Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Mag maandag mijn golf 7 leaseslet gaan afhalen... is maar liefst een maand te vroeg...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
      Mag maandag mijn golf 7 leaseslet gaan afhalen... is maar liefst een maand te vroeg...
      Leaseslet ? Waarom zo laagdunkend en respectloos doen over een voertuig dat u van uw werkgever in bruikleen krijgt?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Leaseslet ? Waarom zo laagdunkend en respectloos doen over een voertuig dat u van uw werkgever in bruikleen krijgt?
        Doe ik niet hoor, ben er zeer happy mee en apprecieer de gunst Langs ons kanten gebruiken we gewoon die term als we over een leasing wagen spreken. Gewoon een term, niks achter zoeken.
        Last edited by ; 24/03/2013, 12:52.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
          Binnenruimte is niet alles, hé. Wij zijn maar met z'n tweeën, dus een V40 is ruim genoeg. Een Golf ziet er toch maar dertien in een dozijn uit vergeleken met een V40. En dan is er nog die heerlijke vijfcilinder

          Mochten ze daar nu ook nog eens in slagen om een deftige automaatbak aan die motor te koppelen zouden we al een stuk de goede richting in zijn...

          Comment


          • De geartronic rijdt niet slecht hoor heb zelf ene. Heb ook een klassieke vijfbak in de c220cdi en die is toch heel wat zwakker. Je mag hem gewoon niet vergelijken met dsg/s-tronic

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              De geartronic rijdt niet slecht hoor heb zelf ene. Heb ook een klassieke vijfbak in de c220cdi en die is toch heel wat zwakker. Je mag hem gewoon niet vergelijken met dsg/s-tronic
              Als je hem vergelijkt met S-tronic of Multitronic is zo'n geartronic idd slecht... Jammer eigenlijk...

              Comment


              • Heb mijn golf 7 leasing sinds maandag. Ik moet zeggen dat ik op mijn woorden moet terugkomen: het interieur is een heel aangename plaats om te zijn en het voelt allemaal heel kwalitatief aan (ook die glimmende plastic). De 1.6 diesel (105pk) rijdt ook beter dan verwacht en is zeker vlot genoeg in dagelijks verkeer. Wat ik wel af en toe merk is dat het af en toe duurt tegen dat de turbo in gang schiet (misschien ben ik wat verwend op dat vlak). Niets dat een versnellingkje naar beneden schakelen niet kan oplossen.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
                  Heb mijn golf 7 leasing sinds maandag. Ik moet zeggen dat ik op mijn woorden moet terugkomen: het interieur is een heel aangename plaats om te zijn en het voelt allemaal heel kwalitatief aan (ook die glimmende plastic). De 1.6 diesel (105pk) rijdt ook beter dan verwacht en is zeker vlot genoeg in dagelijks verkeer. Wat ik wel af en toe merk is dat het af en toe duurt tegen dat de turbo in gang schiet (misschien ben ik wat verwend op dat vlak). Niets dat een versnellingkje naar beneden schakelen niet kan oplossen.

                  Van 200pk -> 105pk -> logisch he

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Van 200pk -> 105pk -> logisch he
                    Heh true, maar toch, de 1.6 kan vlotjes mee op autostrade nzo.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                      Mochten ze daar nu ook nog eens in slagen om een deftige automaatbak aan die motor te koppelen zouden we al een stuk de goede richting in zijn...
                      En dan vragen ze er nog 2.000€ voor ook. De 6-bak schakelt trouwens prima!

                      Comment


                      • Nog even voor de duidelijkheid:



                        volkswagen.de

                        Comment


                        • We weten dat de ophanging van de basisversies minder goed zou zijn en daar wordt natuurlijk extra veel aandacht aan besteed...

                          Ik heb al redelijk gek gedaan met de nieuwe Golf en kan geen negatieve opmerkingen geven over de ophanging !

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                            We weten dat de ophanging van de basisversies minder goed zou zijn en daar wordt natuurlijk extra veel aandacht aan besteed...

