Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Maar net zoals in mijn Passat, veel te laag geplaatst, soms echt gevaarlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Een euvel waar wel meer merken onder lijden, vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenDat is wel een giga groot scherm!
Maar net zoals in mijn Passat, veel te laag geplaatst, soms echt gevaarlijk.
net zoals passagier moet vertrouwen dat ie er op tijd geraakt
Comment
-
Niet kijken naar dat scherm?
OK, je navigatie moet je instellen VOOR je vertrekt (officieel dan toch), maar wat met muziek?
Er zit een schijf in van 64GB, zeg dat je 30GB kan gebruiken, dat is veel muziek.
De juiste CD vinden is dus een hoop schuif en klik werk. Dat kan je niet doen zonder te kijken.
De eerste keer dat ik die RNS510 had, dacht ik ineens: "ik heb hier net 5 minuten naar dat scherm zitten kijken zonder op de weg te letten"
Levensgevaarlijk!
En de bediening aan het stuur stelt bij VW ook niet veel voor (volume, vorig/volgend liedje en telefoon).
Bij mijn Vectra (DVD90) kon ik die volledige radio en navigatie met de (draai)knoppen op het stuur bedienen, veel beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenNiet kijken naar dat scherm?
OK, je navigatie moet je instellen VOOR je vertrekt (officieel dan toch), maar wat met muziek?
Er zit een schijf in van 64GB, zeg dat je 30GB kan gebruiken, dat is veel muziek.
De juiste CD vinden is dus een hoop schuif en klik werk. Dat kan je niet doen zonder te kijken.
De eerste keer dat ik die RNS510 had, dacht ik ineens: "ik heb hier net 5 minuten naar dat scherm zitten kijken zonder op de weg te letten"
Levensgevaarlijk!
En de bediening aan het stuur stelt bij VW ook niet veel voor (volume, vorig/volgend liedje en telefoon).Once you go Mac, you never go back.
Audi A3 SB 1.6TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterrr Bekijk BerichtenDaar dient dat klein schermpje tussen de twee wijzerplaten voor, kan je makkelijk bekijken zonder al te veel zicht op de weg te verliezen. Weet wel niet of dat bij een Passat standaard of optie is (of zelfs misschien niet kan?)
Maar MP3tjes kiezen of zo kan je daar niet mee.
Heb een Passat Highline, dus dat zit daar wel op.
De communicatie met de RNS510 laat soms toch wel te wensen over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk hoop voor VW dat die car config afbeeldingen de realiteit geen eer aandoen, want anders voorzien ze best serieuze spacers op die wielen. Want met die basisvelgjes en fietsbandjes met lage rolweerstand is dit geen zicht (en daar zullen de meesten wel van verkocht worden in fleet...)
Een euvel waar wel meer merken onder lijden, vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenToch een beetje teleurgesteld jammer genoeg. Uit het rijtje van alle golfjes blinken de I, II en IV er toch met kop en schouders bovenuit eerlijk gezegd.
Twee dingen die mij vooral storen aan het nieuwe model: men heeft opnieuw dezelfde lelijke oversized handgrepen gebruikt jammer genoeg. Als je ziet waar de 12v stekker zit denk ik dat voor de mensen die geen 1.000 euro willen betalen voor de ingebouwde navigatie de stroomkabel van hun eigen GPS systeem gigantisch in de weg zal zitten.
Waarom geen bedieningsknop van het scherm in het middenconsole?
Neen, voor mij zonder twijfel de A3 ipv de Golf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenNiet kijken naar dat scherm?
Levensgevaarlijk!
En de bediening aan het stuur stelt bij VW ook niet veel voor (volume, vorig/volgend liedje en telefoon).
Bij mijn Vectra (DVD90) kon ik die volledige radio en navigatie met de (draai)knoppen op het stuur bedienen, veel beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenJa, hij ziet er alvast op foto slanker uit dan zijn twee voorgangers. Maar ik blijf het een stofjassen-ontwerp vinden. Plak er een ander logo op, bvb Toyota, en je merkt meteen dat het koetswerk eigenlijk bijzonder inwisselbaar is en er niet bepaald uitsteekt. Wat mij betreft: hij haalt het Bauhaus-niveau van de Golf IV niet. Nu ja, hij zal ongetwijfeld goed verkopen, maar waar ik zelf nog door de IV overtuigd werd (en ook de I en II), kunnen de drie laatste generaties me niet meer boeien.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment