Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    ziet er mij eigenlijk zo saai en lelijk uit als een toyota yaris.
    geef mij dan maar een opel astra als het zo'n type wagen moet zijn
    Mja, dan zit je wel met een Opel. Echt geen fan van het merk.

Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
    http://www.autoforum.be/showthread.p...eld-UK-(vereni Voor 35000 euro heb ik een bijna full option Audi A5 nieuw gekocht in UK ! Dus geeft dat aub niet aan die oplichters van Dieteren. Dat is een beursgenoteerd bedrijf dat alleen maar zoveel mogelijk winst voor zijn aandeelhouders wil maken. Dit is mijn A5 : http://www.autoforum.be/showthread.p...portback-sline
    BIjna full option is toch wel zwaar overdreven, mooi uitgerust is beter verwoord Maar in het VK shoppen kan inderdaad een mooi voordeel opleveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Mja, dan zit je wel met een Opel. Echt geen fan van het merk.
      waarom zou opel minder zijn dan VW? VW AG heeft dan wel prestige met merken als porsche, bugatti, audi en lamborghini maar de auto's met het eigen vw logo? nah
      lets have some more member berries

Comment

waarom zou opel minder zijn dan VW? VW AG heeft dan wel prestige met merken als porsche, bugatti, audi en lamborghini maar de auto's met het eigen vw logo? nah
        Al es gereden met allebei?? Totaal geen vergelijk,kijk ook maar eens naar restwaarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
          Al es gereden met allebei?? Totaal geen vergelijk,kijk ook maar eens naar restwaarde.
          Daarom dat de Opel modellen auto van het jaar worden...omdat ze slecht rijden?
          Heb nog nooit zoveel restwaarde gehad als bij mijn Insignia.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
            Slecht rijden heb ik totaal niks van gezegd he, blijf er gewoon bij,dat een vw toch klasse hoger is dan opel,op alle vlakken.

Comment

• Wit Golfje met Original Zubehör:

Comment

• Hierbij nog een filmpje:

Comment

Mijn maat wou verleden jaar zijn 5 jaar 80.000 km oude Vectra 2.0 dti bij de Opel dealer inruilen voor een nieuwe Insignia en kreeg een bod van welgeteld 3.500 euro. Tot zover de hoge restwaarde van Opel. Hij rijdt nu trouwens met een Toyota Avensis .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                    Mijn maat wou verleden jaar zijn 5 jaar 80.000 km oude Vectra 2.0 dti bij de Opel dealer inruilen voor een nieuwe Insignia en kreeg een bod van welgeteld 3.500 euro. Tot zover de hoge restwaarde van Opel. Hij rijdt nu trouwens met een Toyota Avensis .
                    Je zegt het zelf, overlaten aan een garage.
                    Ik kreeg voor mijn Vivaro 2.5 Cdti bij overname 7000€, heb hem wel particulier voor 16.450€ verkocht.
                    Garages geven al jaren niks meer in overname.
                    Ik kreeg voor mijn Golf V van 2007 met 50.000 km trouwens ook maar 5000€ in overname hoor(enkele maanden geleden). Het was dan een zwarte met velgen en redelijk wat opties.
                    den borre

Int3x0r

Comment

Qua afwerking is zo'n Golf wel nog wat anders dan een Astra. En mijn ervaring met zowel Golf als Astra (toegeven, niet het laatste model) is zo duidelijk in het voordeel van de Golf dat ik het wel weet.

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                      Bij een Insigna is dat een vorm van liefdadigheid. Die auto's staan meer in panne dan wat anders als ik het Insignia-topic op dit forum mag geloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Qua afwerking is zo'n Golf wel nog wat anders dan een Astra. En mijn ervaring met zowel Golf als Astra (toegeven, niet het laatste model) is zo duidelijk in het voordeel van de Golf dat ik het wel weet.

Bij een Insigna is dat een vorm van liefdadigheid. Die auto's staan meer in panne dan wat anders als ik het Insignia-topic op dit forum mag geloven.
                        Blijkbaar niet zo goed gelezen dan. Bij de eerste modellen waren er bepaalde functies die in het boekje stonden niet aanwezig. Software matig ontbraken er enkele dingen. Je kan niet in panne staan met iets wat je niet hebt.

