Iets te braaf als dit de gti wordt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
vraag me af of er deze keer wel een 4Motion TDI te krijgen zal zijn met DSG2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe GTI en R lijken ook al snel te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenOnlangs met een Gtd mogen mee rijden naar het werk. Eerder onaangename motor. Door de bruuske reactie bij het induwen van het gaspedaal onaangenaam en belastend voor de nekspieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk BerichtenIemand een idee wanneer de Variant komt en hoe deze er zal uitzien?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door q149 Bekijk BerichtenIk kan je het zogenaamde HANS systeem aanraden voor het geval je nog eens met die bruuske GTD meerijdt. Het dient eigenlijk wel voor crashes, dus krachten in tegenovergestelde zin dan optrekken, maar ik vermoed dat het ook wel helpt bij auto's die sneller optrekken dan de gemiddelde bluemotion.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door q149 Bekijk BerichtenIk kan je het zogenaamde HANS systeem aanraden voor het geval je nog eens met die bruuske GTD meerijdt. Het dient eigenlijk wel voor crashes, dus krachten in tegenovergestelde zin dan optrekken, maar ik vermoed dat het ook wel helpt bij auto's die sneller optrekken dan de gemiddelde bluemotion.
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichtenis dit een officiële foto? Vind 'm wel knap, mooier dan de 5deurs en de huidige variant alleszins
(zou meer lifestyle worden zonder aan ruimte in te boeten maar ook dat is speculatie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk BerichtenIemand een idee wanneer de Variant komt en hoe deze er zal uitzien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb het dan ook niet over een gti
Maar over een gewone 1.9 TDI
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik had een Golf V 1.9TDI als firma wagen vroeger.
Super toffe auto eigenlijk, en voor een standaard wagen reed dat echt wel goed moet ik zeggen !
Ik had hem wel met sportophanging genomen en de 16inchers met 205 rubber.
En eerlijk is eerlijk, ik heb er eerst de Michelin ecobrol moet afslijten voor ik om deftige banden mocht. Bridgestone ER300's. Beste "standaard" band die ik al gereden heb. Sleet wel een pak sneller de michelins en heb mijn best mogen doen om het uit te leggen aan de fleetmanager
Maar tis gelukt en heb er eigenlijk niets anders mee opgestoken dan dat. En dat reed echt tof en ging nog goed vooruit ook.
Toffe kar
Comment
-
-
't is misschien massa's gephotoshopped maar 't ziet er verdorie gelikt uit!
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten't is misschien massa's gephotoshopped maar 't ziet er verdorie gelikt uit!
Comment
Comment