Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De voorkant is voor verbetering vatbaar, maar algemeen genomen is dit nog best een leuke wagen. Het is alleszins wat een Golf hoort te zijn, en daar is niets mis mee. Het interieur vind ik trouwens heel geslaagd. Andere bumpers een sportief accentje hier en daar en daar komt gegarandeerd een knappe GTI uit voort. Althans, dat hoop ik toch.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Belangrijk nadeel : brandstoftank 50 ipv 55 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Belangrijk nadeel : brandstoftank 50 ipv 55 liter.
        Nadeel? Met de huidige brandstofprijzen is dat toch een voordeel. Zo bespaar je toch aan de pomp :-)

Comment

• In combinatie met een lager verbruik kom ik zo misschien ook aan 1400 km met een tank zoals met mijn huidige Golf

Comment

• Zeg dat het niet waar is toch niet alweer die telefoonschijf-velgen

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            GTI Rendering.

2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• die telefoonwielen zijn inderdaad lachwekkend. Geef mij maar de 15' wieldoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                Mooi !

De golf I en II zijn toch wel de mooiste en de geilste
                volledig met u eens maar de V en de VII mogen er ook wezen

Comment

• golf-VII-gti-back.jpgvwgol-gti-2013-207042.jpg
                  Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                  die telefoonwielen zijn inderdaad lachwekkend. Geef mij maar de 15' wieldoppen.
                  Die behoren nu eenmaal bij de GTI
                  Last edited by ; 07/09/2012, 18:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Die duikende motorkap
                    Ik ben er ook geen fan van, evenmin als van dat platte rooster vooraan dat ik even weinig geslaagd vind als bij de laatste Passat en CC.
                    En die schele achterlichten zijn er een beetje over vind ik...

De welving in de deuren vind ik dan weer een vooruitgang t.o.v. de Golf VI.
                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• geeft mij dan maar de nieuwe Leon
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lamboron Bekijk Berichten
                        Nadeel? Met de huidige brandstofprijzen is dat toch een voordeel. Zo bespaar je toch aan de pomp :-)
                        goeike
                        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                          Op racefietsen zijn smalle banden juist sportief. Waarom zou dat bij een auto dan anders zijn?
                          Omdat op een racefiets die smalle banden technisch en objectief gezien de beste keuze zijn voor het sportief gebruiken van zo'n racefiets. Sportief gebruik van een auto veronderstelt in de meeste gevallen een gebruik dat technisch objectief gezien net brede laagprofielbanden vereist.

Comment

• FOTOSPECIAL
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Technisch heeft VW veel verbeteringen aangebracht. Een Golf die niemand zal teleurstellen. Qua uiterlijk weer typisch VW. Strak, sober en degelijk. Qua interieur sublieme afwerkingskwaliteit. Hier worden weer veel exemplaren van verkocht. Maar ik vind het toch een mooie wagen. Al ben ik geen liefhebber van die TSi motoren. Op papier mooi maar verbruik valt dik tegen. Die kleine motoren hebben een werkelijk normverbruik dat schommelt tussen de 7.5 liter en 8 liter/100 km dat is toch te veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                Voor de navigatie is dat niet slecht, maar het geeft ook maar enkel pijlen weer he (bij mij toch)
                                Maar MP3tjes kiezen of zo kan je daar niet mee.
                                Heb een Passat Highline, dus dat zit daar wel op.
                                De communicatie met de RNS510 laat soms toch wel te wensen over.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pieterrr Bekijk Berichten
                                Daar dient dat klein schermpje tussen de twee wijzerplaten voor, kan je makkelijk bekijken zonder al te veel zicht op de weg te verliezen. Weet wel niet of dat bij een Passat standaard of optie is (of zelfs misschien niet kan?)
                                Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                Niet kijken naar dat scherm?
                                OK, je navigatie moet je instellen VOOR je vertrekt (officieel dan toch), maar wat met muziek?
                                Er zit een schijf in van 64GB, zeg dat je 30GB kan gebruiken, dat is veel muziek.
                                De juiste CD vinden is dus een hoop schuif en klik werk. Dat kan je niet doen zonder te kijken.

De eerste keer dat ik die RNS510 had, dacht ik ineens: "ik heb hier net 5 minuten naar dat scherm zitten kijken zonder op de weg te letten"
                                Levensgevaarlijk!
                                En de bediening aan het stuur stelt bij VW ook niet veel voor (volume, vorig/volgend liedje en telefoon).
                                Bij mijn Vectra (DVD90) kon ik die volledige radio en navigatie met de (draai)knoppen op het stuur bedienen, veel beter.
                                Bij de golf VI heb je toch een pak knoppen op het duur hoor incl. een draai wieltjes en 4 pijltjes waarmee je alles héél netjes kan bedienen.
                                Je kan ook perfect door het hele audio menu lopen met die DIS tussen de 2 tellers. Zelf de telefoon (incl. telefoonboek, missed calls, ....) bedienen lukt zonder enig probleem hier !

Comment

• Niet slecht

Comment

• De Golf 5.2 is nog maar net in de media verschenen en ik ben het model nu al beu gezien. Mijn portie 'nieuwe golf' mogen ze aan Fokkie geven. Wat een inspiratieloos ontwerp...

Comment

• Zouden ze in BE ook met drie uitrustingsniveaus werken?

Ik zie me wel met een 2.0 TDI (als de portemonnee het toelaat met DSG) rondrijden, zeker na een teleurstellende kennismaking met de Volvo V40 (knap design, 2.0 met vijf potten)!

Comment

• Ik mis bij de huidige Golf eigenlijk een uitrustingsniveau onder de Trendline. Niet iedereen heeft behoefte aan electrische spiegels , centrale vergrendeling , airco , electrische ruiten , gekleurde bumpers en spiegels enz.

Comment

• Gekleurde bumpers wordt steeds meer gemeengoed.

Comment

Working...
                                          X