaar uit het niks? Zou toch nie mogen. Moest maar eens ene wa kort op u rijden en u raken.

Comment

• Ik heb dat nu op 8 maanden tijd sinds ik 'm heb nog nooit voorgehad.. wel dat de wagen heel hard afremt (dmv ACC) maar dan komt er op dashboard: 'rempedaal intrappen' (of zoiets :p )
                                    en dan moet ik zelf maar de boel redden

Comment

• Misschien was het hier al gemeld of heb ik erover gelezen maar voor modeljaar 2016 komt er dus een driecilinder benzine in de Golf te liggen:

1.0 TSI
                                      85 kW / 115 pk
                                      200 Nm
                                      6-bak of DSG-7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                        Ik heb dat nu op 8 maanden tijd sinds ik 'm heb nog nooit voorgehad.. wel dat de wagen heel hard afremt (dmv ACC) maar dan komt er op dashboard: 'rempedaal intrappen' (of zoiets :p )
                                        en dan moet ik zelf maar de boel redden
                                        Hij zal nog steeds van zelf alles toe slaan hoor. Hij zegt dit enkel voor de laatste 30km/u opdat je een manuele bak hebt.
                                        Als de persoon alles toeslaat tot 40 km/u en rijdt nadien terug door zal de wagen hetzelfde doen en nadien terug volgen.

Dat van die sensoren is om zot van te worden, aan de rode lichten en in de file zit ik meer op diene knop van de sensoren te rammen om dat irritant gepiep af te zetten dan wat anders...
                                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                          Ja die sensoren zijn om zot van te worden... Als ik in Brussel rij dan piepen de voorste sensoren als ik gewoon rij (en is het volume van de radio plots minder), een paar keer voorgehad al dat er een hoge pieptoon was (& 1x besloot de auto vanzelf een noodstop te doen lol, terwijl het niet nodig was).
                                          Ik begrijp u frustratie!
                                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X