Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
    Twee weken geleden was ik er rotsvast van overtuigd dat er volgend jaar een VW Golf VII op de oprit zou staan, ondertussen ben ik er niet meer zo zeker van. Momenteel ben ik eerder geneigd om toch voor de Audi A3 te gaan. Die auto 'omarmde' me meer... Ik voelde me er één mee. Stom, ik weet het Zowel de Golf als de A3 zijn redelijk doordeweeks aan de buitenkant, het interieur/dashboard van de Audi is werkelijk subliem. En de binnenkant is nu eenmaal die kant waar ik het meest op moet kijken.
    Wij staan voor dezelfde keuze, wel is de A3 SB een 3.000euro duurder in vergelijkbare configuratie...
    Bovendien staat de SB blijkbaar pas in februari in de toonzalen.

Bij onze vergelijking tussen de BMW 1, de A3 SB en de Golf VII staat de nieuwe Golf momenteel op de eerste plaats !

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Allee, de 'tjoeners' hebben de Golf gevonden :-)

Comment

• Mja , spijtig dat de meeste tuners een auto alleen maar verkloten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
            Net volgende configuratie gemaakt :

1.6 tdi 5d Highline 23.880 € + pacific blue € 399.30 + ergo zetels stof/leder € 341.22 + businees discover media € 1075.00 + klapbare buitenspiegels € 166.98 + licht en zicht € 173.03 + light assist € 143.99 + park pilot + assist € 723.58 + trekhaak € 838.53 = € 27741.63. Ik reken op een korting van 8 % dus dat maakt +- 25.500 € Al bij al toch een hoop geld ...Iemand nog suggesties ? Wie weet hoe dat light assist precies werkt? Kan je dan altijd met grootlicht rijden (evt alternatief voor xenon)?
            De meeste van die opties, op de trekhaak na , lijken me niet echt noodzakelijk.De Golf is standaard reeds meer dan voldoende uitgerust. Volgens mij kan je binnen enkele maanden gerust voor meer dan 10% korting gaan.

Comment

• Even een overzichtje gemaakt want een mens zou op den duur de bomen door het bos niet meer zien.
              Bij fouten e.d. gelieve te corrigeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                De meeste van die opties, op de trekhaak na , lijken me niet echt noodzakelijk.De Golf is standaard reeds meer dan voldoende uitgerust. Volgens mij kan je binnen enkele maanden gerust voor meer dan 10% korting gaan.
                Sommige van die opties zijn niet echt noodzakelijk maar wel aangenaam. Ik verwacht binnenkort ook wel hogere kortingen en hoop dat VW ook meer getroffen wordt door de crisis. De consument kan er maar wel bij varen.

Comment

Sommige van die opties zijn niet echt noodzakelijk maar wel aangenaam. Ik verwacht binnenkort ook wel hogere kortingen en hoop dat VW ook meer getroffen wordt door de crisis. De consument kan er maar wel bij varen.
                  De interim en tijdelijke arbeiders die er werken dan weer niet.

Veel garages afgaan en als ze een prijs geven al lachend neen dank u zeggen.
                  Ik zeg altijd dat ik niet specifiek een merk / model wil maar enkel naar de mooiste voorwaarden kijk.
                  Een Vw, Peugeot, Ford....dat interesseert mij niet meneer, als ik mij maar comfortabel kan verplaatsen.
                  Als je met een big smile naar de golf loopt en er blijft ronddraaien weten ze meteen, die wilt er ene.

Zo kreeg ik begin 2009 op een Renault Laguna Grandtour uiteindelijk 34% korting. De eerste verkoper is wel aan 10% begonnen . Toen ik zei dat ik enkel kwam omdat ik hoorde dat ze mooie kortingen gaven en het werd meteen 17%.
                  De dag erna terug er naartoe en naar de prijs van een clio gevraagd? antwoord was: we hebben gisteren even vergaderd en kunnen tot 24% gaan voor de Laguna. Dat is al mooi zei ik maar dan zitten we nog maar op de zelfde prijs als een Avensis en Passat in mijn vertrouwde garage en die vind ik mooier en kwaliteitsvoller. Een gesprekje van de hoofdverkoper met de baas en er kwam er nog 10% bij. Het was ook crisis en ze moeten hun aantallen verkopen, zeker als ze de grootste willen blijven.
                  Heb uiteindelijk nog een andere gekocht omdat het een nieuw model was en kreeg op het nieuwe model na wat onderhandelen ook 16%.
                  Wil maar zeggen dat ze blijkbaar heel ver kunnen gaan. Nog even zeggen dat die Laguna's wel stockwagens waren en van de hoogste uitvoering.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bedankt voor de tips , ik ga het zo ook eens proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten

