Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Demark

even een toertje maken naar Erps-Kwerps in de test-center
    naast het juist model kunnen testrijden zijn er daar veel verschillende combinaties te zien, in de showroom evenals in de garage van de test-autos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      das dubbel he Demark, de keren ik nieuw bestelde wist ik goed genoeg wat ik wou en was ik op 20 min terug buiten en kost ik verder doen waar ik zin in had
      Iedereen is anders he. Als ik eens om de acht tot tien jaar een nieuwe auto koop wens ik daar meer dan twintig minuten over te doen. Ik heb een model en opties aangevinkt en wil daar gewoon een vrij volledige uitleg over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        @ Demark

even een toertje maken naar Erps-Kwerps in de test-center
        naast het juist model kunnen testrijden zijn er daar veel verschillende combinaties te zien, in de showroom evenals in de garage van de test-autos
        Een verkoper heeft het aangeraden maar de versie 14 tsi 140 pk met dsg was niet meer beschikbaar. Hij heeft het me laten zien op zijn computerscherm. 'Wellicht door een potentiële klant op een hoopje gereden' waren de woorden van de verkoper. Hij was er zeker van dat er zo een testversie rondgereden heeft.

Comment

• Zijn er al die met de golf 1.4tsi 140pk act rijden en het verbruik kenbaar willen maken? Heb zelf wat rond gezocht op verbruiksmonitors en kom al rap op een gemiddeld verbruik van 7,38 L/100km mij lijkt of die act een meerverbruik heeft tegenover een gewone motor. Heb het zelfde gedaan voor de seat leon 1.4tsi 140pk een gemiddelde gezocht op een verbruiksmonitor en kom op 6,59.
          vw golf 1.4tsi 140pk act 7,38l/100km
          seat leon 1.4tsi 140pk 6,59l/100km
          Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
          http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Demark Bekijk Berichten
            Een verkoper heeft het aangeraden maar de versie 14 tsi 140 pk met dsg was niet meer beschikbaar. Hij heeft het me laten zien op zijn computerscherm. 'Wellicht door een potentiële klant op een hoopje gereden' waren de woorden van de verkoper. Hij was er zeker van dat er zo een testversie rondgereden heeft.
            Klopt, er heeft zo'n versie van rondgereden. Normaal gezien is deze nog steeds beschikbaar.

@hitachi: bij snelweg rijden aan 128km/u op teller zat ik op 5,6. Zo'n ACT is naar mijn mening echt wel zuinig te rijden.

Comment

• Net bericht gekregen... 19 februari in Brussel, vermoedelijke afhaling begin maart. Aftellen kan beginnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

@hitachi: bij snelweg rijden aan 128km/u op teller zat ik op 5,6. Zo'n ACT is naar mijn mening echt wel zuinig te rijden.
                Volgens BC zeker! Maar het is niet slecht in ieder geval, al heb ik een vermoede dat het enkel nut heeft op lange afstanden en niet dat je afstanden doet van 6 a' 7 km, toch blijf ik met de vraag zitten hoe het komt dat ze volgens de verbruiksmonitors op een volle tank berekent meer verbruiken dan de gewone 140pk zonder ACT
                Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Demark Bekijk Berichten
                  Iedereen is anders he. Als ik eens om de acht tot tien jaar een nieuwe auto koop wens ik daar meer dan twintig minuten over te doen. Ik heb een model en opties aangevinkt en wil daar gewoon een vrij volledige uitleg over.
                  Gewoon even op internet zoeken en je weet meer over de opties/mogelijkheden dan de verkoper. Ik hoef echt geen ellenlange uitleg maar gewoon de best mogelijke prijs. Zwijg mij trouwens over verkopers , ik heb er zelfs ééntje gehad die beweerde dat de tdi 1.6 en 2.0 dezelfde achteras hadden.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                    Gewoon even op internet zoeken en je weet meer over de opties/mogelijkheden dan de verkoper. Ik hoef echt geen ellenlange uitleg maar gewoon de best mogelijke prijs. Zwijg mij trouwens over verkopers , ik heb er zelfs ééntje gehad die beweerde dat de tdi 1.6 en 2.0 dezelfde achteras hadden.....
                    Klopt volledig mozarella anders maken ze je toch van alles wijs die verkopers.

