Prachtig interieur imo, alleen die ouderwetse sleutel zou ik nog vervangen door een startknop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenPrachtig interieur imo, alleen die ouderwetse sleutel zou ik nog vervangen door een startknop.
voila,met startknop
Comment
-
Ik vind hem tegenvallen de nieuwe golf...
en ik ben van de GTI generatie manneke!
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenMooie lijn !! Gewoon fris en toch typisch Golf !! Al die niet van de golf GTI generatie is, rij er eens mee , jullie zijn verkocht !! Golf V en VI reden super, dus deze mét multi arm achteras, rijdt fun, zuinig en is tijdloos !!! Wel heeft die geen opgeklopt imago zoals Mini etc !!!
Comment
-
Toch weer fantastische bak precies! Zo een 2.0 TDI 150 DSG moet weer super rijden gok ik!
Ik denk nog altijd met weemoed aan mijn 2 Golfkes die ik gehad heb (III TDI 110 en V 2.0TDI). Allebei super diesels, veel vermogen en weinig verbruik. De III reed zelfs strak nadat ik hem 40mm had verlaagd, en de V reed van zijn eigen al super in Sportline-versie (205-55-16).
Dan is het nu huilen met de pet op ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichtenoverdadig veel chroom, chaos aan knopkes en maandverbandvleugeltjes rond het touchscreen? Yup, zéér gelikt...
Gek dat een saabrijder het heeft over een chaos aan knopkesVoor mij is er enkel op het stuur een overdaad.
Zo een groot scherm mooi verwerken is een hele opgave, zeker als het een touchscreen is, ik vind de oplossing nog wel ok. Voor een VW vind ik het geheel eigenlijk heel mooi ogen, in het verleden zag je veel meer de verschillende componenten die bij elkaar geplakt waren en die je dan ook nog is in alle andere modellen van VW/Skoda/Seat duidelijk zag terugkomen.
Als de break deze keer uiterlijk meer in de lijn van de andere modellen ligt zie ik wel wat mensen downsizen van een Passat naar deze Golf in Highline uitvoering met de nodige toeters en bellen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDit wordt mijn toekomstige voertuig. Ik neem uiteraard wel stalen velgen ipv die rare wielen.Hoop met dit voertuig onder de 3l/100 km te kunnen verbruiken.give it ur best shot
BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDit wordt mijn toekomstige voertuig. Ik neem uiteraard wel stalen velgen ipv die rare wielen.Hoop met dit voertuig onder de 3l/100 km te kunnen verbruiken.
Comment
-
Ik zou een golf II verkiezen !Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
In de vergelijking met de VI zie je inderdaad duidelijk dat hij lager is en ranker oogt. Het interieur kan ik ook smaken.
Leuk om te horen dat de auto weer wat strakker rijdt, al blijft het natuurlijk allemaal nogal neutraal, wat geen schande is gezien het profiel van de Golf.
Jammer dat de journalist niet zo enthousiast is over het nieuwe (dure) multimediasysteem. Ben benieuwd naar volgende tests.
Comment
-
Autobild heeft de Golf eens even naast de Mercedes A en BMW 1 geplaatst. (zonder testrit)
Kleine samenvatting:
De Golf is even hoogwaardig afgewerkt als de A klasse. Qua voel- en zichtbare kwaliteit zijn er weinig zwakke punten. De 1 reeks loopt hier een beetje achter. BMW scoort wel punten met z'n iDrive.
De Golf biedt meer ruimte, zowel voor- als achteraan. De Mercedes scoort hier het slechtst.
Ook qua zicht rondom en naar achteren scoort de Benz niet goed maar dit is ook een zwak punt bij de 1 reeks en bij de Golf.
Die laatste vooral door de kenmerkende dikke C stijl.
De Golf heeft ook de grootste koffer.
Comment
-
Eerste test door Autocar. Samenvatting:
Testvoertuig: Golf 1.4 TSI 5 deurs
Oorspronkelijk geplaatst door Autocar- Zeer geraffineerd interieur, comfortabel, weinig afrolgeluid van de banden en weinig windgeruis en motorgeluiden
- Strakker weggedrag, stuurgevoel nog altijd niet supercommunicatief maar wel veel grip
- 1.4 TSI perfect compromis tussen prestaties en efficiëntie, vooral in het middengebied
- Cilinderuitschakeling werkt onmerkbaar
- DSG mag sneller reageren in sportmodus. Kan vermeden worden via flipperen.
- Beetje wennen aan de dosering van de remmen
- Rijcomfort 90% van de tijd ok, soms nogal stevig op snel genomen oneffenheden
- Zitpositie uitstekend, uitgebreide verstelmogelijkheden van zetel en stuur
Auto is precies wat hij moet zijn. Het pakket is nog scherper en meer compleet geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenAutobild heeft de Golf eens even naast de Mercedes A en BMW 1 geplaatst. (zonder testrit)
Kleine samenvatting:
De Golf is even hoogwaardig afgewerkt als de A klasse. Qua voel- en zichtbare kwaliteit zijn er weinig zwakke punten. De 1 reeks loopt hier een beetje achter. BMW scoort wel punten met z'n iDrive.
De Golf biedt meer ruimte, zowel voor- als achteraan. De Mercedes scoort hier het slechtst.
Ook qua zicht rondom en naar achteren scoort de Benz niet goed maar dit is ook een zwak punt bij de 1 reeks en bij de Golf.
Die laatste vooral door de kenmerkende dikke C stijl.
De Golf heeft ook de grootste koffer.
Comment
Comment