Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt,ik heb die gasten al gebeld.ziet er goed uit.

ivm de xenon,die laat ik maar voor wat het is.idd heel duur.ik ben al op zoek naar goeie H15 lampjes met hoge K waarde.morgen een set uitproberen bij een shop in de buurt.

Comment

• Voor xenon +- 1000euro. Afhankelijk van welke versie uw BCM ( 'computer' van uwe auto) is. Bij sommige moet die vervangen worden. Als ge xenon 100% op de 'juiste' manier wilt doen, dus incl hoogte regeling en sproeiers zeit ge wel wat meer kwijt. Enkel xenon koplampen is betaalbaar maar dan wel wisselen voor de keuring.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Bedankt.goeie info.misschien is zo een kit nog te overwegen.eerst morgen andere stadslicht/dimlicht H15 lampen testen.volgens enkele gebruikers scheelt dat al veel.uiteindlijk is het doel dat ik van dat geel licht af ben.de kentekenverlichting is reeds led,en ziet er super uit.
        ik ben benieuwd hoe de golf zal rijden na eventueel ecu-optimalisatie.ik wou eerst een box bestellen om aan te sluiten tussen de motorstekkers,maar heb er negatieve dingen over gehoord.

Zijn er van de golf veel gebreken bekend ? Ik las op nl forum iets ivm vocht achter de passagierszetel?
        enigst minpunt dat ik nu 1 maal gehad heb is opnieuw opstarten van de dicovermedia toen ik tijdens een rit m'n iphone aankoppelde om op te laden.echt vreemd.
        verder vinden we het echt een superauto tov van de Toyota.
        Last edited by ; 15/09/2015, 20:36.

Comment

• Die powerboxen worden inderdaad ten stelligste afgeraden! Laat het doen door mensen die er verstand van hebben (DVX), en die ook op de testbank kunnen verifiëren wat ze aan het doen zijn.
          Bij een Golf 7 heb ik er (nog?) geen ervaring mee, maar bij mijn Skoda is het resultaat echt fantastisch. Die komt uit op 150pk en 350nM koppel, redelijk vergelijkbaar met wat DVX belooft voor de Golf 7.
          De Skoda rijdt nu heel soepel in lage toeren, waardoor je lekker schakellui kan rijden maar eigenlijk niet te veel van de extra power merkt zolang je onder de 2.500 toeren blijft. Vanaf 2.500 toeren krijg je een schop in je kont, en de auto trekt nu helemaal door tot aan de begrenzer. Een immens verschil met mijn Opel, die boven de 3.000 toeren gewoon dood valt. Deze zomer met een maat naar Zuid-Frankrijk gereden, en die kon er ook niet van over hoe goed die auto rijdt nu.

Comment

• Dat weggedrag zoals je Skoda zie ik helemaal zitten op m'n golf 7.hij is al een pak pittiger dan de defecte toyota,maar 140pk lijkt me,ideaal...

Comment

• Wat ook leuk is zijn vagcom / vcds aanpassingen. Zoals bv start/stop uit, coming home/leaving home, noem maar op. Je moet dat maar eens googlen
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Kunnen ze dat in de garage die VAGcom wijzigen? Want ik heb dat lijstje instelmogelijkheden bekeken en er zitten toffe dingen tussen.ik bestel liever niet zelf zo'n kabel om het zelf te proberen,want uiteindelijk gaat het om een dure wagen en m'n vriendin vermoord me als er achteraf allerlei fouten opkopen.

volgend weekend de h15 ultra wit lichten eens testen.toch beetje spijt dat ik geen 2e hands golf 7 vond met standaard xenon,maar aangezien de prijs die ik betaalde voor een bijna full option met weinig km's ga ik niet klagen.

