Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
    Ik mis bij de huidige Golf eigenlijk een uitrustingsniveau onder de Trendline. Niet iedereen heeft behoefte aan electrische spiegels , centrale vergrendeling , airco , electrische ruiten , gekleurde bumpers en spiegels enz.
    True. Onlangs in zuid afrika met 2 huurauto's gereden: een VW Polo sedan, zonder elektrische spiegels en met raamslingers, die behoorlijk ruim was achterin (ik kon er met mn 1m94 comfortabel achterin zitten en dat lukt niet in menig europese middenklasser), dus een goedkope auto die vrij goed reed en heel praktisch was. Dat wordt hier dus praktisch niet aangeboden (tenzij dan onder de naam skoda of dacia ofzo).

    De tweede huurauto was een Nissan Tiida, reed beter dan die polo maar die was zodanig basic dat je de spiegels zelf niet van binnenuit kon verstellen (eerst een half uur naar een knopje of hendeltje gezocht, bleek het er gewoon niet te zijn). Dus eerst raampje naar beneden slingeren, dan spiegel goed duwen, en dan raampje terug omhoog slingeren, en dat bij elke chauffeurswissel. Da's wel wat te veel bezuinigd imho

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      Ik mis bij de huidige Golf eigenlijk een uitrustingsniveau onder de Trendline. Niet iedereen heeft behoefte aan electrische spiegels , centrale vergrendeling , airco , electrische ruiten , gekleurde bumpers en spiegels enz.
      Dat zijn tegenwoordig gewoon de basics, eventueel op die gekleurde bumpers en spiegels na.
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

      Comment


      • Een basic Dacia Logan heeft geen elektrische spiegels, geen airco, geen elektrische ruiten, geen gekleurde bumpers en spiegels en komt op stalen velgen zonder wieldoppen. Helaas heeft hij wel centrale deurvergrendeling...

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Ik mis bij de huidige Golf eigenlijk een uitrustingsniveau onder de Trendline. Niet iedereen heeft behoefte aan electrische spiegels , centrale vergrendeling , airco , electrische ruiten , gekleurde bumpers en spiegels enz.
          Dan moet je ne logan kopen

          Comment


          • De nieuwe golf is nog mooier in het echt en rijdt bangelijk goed.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Omdat op een racefiets die smalle banden technisch en objectief gezien de beste keuze zijn voor het sportief gebruiken van zo'n racefiets. Sportief gebruik van een auto veronderstelt in de meeste gevallen een gebruik dat technisch objectief gezien net brede laagprofielbanden vereist.
              "Objectief technisch gezien" worden er vaak veel te brede banden op hun bepaalde wagens geplaatst. Dit heeft meer met looks dan met prestaties te maken. Enkel bij echt zware motoren zijn bredere banden noodzakelijk om het vermogen op de baan over te brengen. Bv. Een bmw 125d met 218pk heeft slechts 205 banden. Soms zie je wagens die met 100 pk minder rijden maar wel 265 banden liggen hebben (bv onze e )geeft alleen tragere acceleraties en hoger verbruik maar is estetischer

              On topic: voor wanneer staat de gtd gepland?
              Last edited by ; 10/09/2012, 17:54.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                De nieuwe golf is nog mooier in het echt en rijdt bangelijk goed.
                Nog mooier???

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                  Ik mis bij de huidige Golf eigenlijk een uitrustingsniveau onder de Trendline. Niet iedereen heeft behoefte aan electrische spiegels , centrale vergrendeling , airco , electrische ruiten , gekleurde bumpers en spiegels enz.
                  In NL bestaat dat bij bvb de Passat, namelijk de Passat Easyline. Het moet zowat de b2b-versie zijn van de vorige generatie Passat

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                    "Objectief technisch gezien" worden er vaak veel te brede banden op hun bepaalde wagens geplaatst. Dit heeft meer met looks dan met prestaties te maken. Enkel bij echt zware motoren zijn bredere banden noodzakelijk om het vermogen op de baan over te brengen. Bv. Een bmw 125d met 218pk heeft slechts 205 banden. Soms zie je wagens die met 100 pk minder rijden maar wel 265 banden liggen hebben (bv onze e )geeft alleen tragere acceleraties en hoger verbruik maar is estetischer

                    On topic: voor wanneer staat de gtd gepland?
                    Bredere banden dan noodzakelijk monteren met al hun nadelen (verbruik , comfort, dure vervangingsbanden) om puur estetische redenen ? Te gek voor woorden.....

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                      On topic: voor wanneer staat de gtd gepland?
                      2e kwartaal 2013

                      Comment


                      • Onlangs met een Gtd mogen mee rijden naar het werk. Eerder onaangename motor. Door de bruuske reactie bij het induwen van het gaspedaal onaangenaam en belastend voor de nekspieren.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                          Onlangs met een Gtd mogen mee rijden naar het werk. Eerder onaangename motor. Door de bruuske reactie bij het induwen van het gaspedaal onaangenaam en belastend voor de nekspieren.
                          400Nm+ bij 2200 toeren voel je natuurlijk wel

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                            Onlangs met een Gtd mogen mee rijden naar het werk. Eerder onaangename motor. Door de bruuske reactie bij het induwen van het gaspedaal onaangenaam en belastend voor de nekspieren.
                            Oei, das minder. Staat je verhoogde skoda nu alweer in panne?

                            Comment


                            • Neen gewoon carpoolen , als je de kosten door 5 kan delen scheelt dat een pak op de rekening. Ik heb trouwens geen Skoda maar een ,jammer genoeg verlaagde , Golf Blue Motion.

                              Comment






                              • Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                  De nieuwe golf is nog mooier in het echt en rijdt bangelijk goed.
                                  hopelijk rijdt hij beter dan de V die mijn ma had. want dat is een boot eerste klas.
                                  BMW X5 45e

                                  Comment


                                  • ik nodig je uit voor een testritje met mijn V gti, zeker geen boot hoor

                                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    hopelijk rijdt hij beter dan de V die mijn ma had. want dat is een boot eerste klas.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                      ik nodig je uit voor een testritje met mijn V gti, zeker geen boot hoor
                                      Ik heb het dan ook niet over een gti
                                      Maar over een gewone 1.9 TDI


                                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      BMW X5 45e

                                      Comment
















                                      • Source : http://www.autoweek.nl/autonieuws/20...ngecamoufleerd

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          hopelijk rijdt hij beter dan de V die mijn ma had. want dat is een boot eerste klas.
                                          "Bootje" dan... Ik vond dat die wegligging nog wel meeviel vergeleken bij een aantal (bijna-)concurrenten in dezelfde klasse of net erboven/eronder waar ik in dezelfde periode mee gereden heb. Bij een boot denk ik eerder aan een Astra Break van die generatie of zo.
                                          De VI voelt in verhouding wel lichter aan in het insturen van bochten, dus in die vergelijking geef ik je volledig gelijk.
                                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X