Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind het toch maar een mottig ouderwets (volgens sommigen tijdloos) geforceerd ding (die lijn opzij...). De driedeurs zal ik wel weer knapper vinden. Het interieur oogt erg ouderwets en druk. De a3 doet dan toch beter (als er veel opties opzitten). Zeker dat deze ffoto's niet fake zijn?

Comment

Op autoblog staan ze alvast als echt, klein zijruitje klopt ook met de scoops... Ben benieuwd!

Comment

Mooie wagen .

Comment

Ik vind hem sober, maar 'ie heeft toch weer die ietwat edele uitstraling. En toegegeven, het is net een 6, en toch is alles weer nieuw...

Comment

Beetje ontgoocheld.

Koplampen vind ik druk en niet mooi.
            Achterkant en zijkant is bijna hetzelfde als de VI.
            Binnenkant, mwoa... Wel een slechte locatie voor de 12V-connector. Denk maar aan een GPS opladen...

Denk dat de VII mijn VI niet zal vervangen. A-klasse heeft meer kans...

Comment

Even de foto's hier plaatsen:

Comment

Comment

Comment

Comment

Mooie lijn !! Gewoon fris en toch typisch Golf !! Al die niet van de golf GTI generatie is, rij er eens mee , jullie zijn verkocht !! Golf V en VI reden super, dus deze mét multi arm achteras, rijdt fun, zuinig en is tijdloos !!! Wel heeft die geen opgeklopt imago zoals Mini etc !!!

Comment

gemengde gevoelens, eerste indruk is dat het een facelift versie van de VI is.
                        Anderzijds zie ik dingen die me wel aanstaan, het interieur met het grote scherm (alhoewel dit veel geld gaat kosten, vw kennende)

Kan pas een echt oordeel geven als ik hem eens in het echt zie

Comment

Oké, wat valt me nu als eerste op wanneer ik deze foto's bekijk :

- Het exterieurdesign ligt voor mij binnen de verwachtingen, in de zin dat ik geen revolutie had verwacht (niemand denk ik)
                          dus over het algemeen zit het best wel snor vind ik
                          - De Golf ontsnapt niet aan een voetgangerveilig front (zie lichtjes duikende motorkap)
                          - Interieur ziet er mooi uit, dashboard lichtjes gedraaid richting bestuurder
                          - Raambediening terug conventioneel geplaatst i.t.t. de Golf VI
                          - Terug hangend i.p.v. staand gaspedaal (jammer)
                          - Tellerpartij mits kleine verschillen gelijkaardig aan Golf VI
                          - Analoge benzine- en temperatuurmeter (had ik niet verwacht)
                          - Elektronische handrem (volgens verwachting)
                          - Die zwarte pianolak, vraag me af of dit standaard geplaatst zal worden? Het lijkt misschien hoogwaardig (en is zowieso beter dan die lelijke lappen fake alu die je soms ziet) maar wat met duurzaamheid en vettige vingers?
                          - Vreemde plaatsing van stekkertje? (aftermarket GPS opladen niet praktisch?)

Comment

Ziet er helemaal niet slecht uit, en zeer herkenbaar Golf, maar toch een moderne interpretatie. Ik vind het een mooie evolutie. Ook binnenin weer geen revolutie (zou maar erg zijn voor de fans), maar wel weer een duidelijke opwaardering. De tegenstanders zullen aanhalen dat het weer oerklassiek blijft. Maar als ik aan het hoofd van VW zou staan, zou ik zeker niets anders wensen.

Wat me wél blijft storen, is de te lage plaatsing van het gps scherm. Daar zouden ze nu toch eindelijk eens iets aan mogen doen en eventueel à la Audi A6 het scherm mogen laten te voorschijn komen bij gebruik. Of eventueel de mode volgen van die IPad achtige toestanden van BMW of Mercedes..., die tenminste goed in het zichtveld liggen.

Comment

Gaan ze nu ook al beginnen met die monovolume achteruitkijkspiegels met die achterlijke extra ruit.

Comment

Ah ja, en nog iets: ik lees vaak veel negatieve commentaar op het digitale 'microgolfovenklokje-uit-de-jaren-80' dat je bij sommige Japanse merken terugvindt... maar hier zit weer datzelfde klokje (ook uit de jaren '80) dat weggestopt zit tussen de tellers en voor niemand buiten de bestuurder met vergrootglas leesbaar is... Lijkt me evenzeer een oubollige oplossing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                                  Gaan ze nu ook al beginnen met die monovolume achteruitkijkspiegels met die achterlijke extra ruit.
                                  Daar valt iets voor te zeggen maar mij lijkt het beter uitgewerkt dan bij de nieuwe A3...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                    Mooie lijn !! Gewoon fris en toch typisch Golf !! Al die niet van de golf GTI generatie is, rij er eens mee , jullie zijn verkocht !! Golf V en VI reden super, dus deze mét multi arm achteras, rijdt fun, zuinig en is tijdloos !!! Wel heeft die geen opgeklopt imago zoals Mini etc !!!
                                    Wat een reclamepraat

Comment

Comment

Een Golf zoals verwacht: braaf en niet zwaar verfrissend.
                                        Om één of andere reden zie ik in de flank een Citroen C4...die horizontale lijn, die deurklinken, die spiegels komen niet onbekend voor.

Ik ben al blij dat de afrondingen (vooral zichtbaar sinds de golf v) eindelijk verdwijnen.

Comment

Working...
                                        X