Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Een Golf zoals verwacht: braaf en niet zwaar verfrissend.
    Om één of andere reden zie ik in de flank een Citroen C4...die horizontale lijn, die deurklinken, die spiegels komen niet onbekend voor.

Ik ben al blij dat de afrondingen (vooral zichtbaar sinds de golf v) eindelijk verdwijnen.
    Ja, hij ziet er alvast op foto slanker uit dan zijn twee voorgangers. Maar ik blijf het een stofjassen-ontwerp vinden. Plak er een ander logo op, bvb Toyota, en je merkt meteen dat het koetswerk eigenlijk bijzonder inwisselbaar is en er niet bepaald uitsteekt. Wat mij betreft: hij haalt het Bauhaus-niveau van de Golf IV niet. Nu ja, hij zal ongetwijfeld goed verkopen, maar waar ik zelf nog door de IV overtuigd werd (en ook de I en II), kunnen de drie laatste generaties me niet meer boeien.

Comment

Dit is de eerste Golf ooit waarvan ik het interieur mooi vind!

Comment

Toch een beetje teleurgesteld jammer genoeg. Uit het rijtje van alle golfjes blinken de I, II en IV er toch met kop en schouders bovenuit eerlijk gezegd.

Twee dingen die mij vooral storen aan het nieuwe model: men heeft opnieuw dezelfde lelijke oversized handgrepen gebruikt jammer genoeg. Als je ziet waar de 12v stekker zit denk ik dat voor de mensen die geen 1.000 euro willen betalen voor de ingebouwde navigatie de stroomkabel van hun eigen GPS systeem gigantisch in de weg zal zitten.

Comment

Ja het is en blijft een Golf. Mooi nog lelijk en wellicht degelijk. Wat kon meer worden verwacht. Ik hoop alleen dat D'Ieteren eindelijk ook de comfortline hier zal aanbieden, in plaats van enkel de basisuitvoering en de highline.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
            Mooie lijn !! Gewoon fris en toch typisch Golf !! Al die niet van de golf GTI generatie is, rij er eens mee , jullie zijn verkocht !! Golf V en VI reden super, dus deze mét multi arm achteras, rijdt fun, zuinig en is tijdloos !!! Wel heeft die geen opgeklopt imago zoals Mini etc !!!
            ik meen gelezen te hebben dat de multi-link enkel voorbehouden is voor de 'zwaardere' versies en bijv niet voor de 1.6 tdi
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

Wat een banale voorkant. Een icoon als de Golf verdient toch een knappere neus dan dit.

Comment

Prachtige golf zoals altijd

Comment

Kon evengoed een facelift van de 6 zijn! Maar da's geen schande natuurlijk. Net exterieur, al vind ik hem niet persee bakken knapper dan de 6.
                  Interieur is wel retevet uitgevoerd op die eerste foto's!

Comment

Had hier erg naar uitgekeken. Was ideale oplossing voor de vennootschap en garage vlakbij. Ben heel teleurgesteld in het ontwerp. Dan maar op zoek naar iets anders...

Comment

Die duikende motorkap

Heeft ook al de voorkant van de BMW-3 om zeep geholpen. Als dat de nieuwe trend is
                      2.0 JTDm

Comment

de 2.0tdi is wel een pak duurder geworden en niet te krijgen in de basisuitvoering.
                        Jammer, want ben geen fan van de 1.6.

Comment

Een golf blijft een golf : voor de ene oersaai, voor de andere tijdloos.

Vindt het interieur wel bijzonder knap. Als hij een even knappe kontructiekwaliteit heeft een even knap rijdt, wordt dit wellicht de opvolger van onze Golf V 1.9 Tdi, nu met 180.000 prbleemloze kilometers in de wielen.

Afgaande op de gepubliceerde (duitse) prijzen, vindt ik de golf generatie na generatie goedkoper worden in vergelijking met bv Opel, Peugeot, zelfs met de koreaanse concullegas. Of worden deze duurder en duurder????

Wordt wellicht terug een verkoopstopper.

Comment

Brochure, technische specificaties, prijzen en configurator online op de Duitse site:

Comment

Ik vind het een mooie evolutie, zeker in profiel en langs achter. De voorkant hadden ze wat strakker mogen trekken. Ook hangt de neus heel laag.
                              Het interieur vind ik bijzonder knap.
                              freude am fahren

Comment

kan terug mee met de nieuwe generatie auto's. Niks verrassends maar mag er opnieuw zijn
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Comment

Comment

Tijdens de voorstelling en op de persfoto's was er quasi niks te zien omtrent de 3-deurs, maar hij staat ondertussen wel in de configurator:

Comment

Flauwtjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                          Die duikende motorkap

Heeft ook al de voorkant van de BMW-3 om zeep geholpen. Als dat de nieuwe trend is
                                          Tja, ik vermoed dat Volvo hun versie van de voetgangersairbag ook gepatenteerd heeft (zoals ook het geval is bij andere varianten), dus dan heb je natuurlijk niet veel keuze wil je nog wat scoren bij Euro-NCAP.
                                          Last edited by ; 06/09/2012, 06:49.

Comment

Working...
                                          X