Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
-
Toch een beetje teleurgesteld jammer genoeg. Uit het rijtje van alle golfjes blinken de I, II en IV er toch met kop en schouders bovenuit eerlijk gezegd.
Twee dingen die mij vooral storen aan het nieuwe model: men heeft opnieuw dezelfde lelijke oversized handgrepen gebruikt jammer genoeg. Als je ziet waar de 12v stekker zit denk ik dat voor de mensen die geen 1.000 euro willen betalen voor de ingebouwde navigatie de stroomkabel van hun eigen GPS systeem gigantisch in de weg zal zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenMooie lijn !! Gewoon fris en toch typisch Golf !! Al die niet van de golf GTI generatie is, rij er eens mee , jullie zijn verkocht !! Golf V en VI reden super, dus deze mét multi arm achteras, rijdt fun, zuinig en is tijdloos !!! Wel heeft die geen opgeklopt imago zoals Mini etc !!!2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Een golf blijft een golf : voor de ene oersaai, voor de andere tijdloos.
Vindt het interieur wel bijzonder knap. Als hij een even knappe kontructiekwaliteit heeft een even knap rijdt, wordt dit wellicht de opvolger van onze Golf V 1.9 Tdi, nu met 180.000 prbleemloze kilometers in de wielen.
Afgaande op de gepubliceerde (duitse) prijzen, vindt ik de golf generatie na generatie goedkoper worden in vergelijking met bv Opel, Peugeot, zelfs met de koreaanse concullegas. Of worden deze duurder en duurder????
Wordt wellicht terug een verkoopstopper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenDie duikende motorkap
Heeft ook al de voorkant van de BMW-3 om zeep geholpen. Als dat de nieuwe trend is
Comment
Comment