Comment

Ik verwacht binnenkort ook wel hogere kortingen en hoop dat VW ook meer getroffen wordt door de crisis. De consument kan er maar wel bij varen.
                        Vind ik persoonlijk een nogal bedenkelijke en tamelijk kortzichtige instelling. De kans is trouwens redelijk klein dat VW op korte termijn (zwaar) verlies gaat draaien.
                        Het is één van de weinige concerns die zich staande weet te houden in Europa (en zelfs beter dan dat), de afzet in de US is matig tot goed en in de groeilanden zelfs zeer goed.
                        Bovendien lijkt het mij dat de komende kwartalen een korting van om en bij de 7% de norm zal zijn voor de Golf. (particulier)

Comment

• Ik kwam de laatste dagen al een paar Golf VII tegen en ik betrap me er elke keer weer op dat ik hem zo lang nastaar omdat ik er nooit zeker van ben of het nu een VI of een VII is, omdat ik hem telkens eerst langs de voorkant zie. Vanaf de achterlichten verschijnen, dan is het me pas duidelijk. Deftige verschijning, maar toch wat te weinig verschil met de vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                            Ik heb sinds 2006 altijd ingebouwde GPS systemen gehad in mijn wagens en nooit last gehad van die veroudering. Bovendien houd je nog iets over nadat het navigatiesysteem niet meer bruikbaar is, want het gaat hier meestal over multimediasystemen met uitgebreide boordcomputer en navigatie. Je TomTom is op datzelfde moment, of soms eerder wegens kapotte batterij of laten vallen of zo, voor de vuilbak.
                            Ik heb een rns 310 in mijn leon met kaarten van 2010. Ik zit geregeld in nl en daar zie ik veel verschillende en nieuwe banen. Dus updates zijn nodig.

(En voor er hier gezegd wordt dat het maar een seat is, het is hetzelfde cd'ke als in een vw)
                            BMW X5 45e

Comment

• Grote test van het C-segment in het tijdschrift autovisie. (Bmw, Golf, Audi, Merc, Volvo, de Fransen, Italianen enz...met als winnaar de Golf.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Ik heb een rns 310 in mijn leon met kaarten van 2010. Ik zit geregeld in nl en daar zie ik veel verschillende en nieuwe banen. Dus updates zijn nodig.

(En voor er hier gezegd wordt dat het maar een seat is, het is hetzelfde cd'ke als in een vw)

Ik stam nog uit een tijd dat wij ook onze weg vonden zonder GPS, dus als mijn GPS de meest recente situatie niet kent geraak ik er ook wel. Meestal zit je dan toch al aardig in de buurt
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Ik stam nog uit een tijd dat wij ook onze weg vonden zonder GPS, dus als mijn GPS de meest recente situatie niet kent geraak ik er ook wel. Meestal zit je dan toch al aardig in de buurt
                                  True
                                  BMW X5 45e

Comment

• Hallo iedereen,

Ik woon in Spanje en heb afgelopen maandag de volgende bestelling geplaatst:

Nuevo Golf Sport 2.0 TDI BlueMotion Technology 150 CV/ 110 kW 6 vel.

Pintura exterior
                                    Gris Magnesio metalizado

Equipamiento interior
                                    antracita / negro / antracita

Equipamiento opcional
                                    Asientos deportivos delanteros ergoActive con regulación de 14 posiciones para el del conductor (sportzetels vooraan ergoActive met 14 posities regeling voor de bestuurder)
                                    Regulación adaptativa del tren de rodaje DCC incl. selección de modos de conducción (Adaptieve ophanging DCC inclusief selectie modus voor de besturing)
                                    "Madrid"- 4 llantas de aleación 7Jx17, neumáticos 225/45 R17
                                    Techo corredizo/deflector panorámico (Panoramisch schuifdak)
                                    Faros Bi-Xenon autodireccionables con luz diurna LED "Top Xenon" (Automatisch meedraaiende Bi-Xenon koplampen met Led dagrijverlichting)
                                    Paquete Sport España (Geen idee eigenlijk wat dit inhoud)
                                    4 puertas incluido elevalunas eléctrico detrás (4 deurs versie)
                                    Sistema de navegación "Discover Pro" (Discover Pro navigatie)
                                    Datos de navegación para Europa en memoria interna (Navigatie data voor EU in het geheugen)
                                    Asistente de aparcamiento "Park Assist" (Parkeer assistent "Park Assist")
                                    Enchufe multimedia MEDIA-IN con cable adaptador para iPod/iPhone (Ingang voor iPod/iPhone)
                                    Cámara para marcha atrás "Rear Assist" (Camera voor Rear assist)
                                    Asistente para luz de carretera "Light Assist"
                                    Ordenador de a bordo "Premium" (Premium boordcomputer)
                                    Lunas laterales traseras y luneta trasera oscurecidas, absorben un 65 % de la luz (Verdonkerde ruiten achteraan)
                                    Eliminación de las inscripciones para la denominación del modelo y del motor en el portón del maletero (Eliminatie van model en motoraanduiding)

Als ik zo de prijzen in Belgie bekijk, kost deze wagen me bijna 5000EUR minder (catalogusprijs) in Spanje EN ik heb een korting van 12% gekregen van de concessiehouder.