Comment

• Je kan je mistlichten ook nog aanpassen aan de xenon look. Ledjes in interieur enzo, dat zijn goedkope leuke updates

Die vagcom aanpassingen kunnen ze doen maar gaan ze niet doen. Maar er zitten hier een paar op het forum die zo een kabel hebben en op www.gerritspeek.nl staat ook veel info

Comment

• Bij uwe dealer gaan ze dat wel doen als ge dat vraagt, maar zie dat ge zit als ze u de factuur geven.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Tuningcenter Lowering, Breda, 20€ voor heel het lijstje vagcom aanpassingen. Zie ook z'n FB. Topkerel, die Mark.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Ik zal het eens navragen bij Mertens in st Niklaas.
                        Nadeel aan de deep pearl black lak,je ziet er echt alles op dus dit weekend ook eens de 1e wasbeurt.sinds de Toyota redelijk vlug vol krassen stond heb ik nu maar direct een goede spons en ander producten gehaald (Mcquire).op aanraden van enkele collega's.

Comment

• Cheap thx van de tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AnthonyG Bekijk Berichten
                            Ik zal het eens navragen bij Mertens in st Niklaas.
                            Nadeel aan de deep pearl black lak,je ziet er echt alles op dus dit weekend ook eens de 1e wasbeurt.sinds de Toyota redelijk vlug vol krassen stond heb ik nu maar direct een goede spons en ander producten gehaald (Mcquire).op aanraden van enkele collega's.
                            Ik hoop dat je niet letterlijk spons bedoeld en dus een microvezel handschoen ofzo. Je moet maar eens op dit forum kijken naar de onderhoud tips of op het forum van carclean.nl

Comment

• ja inderdaad microvezelhandschoen.ik wil nu de lak zo goed mogelijk houden.de wagen staat spijtig genoeg ook nog 1 jaar buiten,voor we verhuizen.daarna staat hij binnen.
                              net de zenderlogos bijgewerkt.ideaal hoe een hele muziekbib op een sd kaart past,of de Bluetooth functies.waar is de tijd dat we cd's in de auto lagen te wisselen.

Comment

• Ik rijd sinds oktober met een 1.6 tdi variant (leasewagen). Geweldig afwerkingsniveau voor een auto van deze 'klasse' maar 1 ding stoort me mateloos: wat een lawaai op de snelweg!
                                Geen geluid van de wind, geen rolgeluiden maar het continue gedreun van de motor tussen 110 - 130 km/u. Daarboven, als je 140 rijdt, gaat het weer weg maar dat is in België natuurlijk geen oplossing.
                                Wat ook vreemd is: op de passagiersstoel hoor je dit helemaal niet! Ook al geen oplossing dus als je de chauffeur bent.

Herkent iemand dit? Het kan toch niet dat dit een 'producteigenschap' is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mauw Bekijk Berichten
                                  Ik rijd sinds oktober met een 1.6 tdi variant (leasewagen). Geweldig afwerkingsniveau voor een auto van deze 'klasse' maar 1 ding stoort me mateloos: wat een lawaai op de snelweg!
                                  Geen geluid van de wind, geen rolgeluiden maar het continue gedreun van de motor tussen 110 - 130 km/u. Daarboven, als je 140 rijdt, gaat het weer weg maar dat is in België natuurlijk geen oplossing.
                                  Wat ook vreemd is: op de passagiersstoel hoor je dit helemaal niet! Ook al geen oplossing dus als je de chauffeur bent.

Herkent iemand dit? Het kan toch niet dat dit een 'producteigenschap' is?
                                  ik heb een 2 liter motor en vind net dat, tegen over men vorige Volkswagen, de Golf veel stiller is. Heb dit van andere met een 1.6 TDI precies nog niet gehoord.

Comment

• Is bij alle 1.6 Tdi's van VAG zo, probleem ligt bij de 5-versnellingsbak waarmee je aan 110-130 aan een toerental met veel resonantie zit, maar ik dacht dat de nieuwe 110 en 120pk versies nu intussen wel al een 6-bak hebben
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Zou dit op te lossen zijn door zelf wat isolatie te beginnen kleven? Vooral ook vreemd dat het enkel aan de bestuurderszijde is.

Comment

• De VW dieselmotoren zijn historisch altijd wel wat lawaaierig(er) geweest.

Comment

• Ben nog steeds geen echte liefhebber van de Golf VII.
                                          Last edited by ; 27/12/2015, 12:26.

Comment

Working...
                                          X