Eco run: 900 km met 1 tank, 4,9/100 km. Tzal toch bij ene x blijven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGisteren eens een toertje gedaan met de 7 Variant van het werk. Is een Trendline met niks van opties.
Die standaardzetels zitten echt SLECHT... amai mijne rug.
Voor weinig opleg kunnen ze nochtans veel betere en mooiere krijgen.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDan zijn deze van u beter.
Voor weinig opleg kunnen ze nochtans veel betere en mooiere krijgen.
Sent from here
Astra is harder en voller, dus zeker geen klagen.
De sportstoelen van de 7 van mijn pa is dan weer een klasse of 2 hoger. Maar die basis zetels zou ik nooit moeten.
Comment
-
Hoi allen
Net twee weken met een e-Golf achter de rug.
Een zeer fijne ervaring wat mij betreft.
Wat opvalt:
- stilte aan boord op alle vlakken
- hoog motorkoppel, voldoende vermogen
- zeer mooie afwerking, kwaliteit van de gebruikte materialen.
De autonomie bedroeg maximaal 160km (afhankelijk van buitentemperatuur en rechtervoet en recuperatie)
De remenergierecuperatie is in 3 verschillende fases in te stellen vanuit de Drive-stand of als 4de extra krachtige B-stand (op automaat)
Voor alledaags gebruik een prima wagen.
Als ik het vergelijk met een eerdere proefrit met de BMW i3 dan wint de Golf wat mij betreft.
Comment
-
Golf is dan ook veel mooier, begrijp niet waarom die i3 plots zo lelijk moet zijn omdat dat elektrisch isKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenEco run: 900 km met 1 tank, 4,9/100 km. Tzal toch bij ene x blijven.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Toch een tegenvaller het verbruik van die 1.6 tdi . Zowel met de Golf 3,4,5 en 6 tdi haalde ik al wel eens de 1.000 km . Met de 6 2.0 tdi zelfs één keer 1200 km. Voor de 7 geven ze 3.9 l normverbruik op , voor mijn oude 5 was dat nog 5.3 l. In de praktijk is het verschil blijkbaar toch veel kleiner.
Comment
-
Is de nieuwste auto die ik heb en verbruikt toch wel het meeste ze:
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Goed doorgereden? Ge zit ook aan 180 peekaa e
Oja, eens gereden met externe gps, 126 op teller = 120 op de gps, nogal grote afwijking, of is dit normaal te noemen? Moogt dus eigenlijk altijd 130 doen op autostrade = 124.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenGoed doorgereden? Ge zit ook aan 180 peekaa e
Oja, eens gereden met externe gps, 126 op teller = 120 op de gps, nogal grote afwijking, of is dit normaal te noemen? Moogt dus eigenlijk altijd 130 doen op autostrade = 124.
Is bij mij ook, ik rijd 130 a 131 kmu is veilig (of 166kmu voor het rijbewijs)Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten180...193 :-D en ja idd wordt altijd goed mee doorgereden. En ook een kleine tankinhoud e...
Is bij mij ook, ik rijd 130 a 131 kmu is veilig (of 166kmu voor het rijbewijs)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenNog op zoek achter ne co?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Ja die sensoren zijn om zot van te worden... Als ik in Brussel rij dan piepen de voorste sensoren als ik gewoon rij (en is het volume van de radio plots minder), een paar keer voorgehad al dat er een hoge pieptoon was (& 1x besloot de auto vanzelf een noodstop te doen lol, terwijl het niet nodig was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten1x besloot de auto vanzelf een noodstop te doen lol, terwijl het niet nodig was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenIk heb dat nu op 8 maanden tijd sinds ik 'm heb nog nooit voorgehad.. wel dat de wagen heel hard afremt (dmv ACC) maar dan komt er op dashboard: 'rempedaal intrappen' (of zoiets :p )
en dan moet ik zelf maar de boel redden
Als de persoon alles toeslaat tot 40 km/u en rijdt nadien terug door zal de wagen hetzelfde doen en nadien terug volgen.
Dat van die sensoren is om zot van te worden, aan de rode lichten en in de file zit ik meer op diene knop van de sensoren te rammen om dat irritant gepiep af te zetten dan wat anders...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenJa die sensoren zijn om zot van te worden... Als ik in Brussel rij dan piepen de voorste sensoren als ik gewoon rij (en is het volume van de radio plots minder), een paar keer voorgehad al dat er een hoge pieptoon was (& 1x besloot de auto vanzelf een noodstop te doen lol, terwijl het niet nodig was).2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
Comment