Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenDAT trekt in mijn ogen dan weer op niks! Geef mij dan maar het subtiele van de R-line...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk BerichtenIk denk dat de golf 7 het populairste is van de hoop (seat leon en audi A3) want ik kom die wagen tegenwoordig al echt vaak tegen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOp de grill en verlaging na is dit OEM(+)Velgen lijken mij ook niet origineel bovendien...
Maar goed moest die martini-rommel er af zijn, en de verlaging iets minder overdreven zijn, zou deze waarschijnlijk nog best knap zijn.
Comment
-
Vergelijkingstest door AMS:
1. Golf 2.0 TDI
De Golf zit steviger in het zadel dan zijn 6 voorgangers. Alleen qua sportiviteit zijn Audi en BMW beter, los daarvan wint de Golf elk aspect.
2. A3 2.0 TDI
De Audi pakt uit met indrukwekkende kwaliteit, lichtvoetig stuurgedrag en een krachtige, zuinige motor. Hij remt echter niet zo top als de Golf.
3. A 200 CDI
De ophanging van de A is eenzijdig hard en het interieur is krap. De motor is het zwakst van het vijftal en kan niet mee met de concurrentie.
4. 118d
Dankzij het adaptieve onderstel veert deze dure bochtenridder goed maar komt in beladen toestand al snel aan z'n grens. Onvolledige veiligheidsvoorzieningen, beperkte laadmogelijkheden en de slappe motor zijn minpunten.
5. V40 D3
Unieke eigenschappen: stijlvol interieur en aangenaam 5 cilindergeluid. Een gebrek aan feedback van de besturing, hoog verbruik, schaarse ruimte en een gebrek aan functionaliteit leiden tot de laatste plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk vind de ophanging van de A klasse alles behalve hard.
Ik treed u hier in bij, paar keer mee mogen rijden met sportophanging en dat viel eigenlijk qua hardheid echt wel zeer goed mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenHij voelt slap aan omdat hij vrij lineair is, hebben veel 2.0d van BMW maar betekent niet dat ze traag zijn. Vb de 2.0tdi vag geeft meer dat duw in de rug gevoel, ander koppelverloop.
Ik vond het gewoon nogal kort door de bocht, dat afschrijven als een slappe motor terwijl die met 136 pk quasi dezelfde prestaties neerzet als een even zware A3 met 150 pk.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk treed u hier in bij, paar keer mee mogen rijden met sportophanging en dat viel eigenlijk qua hardheid echt wel zeer goed mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk vind de ophanging van de A klasse alles behalve hard.Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk treed u hier in bij, paar keer mee mogen rijden met sportophanging en dat viel eigenlijk qua hardheid echt wel zeer goed mee.Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdem. Ik heb een dagje A200 CDI met AMG-pakket en 18" gereden, zowat de hardste combinatie mogelijk dus, en geen enkele keer heb ik me (of een van m'n tientallen passagiers die dag) gestoord aan de ophanging. Ik vond het net een heel geslaagd compromis, strak in bochten en comfy genoeg om aangenaam te rijden op onze geabimeerde wegen. Geen idee waar zowat alle journalisten die klachten halen, maar ik verschil wel vaker van mening vergeleken met journalisten heb ik al gemerktAls 18-jarige vond ik mijn neef zijn Golf die plat tegen de grond lag ook leuk, nu kan ik de eco-ophanging van mijn vrouw haar A4 niet meer verdragen
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdem. Ik heb een dagje A200 CDI met AMG-pakket en 18" gereden, zowat de hardste combinatie mogelijk dus, en geen enkele keer heb ik me (of een van m'n tientallen passagiers die dag) gestoord aan de ophanging. Ik vond het net een heel geslaagd compromis, strak in bochten en comfy genoeg om aangenaam te rijden op onze geabimeerde wegen. Geen idee waar zowat alle journalisten die klachten halen, maar ik verschil wel vaker van mening vergeleken met journalisten heb ik al gemerkt
De pers is zo lyrisch over de versnellingsbak in de 1 reeks. Ik vind er nix aan want elke keer met het vertrekken lijk ik wel iemand die nog nooit met een auto heeft geredenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenJullie zijn ook wat jonger dan de gemiddelde autojournalistAls 18-jarige vond ik mijn neef zijn Golf die plat tegen de grond lag ook leuk, nu kan ik de eco-ophanging van mijn vrouw haar A4 niet meer verdragen
BMW X5 45e
Comment
Comment