Iemand enig idee van de huidige levertijden? De verkoper kon me nog geen verwachtte leverdatum geven maar zou me eind december met meer informatie contacteren.

Ik kijk er alvast naar uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                                      Hallo iedereen,

Ik woon in Spanje en heb afgelopen maandag de volgende bestelling geplaatst:

Nuevo Golf Sport 2.0 TDI BlueMotion Technology 150 CV/ 110 kW 6 vel.

Pintura exterior
                                      Gris Magnesio metalizado

Equipamiento interior
                                      antracita / negro / antracita

Equipamiento opcional
                                      Asientos deportivos delanteros ergoActive con regulación de 14 posiciones para el del conductor (sportzetels vooraan ergoActive met 14 posities regeling voor de bestuurder)
                                      Regulación adaptativa del tren de rodaje DCC incl. selección de modos de conducción (Adaptieve ophanging DCC inclusief selectie modus voor de besturing)
                                      "Madrid"- 4 llantas de aleación 7Jx17, neumáticos 225/45 R17
                                      Techo corredizo/deflector panorámico (Panoramisch schuifdak)
                                      Faros Bi-Xenon autodireccionables con luz diurna LED "Top Xenon" (Automatisch meedraaiende Bi-Xenon koplampen met Led dagrijverlichting)
                                      Paquete Sport España (Geen idee eigenlijk wat dit inhoud)
                                      4 puertas incluido elevalunas eléctrico detrás (4 deurs versie)
                                      Sistema de navegación "Discover Pro" (Discover Pro navigatie)
                                      Datos de navegación para Europa en memoria interna (Navigatie data voor EU in het geheugen)
                                      Asistente de aparcamiento "Park Assist" (Parkeer assistent "Park Assist")
                                      Enchufe multimedia MEDIA-IN con cable adaptador para iPod/iPhone (Ingang voor iPod/iPhone)
                                      Cámara para marcha atrás "Rear Assist" (Camera voor Rear assist)
                                      Asistente para luz de carretera "Light Assist"
                                      Ordenador de a bordo "Premium" (Premium boordcomputer)
                                      Lunas laterales traseras y luneta trasera oscurecidas, absorben un 65 % de la luz (Verdonkerde ruiten achteraan)
                                      Eliminación de las inscripciones para la denominación del modelo y del motor en el portón del maletero (Eliminatie van model en motoraanduiding)

Als ik zo de prijzen in Belgie bekijk, kost deze wagen me bijna 5000EUR minder (catalogusprijs) in Spanje EN ik heb een korting van 12% gekregen van de concessiehouder.

Iemand enig idee van de huidige levertijden? De verkoper kon me nog geen verwachtte leverdatum geven maar zou me eind december met meer informatie contacteren.

Ik kijk er alvast naar uit!
                                      Dat zijn pas prijzen ! Heb uw auto uit nieuwsgierigheid eens geconfigureerd op de Spaanse en Belgische VW site en ik kom aan resp. +/- 31.700 en 35.000 euro. Bij een korting van 12 resp. 8 % komt dit op +/- 28.000 en 32.200 euro. Eens te meer een bewijs dat d'Ieteren enorme winsten maakt op deze wagens. Waarom kost dat duurste navigatiesysteem 'slechts' 1700 euro in Spanje en bijna het dubbele bij ons? Kan er iemand mij helpen om een auto in Spanje te kopen en hier te importeren ?

Comment

• De samenstelling van de Highline uitrusting vind ik ook maar pover tov andere landen.
                                        In Duitsland heb je bvb. xenon en 17" velgen op de Highline en dat voor minder geld dan bij ons...
                                        Het ontbreken van de Comfortline is ook al zo'n rare beslissing.

Blijkbaar pakken ze hier liever uit met hun ACC in de standaarduitrusting :-)

Comment

• tussen de 31 en 35k euro voor zo'n auto?
                                          zot zijn doet geen zeer zeker?
                                          voor da geld kan je een mooie auto kopen als de insignia of iets bijleggen en gaan voor een A5 of C class...
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X