Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iets te braaf als dit de gti wordt

Comment

• De GTI en R lijken ook al snel te komen.
      Last edited by ; 12/09/2012, 06:14.

Comment

• vraag me af of er deze keer wel een 4Motion TDI te krijgen zal zijn met DSG
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          De GTI en R lijken ook al snel te komen.
          Lente 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            Onlangs met een Gtd mogen mee rijden naar het werk. Eerder onaangename motor. Door de bruuske reactie bij het induwen van het gaspedaal onaangenaam en belastend voor de nekspieren.
            Ik kan je het zogenaamde HANS systeem aanraden voor het geval je nog eens met die bruuske GTD meerijdt. Het dient eigenlijk wel voor crashes, dus krachten in tegenovergestelde zin dan optrekken, maar ik vermoed dat het ook wel helpt bij auto's die sneller optrekken dan de gemiddelde bluemotion.

Comment

• Iemand een idee wanneer de Variant komt en hoe deze er zal uitzien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
                Iemand een idee wanneer de Variant komt en hoe deze er zal uitzien?

Comment

• is dit een officiële foto? Vind 'm wel knap, mooier dan de 5deurs en de huidige variant alleszins

Comment

• Variant konden ze moeilijk lelijker maken
                    Wat een onding was me dat zeg.

Benieuwd naar de officiële GTI specs en de R...
                    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door q149 Bekijk Berichten
                      Ik kan je het zogenaamde HANS systeem aanraden voor het geval je nog eens met die bruuske GTD meerijdt. Het dient eigenlijk wel voor crashes, dus krachten in tegenovergestelde zin dan optrekken, maar ik vermoed dat het ook wel helpt bij auto's die sneller optrekken dan de gemiddelde bluemotion.

Bedankt voor de tip maar dit lijkt me toch een dure en omslachtige oplossing. Mijn Blue Motion heeft dit probleem ook wel maar in mindere mate. Ik versnel daarom ook altijd zeer rustig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door q149 Bekijk Berichten

Of anders de plaats tussen uw hoofd en de hoofdsteun opvullen met een stukske opgevouwen karton. En om het op zijn plaats te houden een hoofdband dragen (en daar da stukske achter steken). Goedkoper, en minstens zo efficiënt.

Comment

• 360° interieur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            Thanks, best handig om een goede indruk te krijgen.

Comment

• Het ontwerp van de Golf VII doet me ontzettend aan dat van de Golf IV terugdenken.
                              Het kan me wel bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichten
                                is dit een officiële foto? Vind 'm wel knap, mooier dan de 5deurs en de huidige variant alleszins
                                Geen officiële foto. Over het design van de Variant is nog maar zeer weinig bekend.
                                (zou meer lifestyle worden zonder aan ruimte in te boeten maar ook dat is speculatie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
                                  Iemand een idee wanneer de Variant komt en hoe deze er zal uitzien?
                                  De meeste bronnen spreken over juni 2013. Design nog onbekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Ik heb het dan ook niet over een gti
                                    Maar over een gewone 1.9 TDI

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik had een Golf V 1.9TDI als firma wagen vroeger.
                                    Super toffe auto eigenlijk, en voor een standaard wagen reed dat echt wel goed moet ik zeggen !
                                    Ik had hem wel met sportophanging genomen en de 16inchers met 205 rubber.

En eerlijk is eerlijk, ik heb er eerst de Michelin ecobrol moet afslijten voor ik om deftige banden mocht. Bridgestone ER300's. Beste "standaard" band die ik al gereden heb. Sleet wel een pak sneller de michelins en heb mijn best mogen doen om het uit te leggen aan de fleetmanager
                                    Maar tis gelukt en heb er eigenlijk niets anders mee opgestoken dan dat. En dat reed echt tof en ging nog goed vooruit ook.

Toffe kar

Comment

Kan leven met zo'n interieur.

Comment

• 't is misschien massa's gephotoshopped maar 't ziet er verdorie gelikt uit!

Comment

't is misschien massa's gephotoshopped maar 't ziet er verdorie gelikt uit!

overdadig veel chroom, chaos aan knopkes en maandverbandvleugeltjes rond het touchscreen? Yup, zéér gelikt...

Comment

Working...
                                          X