Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtendas veel he!
Heb een gelijkaardige A3 samengesteld. en die is maar 2k duurder. Dan spaar ik liever wat bij voor de A3
heb dan wel als extra's de sportstoelen genomen, het audi drive select, het sportonderstel en de zwarte dakhemel extra genomen.
Comment
-
Ik zou als ik u was opteren voor de kleur uranium grey, deze kleur is trouwens ook goedkoop
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk kom op 21.650 euro met de gewenste opties (geen) , wit , 5-deurs ,1.6tdi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk zou als ik u was opteren voor de kleur uranium grey, deze kleur is trouwens ook goedkoop
Comment
-
is er niemand die de prijslijst heeft en kan posten hier ?
die verdomde car configurator krijg ik niet opgestart, en ik vind het nog wat te vroeg om nu al een vw-verkoper te gaan bezig houden.... maar ik wil het wel weten...Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenOmdat de Belgische markt te klein:. Wil de invoerder een versie (vb. Comfortline) dan moeten ze er x-aantal afnemen van de fabriek om die aan een competitieve prijs te kunnen verkopen.
Comment
-
Hij staat bij D'Ieteren in Kortenberg. Een blauwe driedeurs versie met het gewone touchscreen navigatiescherm en rechts ervan de grijze vijfdeurs versie met het groter touchscreen navigatiescherm. Eerlijk gezegd, je moet 2x kijken om te zien of het effectief de nieuwe Golf VII is. Net zoals bij de A3, is er hier sprake van bitter weinig verandering (zonder ermee gereden te hebben). Het is duidelijk een budgetwagen gericht op dat publiek (zonder beledigend te zijn). De foto's met het bruine leder en piano-inleg niet nader genoemd, want dat lijkt me veraf van de realiteit op 99% van de verkochte Golfkes. De afwerkingskwaliteit en materialen zijn dan ook niet navenant.
Deze valt dus ook uit de boot voor ons persoonlijk.
Comment
Comment