De voorkant is voor verbetering vatbaar, maar algemeen genomen is dit nog best een leuke wagen. Het is alleszins wat een Golf hoort te zijn, en daar is niets mis mee. Het interieur vind ik trouwens heel geslaagd. Andere bumpers een sportief accentje hier en daar en daar komt gegarandeerd een knappe GTI uit voort. Althans, dat hoop ik toch.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenBelangrijk nadeel : brandstoftank 50 ipv 55 liter.
Comment
-
Zeg dat het niet waar is toch niet alweer die telefoonschijf-velgen
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenGTI Rendering.
2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenMooi !
De golf I en II zijn toch wel de mooiste en de geilste
Comment
-
golf-VII-gti-back.jpgvwgol-gti-2013-207042.jpgOorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichtendie telefoonwielen zijn inderdaad lachwekkend. Geef mij maar de 15' wieldoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenDie duikende motorkap
En die schele achterlichten zijn er een beetje over vind ik...
De welving in de deuren vind ik dan weer een vooruitgang t.o.v. de Golf VI.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
geeft mij dan maar de nieuwe Leon2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamboron Bekijk BerichtenNadeel? Met de huidige brandstofprijzen is dat toch een voordeel. Zo bespaar je toch aan de pomp :-)goeike
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenOp racefietsen zijn smalle banden juist sportief. Waarom zou dat bij een auto dan anders zijn?
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Technisch heeft VW veel verbeteringen aangebracht. Een Golf die niemand zal teleurstellen. Qua uiterlijk weer typisch VW. Strak, sober en degelijk. Qua interieur sublieme afwerkingskwaliteit. Hier worden weer veel exemplaren van verkocht. Maar ik vind het toch een mooie wagen. Al ben ik geen liefhebber van die TSi motoren. Op papier mooi maar verbruik valt dik tegen. Die kleine motoren hebben een werkelijk normverbruik dat schommelt tussen de 7.5 liter en 8 liter/100 km dat is toch te veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenVoor de navigatie is dat niet slecht, maar het geeft ook maar enkel pijlen weer he (bij mij toch)
Maar MP3tjes kiezen of zo kan je daar niet mee.
Heb een Passat Highline, dus dat zit daar wel op.
De communicatie met de RNS510 laat soms toch wel te wensen over.Oorspronkelijk geplaatst door Pieterrr Bekijk BerichtenDaar dient dat klein schermpje tussen de twee wijzerplaten voor, kan je makkelijk bekijken zonder al te veel zicht op de weg te verliezen. Weet wel niet of dat bij een Passat standaard of optie is (of zelfs misschien niet kan?)Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenNiet kijken naar dat scherm?
OK, je navigatie moet je instellen VOOR je vertrekt (officieel dan toch), maar wat met muziek?
Er zit een schijf in van 64GB, zeg dat je 30GB kan gebruiken, dat is veel muziek.
De juiste CD vinden is dus een hoop schuif en klik werk. Dat kan je niet doen zonder te kijken.
De eerste keer dat ik die RNS510 had, dacht ik ineens: "ik heb hier net 5 minuten naar dat scherm zitten kijken zonder op de weg te letten"
Levensgevaarlijk!
En de bediening aan het stuur stelt bij VW ook niet veel voor (volume, vorig/volgend liedje en telefoon).
Bij mijn Vectra (DVD90) kon ik die volledige radio en navigatie met de (draai)knoppen op het stuur bedienen, veel beter.
Je kan ook perfect door het hele audio menu lopen met die DIS tussen de 2 tellers. Zelf de telefoon (incl. telefoonboek, missed calls, ....) bedienen lukt zonder enig probleem hier !
Comment
Comment