Ik heb juist hetzelfde voor. Bij mij is het exact een maand geleden en zeiden ze dat de salonacties niet meer werden verandert. Het verschil is €700. Ook ik zal zo snel mogelijk mijn dealer contacteren en vragen of ze dit nog kunnen veranderen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Kan zijn dat de golf in januari duurder geworden is en ze met het salon extra korting op opties geven zodat de mensen die nu bestellen evenveel als jullie betalen. Er is maar één manier om er achter te komen bij een andere dealer een offerte laten maken gelijk uw bestelde wagen.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk BerichtenKan zijn dat de golf in januari duurder geworden is en ze met het salon extra korting op opties geven zodat de mensen die nu bestellen evenveel als jullie betalen. Er is maar één manier om er achter te komen bij een andere dealer een offerte laten maken gelijk uw bestelde wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenTroost je , zelfs met deze extra korting liggen de prijzen nog veel te hoog in vergelijking met wat je in het buitenland zou betalen voor identiek dezelfde wagen.
Voor 600€ ga ik niet in Spanje of Portugal gaan bestellen hoor.
En de landen waar het verschil groter was waren de standaard opties wel een pak minder.
Tel de opties die je kon krijgen erbij en het verschil was weer weg.
Als je alles basic wilt zal je wel een slag kunnen slaan denk ik.
Het is per merk, model en tijds periode allemaal heel verschillend.
Daar is hier al uitvoerig over gedebatteerd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
De prijsstijging was al doorgevoerd in oktober/november en was al mee verrekend in mijn bestelbon. Het gaat dus puur over de salonacties die ze aankondigen en 2 weken later ineens weer veranderen, terwijl ze zeiden dat deze zeker onveranderbaar waren. Soit, maandag weet ik meer. Op hoop van zegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDat zegt men altijd maar mijn zoektocht heeft niks spectaculair opgeleverd.
Voor 600€ ga ik niet in Spanje of Portugal gaan bestellen hoor.
En de landen waar het verschil groter was waren de standaard opties wel een pak minder.
Tel de opties die je kon krijgen erbij en het verschil was weer weg.
Als je alles basic wilt zal je wel een slag kunnen slaan denk ik.
Het is per merk, model en tijds periode allemaal heel verschillend.
Daar is hier al uitvoerig over gedebatteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenDenk je dat echt? Kijk dan maar eens naar de prijzen van volkswagen.cz voor een Golfke.Een trendline 1.2 tsi 86 pk 5deurs met climatronic etc vanaf 353.900 cz incl. 21% btw. 27.5 cz = 1 euro. Op deze prijzen kan je nog 6.5 % dealerkorting krijgen. Heb met behulp van een Czechische collega (ik werk in een bedrijf dat veel zaken doet met die regio) contact gelegd met een garage in de buurt van zijn woonplaats om één en ander te bespreken. Nu alleen nog zien hoe ik dat ding best in Belgie krijg
Op de moment dat ik het uitzocht was het gewoon zo.den borre
Int3x0r
Comment
-
Ik denk het wel :-) . De koers van de kroon is ook niet meer wat ze was he :-). 353.900 cz - 6.5 % = ruim minder dan 13.000 euro. In Belgie kom ik voor dezelfde wagen aan +/- 17000 euro alle kortingen (behalve Blue Motion premie waar bijna niemand recht op heeft) inbegrepen. 4.000 euro is voor de meeste mensen hier misschien een te verwaarlozen bedrag maar voor mij niet .Standaarduitrusting is inderdaad anders dan in Belgie. Climatronic en 5 deuren met electrische ruiten is altijd standaard . City safe en active cruise control een optie van 500 euro (maar dat is het in Belgie op een 1.2 tsi 86 trendline ook). Mijn vader betaalde overigens in 1992 ook 520.000 bef/13.000 euro voor een basic Golf 3 1.8 90 pk 5 deur (zonder airco ,centrale vergrendeling , abs , esp , electrische spiegels en ruiten , airbags,schijfremmen achter). De Golf is dus over al die jaren niet alleen groter maar ook goedkoper geworden :-)
Comment
-
Volkswagen Golf VII
Muizeken, eigenlijk vertel je hier hetzelfde als mij.
Ik zeg toch ook dat je bij de basismodellen nog een slag kunt slaan en dat de standaard opties anders zijn.
Verder zeg ik toch dat er veel afhangt van de modellen en tijdsperiode, lees koers van het geld / crisis en dergelijke.
Ik heb contact gehad met dealers van over gans Europa en overal offertes van gekregen (toch enkele maanden met bezig geweest).
En voor identiek dezelfde auto als hier was het de moeite niet meer. (35.000€)
Ik kan toch maar meegeven wat ik zelf ervaren heb.
Tapatalk Proden borre
Int3x0r
Comment
-
Net contact gehad met de dealer, blijkbaar kunnen ze hier niets aan doen. Zelfs na contact op te nemen met de invoerder.
Dus om het kort samen te vatten: ze kondigen een salonactie aan, komen hier op terug na 2 weken, sluiten deze af en starten een nieuwe salonactie waardoor de vorige actie vervalt. Leuk voor de mensen, zoals mij, die hun bestelling hebben geplaatst tijdens de eerste salonactie. En op deze manier betaal ik €700 meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan2 Bekijk BerichtenNet contact gehad met de dealer, blijkbaar kunnen ze hier niets aan doen. Zelfs na contact op te nemen met de invoerder.
Dus om het kort samen te vatten: ze kondigen een salonactie aan, komen hier op terug na 2 weken, sluiten deze af en starten een nieuwe salonactie waardoor de vorige actie vervalt. Leuk voor de mensen, zoals mij, die hun bestelling hebben geplaatst tijdens de eerste salonactie. En op deze manier betaal ik €700 meer.
Enkele dagen na zijn bestelling was er een actie dat alle opties aan -50% waren.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan2 Bekijk BerichtenNet contact gehad met de dealer, blijkbaar kunnen ze hier niets aan doen. Zelfs na contact op te nemen met de invoerder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenMuizeken, eigenlijk vertel je hier hetzelfde als mij.
Ik zeg toch ook dat je bij de basismodellen nog een slag kunt slaan en dat de standaard opties anders zijn.
Verder zeg ik toch dat er veel afhangt van de modellen en tijdsperiode, lees koers van het geld / crisis en dergelijke.
Ik heb contact gehad met dealers van over gans Europa en overal offertes van gekregen (toch enkele maanden met bezig geweest).
En voor identiek dezelfde auto als hier was het de moeite niet meer. (35.000€)
Ik kan toch maar meegeven wat ik zelf ervaren heb.
Tapatalk Pro
Comment
-
Ik wacht nog op nieuws van de dealer. Ze gingen me in de loop van deze week contacteren. Benieuwd. Heb via facebook VW Belgium mijn geval gemeld en antwoord gekregen van VW belgium via facebook. Ze leggen er de bal in het kamp van dealer en wachten af. ik kan er naderhand nog terecht met vragen. Alweer benieuwd.
Comment
-
Iemand al met de 2.0 gereden? Hoor en lees precies alleen maar dingen over de 1.6..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenDruk zetten op de dealer : extra korting of ze zien je nooit meer terug voor onderhoud en dergelijke.
Comment
Comment