Comment

• Ik ga er nog steeds vanuit dat verkopers weten waarover ze het hebben. die mensen krijgen, als het goed is, toch relevante info mbt het te verkopen product? Nu, ik heb het verschil gemerkt, ook qua verkoopstechnieken. Ik heb gekocht bij de verkoper die niet de pusher was maar wel bezielend kon vertellen over de wagen. De prijs was gelijk in drie garages.
                      Zelf heb ik meer dan voldoende info gehaald via internet, maar altijd leuk als je de extra uitleg van bepaalde opties eens uitgelegd krijgt. Nu, ik had tijd en ging liever op afspraak.

Comment

• Verkopers zijn de dag van vandaag gewoon mensen die werken voor geld om te leven, geen echte liefhebbers die alles van wagens kennen. Probeer maar eens een rs of opc te kopen de meeste proberen je zelfs een diesel met sportpakket te verkopen omdat de herverkoopwaarde beter is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                          Verkopers zijn de dag van vandaag gewoon mensen die werken voor geld om te leven, geen echte liefhebbers die alles van wagens kennen. Probeer maar eens een rs of opc te kopen de meeste proberen je zelfs een diesel met sportpakket te verkopen omdat de herverkoopwaarde beter is
                          Het is maar aantal stuks die telt, zelfs diesel stoven ! Zo'n 1.4 act dsg rijdt fantastisch , dcc erbij een open dak en rijden maar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                            Verkopers zijn de dag van vandaag gewoon mensen die werken voor geld om te leven, geen echte liefhebbers die alles van wagens kennen. Probeer maar eens een rs of opc te kopen de meeste proberen je zelfs een diesel met sportpakket te verkopen omdat de herverkoopwaarde beter is
                            Je kan ze geen ongelijk geven toch?

Comment

• Ja ls geld alles is dat telt, ik verwacht van een autoverkoper toch ook wat passie voor het product!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                Ja ls geld alles is dat telt, ik verwacht van een autoverkoper toch ook wat passie voor het product!
                                Stel je volgend scenario even voor.

Klant koopt een mooi sportwagen (een échte ja!) voor een €35000.
                                3 jaar later wilt de klant toch iets anders, komt de klant terug naar diezelfde verkoper.
                                Maakt diezelfde verkoper opnieuw een offerte op met overname van het voertuig.
                                Overname, gezien het sportmodel, €20000. Denk je dat die klant daar gelukkig mee zal zijn?
                                Terwijl het met een diesel (icm sportpakket) mss een €25000 zal zijn, gezien de goedliggende motorisatie.
                                De klant zal niet gelukkig zijn hiermee toch?

Maar een goeie verkoper voelt direct wel wie een autoliefhebber is en wie niet. Als hij dat niet voelt, dan moet hij een ander beroep zoeken.

De bedragen zijn gewoon geplukt om als voorbeeld aan te tonen. Kom dus niet af met statistieken aub.

Comment

• Ja akkoord maar iemand die echt gaat voor een opc of rs weet ook dat bij verkoop een serieuze waardevermindering is. Ale ik weet vb als ik mijn clio rs nu verkoop slechts zes maand oud dat ik er zeker 6-7000 euro op verlies terwijl het een clio dci was misschien maar 3000.

Comment

• Jepla, heb het zitten. Bestelbon 14 dagen geleden getekend. Uit nieuwsgierigheid nog eens identieke wagen geconfigureerd en tot een aantal vaststellingen gekomen.
                                    1 heb 800 euro particuliere salonkorting gekregen, wordt nu 1000 euro, dus 200 euro in mijn nadeel.
                                    2 Pack premium class gps media was 4500 euro, komt nu op 3750 euro, dus 750 euro in mijn nadeel.

eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat er in dat pack nu blijkbaar geen licht en sight meer zit, maar toch.

Ik heb naar de verkoper gebeld en hij zal het nakijken en me meer laten weten. benieuwd...

Heel raar toch dat me gezegd wordt dat vorige condities echt saloncondities waren en er nadien heel wat blijkt te veranderen.

Comment

• Troost je , zelfs met deze extra korting liggen de prijzen nog veel te hoog in vergelijking met wat je in het buitenland zou betalen voor identiek dezelfde wagen.

Comment

• net nog eens bekeken... Krek dezelfde wagen met dezelfde opties... 950 euro verschil tov 2 weken geleden. er zit geen enkel verschil op het pack, alleen kost het nu 3750 euro ipv 4500 euro. dat, plus de 200 euro extra salonkorting maken een verschil van 950 euro.
                                        vraag is of ik na twee weken nog een nieuwe bestelbon kan laten aanmaken... iemand tips ???

Comment

• Waarschijnlijk geven ze nu minder % korting (7.5 tov 9.5%) omdat die dure packs nu goedkoper zijn.

Comment

Working...
                                          X