Wij hebben ook altijd een vw op de oprit staan maar met de polo en de passat was het ook enkel maar ellende. De polo zelf binnen het jaar terug verkocht van de misere, de passat heeft het nog 2,5 jaar uitgehouden en met groot verlies moeten verkopen. Van de Golf II tot de V zie je ze rond rijden met een achterlicht dat niet brand. Even tegen slaan en het brand terug. Niet zeggen dat ze dit niet eens deftig konden aanpakken. Het is overal iets.
                        Zelf hebben we een Golf II, III,V, polo, passat, scirocco en octavia gehad. Dus ik ben niet anti vw of pro opel.
                        den borre

Int3x0r

Comment

• Niet anti VW

Ik ben een opel-liefhebber tot eind jaren 80 ... Vanaf dan is het enkel achteruit gegaan vind ik.

Het voordeel van een vw is dat ze er na zoveel jaren nog best goed uitzien en in het verkeer passen. Wat je bij andere merken niet hebt..
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                            Ik ben een opel-liefhebber tot eind jaren 80 ... Vanaf dan is het enkel achteruit gegaan vind ik.
                            Dat geldt voor alle merken, vind ik

Comment

• Slechte auto's bestaan er niet meer,liggen allemaal vele dichter tegen elkaar dan vroeger .Momenteel is het meer goesting welk model je liever ziet vind ikzelf.
                              Niettegenstaande er altijd nog wel wat verschil is in afwerking,das hetgeen ik maar wil zeggen he, Om voorbeeld te geven; sla eens een deur dicht van een opel en dan een van een vw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Dat geldt voor alle merken, vind ik
                                Inderdaad. De auto moet zo snel mogelijk op de markt en de consument word het proefkonijn die de kinderziektes maar moet uittesten. Ik ken er die klachten hebben van zowel Opel, Vw, merc, bmw, Ford, Toyota, Renault. Ik wil maar zeggen dat het overal iets is.
                                den borre

Int3x0r

Comment

Inderdaad. De auto moet zo snel mogelijk op de markt en de consument word het proefkonijn die de kinderziektes maar moet uittesten. Ik ken er die klachten hebben van zowel Opel, Vw, merc, bmw, Ford, Toyota, Renault. Ik wil maar zeggen dat het overal iets is.
                                  voor 100% correct ^^
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Wit Golfje met Original Zubehör:

auto bevalt mij wel... (op uitzondering van de skibak)
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• skibak in het wit en en das al een stuk beter!

Comment

Inderdaad. De auto moet zo snel mogelijk op de markt en de consument word het proefkonijn die de kinderziektes maar moet uittesten.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                        Slechte auto's bestaan er niet meer
                                        Slechte auto's bestaan misschien niet meer, maar duurzame auto's bijna ook niet meer. Noem mij eens een auto op (in de betaalbare klasse) waar je 10-15 jaar (zoals vroeger) zonder grote problemen mee kan gaan rijden? De auto is meer dan ooit een wegwerp product en daar moet ik als liefhebber van de échte gewone auto weinig van hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                          Ik wel!
                                          Eerst 2jaar /90.000km een Vectra Sport break (1.9 120pk) gehad, daarna 4,5 jaar een Passat Highline break (2.0 136pk) voor 120.000km en nu een Insignia Sport break (2.0 130pk) van bijna 4 jaar oud gedurende de laatste maand.
                                          Ik kan je zeggen dat die Passat goed rijdt .... Voor oude mensen!
                                          Bij iedere vlot genomen bocht schuift de Passat gewoon weg op zijn voorwielen. Ondanks de comfortabele vering worden drempels dan weer vrij hard genomen.
                                          Vectra lag veel beter op de weg, Insignia nog beter.
                                          Beide zijn aan mekaar gewaagd: motor Passat was veel beter dan de Insignia (stiller, sterker), gewicht Insignia is veel te hoog, afwerking Passat is beter, Insignia is veel meer waar voor je geld (leaseprijs, dus daar zit restwaarde zeker bij), maar het meeste wat met rijden/wegligging te maken heeft is bij de Insignia véél beter.
                                          Dus de vraag terug: heb jij wel eens langdurig met beide wagens gereden? En wat voor rijstijl heb je dan?

Comment

Working...
                                          X