Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen heeft op de CES 2016 (elektronicabeurs) een geavanceerde versie van de MIB (Modular Infotainment Toolkit) laten zien.
    Het systeem heeft een 9,2” hoge-resolutiescherm. Naast de draai/drukknop bevinden zich 4 aanraakgevoelige knoppen samengevoegd onder een glasplaat. Alles is tot in detail te personaliseren waarbij bv. de navigatiekaart groter of kleiner kan weergegeven worden. Smartphone-apps worden geïntegreerd via App-Connect (Android Auto en Carplay). Bediening via handgebaren behoort ook tot de mogelijkheden.
    Eind 2016 zou de Golf een facelift krijgen waarbij vernieuwde multimediasystemen geïntroduceerd worden. Optioneel zou de Golf ook over virtuele klokken (Active Info Display) kunnen berschikken.

Comment

• display zit veel te laag om enige bijdrage te hebben tijdens een rit
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        display zit veel te laag om enige bijdrage te hebben tijdens een rit
        Bijdrage tot verkeersonveiligheid toch wél?
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• die heb ik al sinds november geupdate bij de mijne maar echt veel verschil merk je toch nooit. Vaak blijven er straten die eenrichting geworden sinds een jaar of 2 nog steeds 2 richtingsbaan in de gps.
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Heeft er toevallig iemand al audio problemen gehad?
            Deze ochtend vertrokken en toen gemerkt dat er gewoon geen geluid was.
            Zowel radio als media als navigatie gaven geen geluid. Alles werkte naar behoren, enkel zonder geluid.
            Heb de auto af en op gezet zonder resultaat. Na even rijden kwam er toch geluid uit.

Deze avond echter weer hetzelfde resultaat.
            De parkeersensoren geven echter wel nog geluidsmeldingen, maar verder niets anders.

Iemand een idee?

Comment

• Mijn Golf VI heeft dat vaak, maar dan met de RNS310 en dus niet de nieuwe Discover GPS.

Batterij even loskoppelen helpt altijd bij mij Misschien het proberen waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk Berichten
                Heeft er toevallig iemand al audio problemen gehad?
                Deze ochtend vertrokken en toen gemerkt dat er gewoon geen geluid was.
                Zowel radio als media als navigatie gaven geen geluid. Alles werkte naar behoren, enkel zonder geluid.
                Heb de auto af en op gezet zonder resultaat. Na even rijden kwam er toch geluid uit.

Deze avond echter weer hetzelfde resultaat.
                De parkeersensoren geven echter wel nog geluidsmeldingen, maar verder niets anders.

Iemand een idee?
                Ik heb het ook al voorgehad. er zit ergens een fout in dat systeem denk ik.
                Gewoon eens herstarten of geduld hebben, spijtig genoeg.

Comment

• Discover Media of Pro?
                  Heb je de recentste software versie (via Navigation.com)?
                  2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Discover Media of Pro?
                    Heb je de recentste software versie (via Navigation.com)?
                    Dat is niet de software/firmware die daarop staat maar enkel de kaartensoftware.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                      Ik heb het ook al voorgehad. er zit ergens een fout in dat systeem denk ik.
                      Gewoon eens herstarten of geduld hebben, spijtig genoeg.
                      Nja, gisteren heel de dag niks van audio gehad.
                      Meerdere keren herstart maar niks helpt.

Vandaag werkte het dan ineens weer wel.
                      Ik ga nog een weekje wachten met naar de garage gaan.
                      Niets zo irritant dan een probleem te hebben dat op onverklaarbare wijze verschijnt en verdwijnt.

Op duitse fora had ik gelijkaardige problemen tegengekomen met als resultaat dat de koelingventilator niet meer zou werken/doorgebrand is.
                      Het gaat overigens over Discover Pro.

Comment

• Alé vandaag de wagen bij de dealer binnen gedaan.
                        Ze hebben de discover pro een update gegeven wat op het eerste zicht het probleem verholpen heeft.
                        Verder de draagarmrubbers ingevet om het gekraak op te losten

Comment

• Graag advies over banden...

Momenteel liggen er van fabriek uit Pirelli Cinturato P7 225/45/17 onder m'n 1.4TSi ACT. Niet erg tevreden van.

Ben stilaan op zoek naar andere banden.

Is Michelin Pilot Sport 4 een aan te raden band voor deze wagen?
                          Heb graag een sportieve comfortabele band, goed op zowel droog als nat wegdek,...
                          Enig idee hoeveel km's die aan kunnen.
                          Heb nu 50.000km's en de voorste Pirelli's zijn zo goed als op.

Graag advies, andere premium merken ook welkom.
                          Alvast bedankt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• 50.000 km met Pirelli's lijkt me niet slecht, integendeel.

Ik ben tevreden van GoodYear EfficientGrip Performance ... leesvoer en reviews.

Comment

• bij de golf 6 waren er nogal wat problemen met de 1.2 TSI. Is dat nog steeds het geval bij de 7?
                              En zijn er bepaalde bouwjaren bij de 6 die wél betrouwbaar zijn (bv 2012)?:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                bij de golf 6 waren er nogal wat problemen met de 1.2 TSI. Is dat nog steeds het geval bij de 7?
                                En zijn er bepaalde bouwjaren bij de 6 die wél betrouwbaar zijn (bv 2012)?:-)
                                Los van die bouwjaren die minder waren is bij zo een 1.2 de historiek belangrijk. Zelfs die van de mindere bouwjaren kunnen al de nodige updates hebben gehad, een slecht onderhouden exemplaar van de betere jaren kan een slechtere koop zijn ...

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Hupla, daarnet ook een probleem gehad. Auto starten, muziek aan, vertrekken en dan merken dat ik niks van beeld op mijn media scherm heb. Moest direct denken aan dit topic. Ik heb me even aan de kant gezet, motor stil gezet, terug gestart en alles werkt weer normaal.....zal ook maar eens naar de garage gaan voor een update zeker?

Sent from my iPhone 6 plus using Tapatalk.

Comment

• Da's er eentje voor Van Der Elst.

Comment

• Klopt, van daar komt hij.

Comment

• Ik rijd momenteel met een golf break 1.6 diesel als huurauto rond in corsica en ben toch heel aangenaam verrast van die auto! Die motor is toch vrij vlot en heb niet direct het gevoel van te kort te komen. Auto stuurt ook wel direct en leuk hier op de bochtige corsicaanse wegen. Heb mij hier al ferm geamuseerd
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                        X