Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    Ik hoop voor VW dat die car config afbeeldingen de realiteit geen eer aandoen, want anders voorzien ze best serieuze spacers op die wielen. Want met die basisvelgjes en fietsbandjes met lage rolweerstand is dit geen zicht (en daar zullen de meesten wel van verkocht worden in fleet...)
    Een euvel waar wel meer merken onder lijden, vind ik
    Heeft te maken met de CO2 uitstoot, je kan er zonder problemen als optie andere velgen opleggen, maar dan stijgt ook de CO2 uitstoot op je inschrijvingsformulier en nu net daar gaat het allemaal om. Autofabrikanten geven trouwens de CO2 productie op in functie van de gemonteerde bandenmaat. Zo gebeurt het erg vaak dat bepaalde wagens net een bepaalde norm halen, maar dat dit enkel mogelijk was door een specifieke banden/velgen maat te monteren.
    Alle Golfs krijgen ook de benaming Bluemotion. We zullen eraan moeten wennen. De groene golf
    Last edited by ; 06/09/2012, 14:50.

Comment

Nu de nieuwe GTI nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
        Dat is wel een giga groot scherm!
        Maar net zoals in mijn Passat, veel te laag geplaatst, soms echt gevaarlijk.
        Ach ja, dit systeem zullen we in de praktijk niet zoveel tegenkomen, vermoed ik.
        Deze versie met 8" scherm kost 2700€ (trendline) of 2300€ (comfortline/highline)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          zal weer een degelijke wagen een verkoopsucces worden op 16" wieldeksels.
          15" deksels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
            Heeft te maken met de CO2 uitstoot, je kan er zonder problemen als optie andere velgen opleggen, maar dan stijgt ook de CO2 uitstoot op je inschrijvingsformulier en nu net daar gaat het allemaal om. Autofabrikanten geven trouwens de CO2 productie op in functie van de gemonteerde bandenmaat. Zo gebeurt het erg vaak dat bepaalde wagens net een bepaalde norm halen, maar dat dit enkel mogelijk was door een specifieke banden/velgen maat te monteren.
            Alle Golfs krijgen ook de benaming Bluemotion. We zullen eraan moeten wennen. De groene golf
            Dat weet ik ook allemaal wel. Waar ik op doel, zijn de carrosserie-ontwerpen, zoals Brammelo hier ook op repliceert. Het lijkt me als merk niet onoverkomelijk om auto's met smalle banden en relatief kleine velgen te homologeren met spacers die ervoor zorgen dat tenminste de rand van de banden wat meer in lijn liggen met de carrosserie (zodat de banden dus een centimeter of twee meer naar buiten staan dan standaard). Dan heeft die auto ondanks z'n wat smalle banden toch een iets evenwichtiger design. Daarom hoef je nog geen 19 duimers met ultrabrede sloffen te monteren (die inderdaad het verbruik de hoogte in jagen)...

Wat die homologatie betreft: ten tijde van de 15% overheidskorting werd er op de weg serieus wat gecontroleerd of bij grotere gemonteerde velgen het conformiteitsattest in de auto wel was aangepast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
              Nu de nieuwe GTI nog
              Hoop dat het exterieur toch iets wijzigt.
              Want ben zwaar fan van het interieur. Als de gti exterieur meevalt wordt dit de opvolger waarschijnlijk.

Is ook te zien hoe de testen zijn met het sper-differentieel.
              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
              2015 Golf 7 GTD

Comment

Iemand al foto's van het interieur van de basisversie? Als ze er opnieuw een eenvoudig radiootje inploffen wordt het huilen met de pet op...

Comment

Dat weet ik ook allemaal wel. Waar ik op doel, zijn de carrosserie-ontwerpen, zoals Brammelo hier ook op repliceert. Het lijkt me als merk niet onoverkomelijk om auto's met smalle banden en relatief kleine velgen te homologeren met spacers die ervoor zorgen dat tenminste de rand van de banden wat meer in lijn liggen met de carrosserie (zodat de banden dus een centimeter of twee meer naar buiten staan dan standaard). Dan heeft die auto ondanks z'n wat smalle banden toch een iets evenwichtiger design. Daarom hoef je nog geen 19 duimers met ultrabrede sloffen te monteren (die inderdaad het verbruik de hoogte in jagen)...

Wat die homologatie betreft: ten tijde van de 15% overheidskorting werd er op de weg serieus wat gecontroleerd of bij grotere gemonteerde velgen het conformiteitsattest in de auto wel was aangepast.
                  Dan verkopen ze toch geen extra velgen meer? :-D

Comment

Hopelijk 15 ' deksels , 16' scheelt een pak in comfort en verbruik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit kan best kloppen hoor. De brandstofmeter van mijn Blue Motion staat na 300 km 4 uur rijden ook nog op bijna vol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
                        Iemand al foto's van het interieur van de basisversie? Als ze er opnieuw een eenvoudig radiootje inploffen wordt het huilen met de pet op...

http://ipocars.com/imgs/a/g/x/w/e/vo...2009_5_lgw.jpg
                        Golf krijgt standaard 5" zwart/wit touchscreen systeempje met boordcomputer, service menu, voertuig instellingen, enz...
                        maar blijkbaar zonder radio. De goedkoopste radio (composition touch, zwart/wit scherm) wordt dan geïntegreerd in dat systeem en kost 400€ (DE)
                        Natuurlijk is het afwachten wat d'ieteren voor ons land gaat beslissen.

Comment

Idd die wielen mochten wat meer naar buiten
                          Last edited by ErikSpeed; 06/09/2012, 20:49.

Comment

Ik hoop voor VW dat die car config afbeeldingen de realiteit geen eer aandoen, want anders voorzien ze best serieuze spacers op die wielen. Want met die basisvelgjes en fietsbandjes met lage rolweerstand is dit geen zicht (en daar zullen de meesten wel van verkocht worden in fleet...)
                            Een euvel waar wel meer merken onder lijden, vind ik

Idd die wielen mochten wat meer naar buiten

Comment

Op racefietsen zijn smalle banden juist sportief. Waarom zou dat bij een auto dan anders zijn?

Comment

GTI Rendering.

Comment

Comment

Comment

Comment

Mooi !

De golf I en II zijn toch wel de mooiste en de geilste
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• met een hoffmeisterknik zoals de golf1

wat me nu pas opvalt aan de interieurpics is het afgeplatte stuur iets dat vroeger enkel bij de sportiefste versies voorzien was

Comment

Working...
                                          X