                            Ik heb al redelijk gek gedaan met de nieuwe Golf en kan geen negatieve opmerkingen geven over de ophanging !
                            Niemand gaat daar 'last' van ondervinden. Al is het in vergelijking met de Golf IV, V en VI wel een stap achteruit...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Nog even voor de duidelijkheid:



                              volkswagen.de
                              Ik dacht dat de 1.4TSI 122 pk niet over een multilink as beschikte? Dat stond toch zo in de testen die ik heb gelezen?????

                              Is dit officieel?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
                                Ik dacht dat de 1.4TSI 122 pk niet over een multilink as beschikte? Dat stond toch zo in de testen die ik heb gelezen?????

                                Is dit officieel?
                                Daar is inderdaad veel onduidelijkheid over, ook bij mij. Daarom ben ik eens dieper gaan graven op de Duitse website.
                                Het lijkt wel of VW deze informatie bewust op de achtergrond houdt.
                                Dit heb ik gevonden in een pdf-bestand over de technische specificiaties, helemaal weggemoffeld onderaan:

                                Ook de database op autoweek.nl spreekt over een multilink voor de TSI 122:

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                                  Vandaag geprofiteerd van de daling van de koers van d'ieteren op de beurs (-18% ) en 500 aandelen aan 29.05 euro gekocht. Ik heb zo een voorgevoel dat ik een goede zaak heb gedaan.
                                  Vandaag heeft d'Ieteren afgeklokt op 35.91 euro. Mooie winstje van 3430 euro op 4 maand tijd en extra korting op een nieuwe auto. Dank u wel d'ieteren.

                                  Comment


                                  • Vandaag een Golf VII en VI naast elkaar zien rijden. De VII ziet er eigenlijk kleiner uit en heeft een duidelijk simpeler design, meer rechte lijnen, bijna een kruising tussen een Polo en een Golf.
                                    Die vergelijking viel toch serieus tegen...
                                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                      Vandaag een Golf VII en VI naast elkaar zien rijden. De VII ziet er eigenlijk kleiner uit en heeft een duidelijk simpeler design, meer rechte lijnen, bijna een kruising tussen een Polo en een Golf.
                                      Die vergelijking viel toch serieus tegen...
                                      Het probleem is dat een 7 zonder noemenswaardige exterieur opties (en zo rijden de meeste wel rond) vrij banaal is. Wat de 7 doet opvallen zijn de LED lichten en mooie 17 of 18 inch velgen, beiden uiteraard niet standaard en zeer duur in optie. Zo staat hij uiteraard wel afgebeeld op elke promofoto, zoek er maar eens eentje zonder de LED lichten...

                                      Vorige week een gewone Golf 7 1.6 TDI in het wit zien rondrijden, je moet 3 keer kijken om te zien dat het een nieuwe auto is en je verwardt hem snel met de polo.

                                      De kleuren wit en zwart flateren dit model ook helemaal niet

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                                        Vandaag heeft d'Ieteren afgeklokt op 35.91 euro. Mooie winstje van 3430 euro op 4 maand tijd en extra korting op een nieuwe auto. Dank u wel d'ieteren.
                                        Moet gij geen transactiekosten betalen en belastingen?

                                        Sowieso is het wat misleidend om dat soort uitspraken te doen. Men vertelt vaak zijn successen, maar zijn minder goede prestaties laat men doorgaans achterwegen. Het ware veel nuttiger om inzicht te geven in uw totale portefeuille. Enfin, off topic.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
                                          Het probleem is dat een 7 zonder noemenswaardige exterieur opties (en zo rijden de meeste wel rond) vrij banaal is. Wat de 7 doet opvallen zijn de LED lichten en mooie 17 of 18 inch velgen, beiden uiteraard niet standaard en zeer duur in optie. Zo staat hij uiteraard wel afgebeeld op elke promofoto, zoek er maar eens eentje zonder de LED lichten...

                                          Vorige week een gewone Golf 7 1.6 TDI in het wit zien rondrijden, je moet 3 keer kijken om te zien dat het een nieuwe auto is en je verwardt hem snel met de polo.

                                          De kleuren wit en zwart flateren dit model ook helemaal niet
                                          Precies, ik vind hem dus een pak banaler dan een standaard V of VI, dat viel me echt op toen ik ze zo vlak naast elkaar zag. Dat valt toch serieus tegen voor een nieuw model.
                                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X