Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fortega Bekijk Berichten
    Zaterdag mijn golf variant besteld: 2.0TDI DSG, Highline, Pacific Blue, Pack Business Class GPS Discover Media, Xenonlichten, DPS, Verdonkerde ruiten, velgen 'Dijon' (car configurator zegt 6J en banden 205, mijn bestelbon: 7J en banden 225)
    Levering ergens in mei...
    Min of meer hoe ik hem zou bestellen ( nog in balans met andere ..) zeke foto's en topic maken aub ( in mei ) !
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Golf GTE

- Plug-inhybride
      - 1.4 TSI met 150 pk
      - 8,8 kWh elektromotor met 102 pk
      - Gecombineerd vermogen: 204 pk
      - Gecombineerd koppel: 350 Nm
      - Transmissie: DSG6
      - Gewicht: 1524 kg
      - 0-100: 7,6 sec.
      - Top: 217 km/u
      - Top elektrisch: 130 km/u
      - Gecombineerd verbruik: 1,5 l / 100 km
      - CO2-uitstoot: 35 g / 100 km
      - Actieradius: 939 km
      - Actieradius elektrisch: 50 km
      - Oplaadtijd (normaal stopcontact): 3,5 uur

Voorstelling: Salon Genève (maart 2014)
      Verwachte lancering (niet officieel): herfst 2014
      Verwachte prijs (niet officieel): ca 33 000 €

autoweek.nl

Last edited by Löwe; 20/02/2014, 20:50.

Comment

• Zal in nl leasetopper worden denk ik ivm bijtelling.

Comment

• Eind januari ook een offerte laten opmaken voor een Variant, hopelijk gaan ze op het werk rap de bestelling plaatsen.. maar ze zijn niet van de snelste daar

1.6 TDI
          Trendline
          Deep Black Pearl
          Pack Business Class GPS Discover Media (+Park pilot & Park Assist,licht&zicht module,buitenspiegels elektrisch inklapbaar,climatronic)
          Zonder typeaanduiding
          Verdonkerde ruiten
          Velgen Toronto
          Mistkoplampen

Business pack was verplicht te kiezen, voor de rest hadden we nog een beperkt budget voor vrij te kiezen opties (de laatste 3 in de lijst)

op de zijkant en achterkant komt wel de website van't werk te staan (relatief klein), maar da's amper 8 letters dus dat neem ik er zonder problemen bij

Comment

• Het lijkt me de moeite om even te wachten op model 2015 vanaf KW22. Euro 6 motoren met soms meer vermogen en een groter beeldscherm voor Discover Media/Composition Media (14.7-> 16.5 cm) zijn alvast voorzien.Voor de Golf Tgi Variant die ik besteld heb maakt niet uit. Die heeft nu al euro 6 en wordt zowiezo pas geproduceerd na KW 22.

Comment

• Na de geslaagde testrit met een VW Golf 90PK BMT van vorige week donderdag heb ik volgende leasewagen besteld, persoonlijk ben ik ten zeerste te spreken over de 90PK-versie...komt zeker niks tekort...
              Golf Variant Trendline 1.6 TDI BlueMotion Technology 66 kW (90 pk) 5 versnellingen manueel

Tungsten Silver Metallic [K5]

Zetels: Black
              dashboard: Titanium Black
              tapijt: Black
              hemel: Pearl Gray

Park Pilot & Park Assist
              Radio "Composition MEDIA"
              Zwenkbare trekhaak
              Buitenspiegels met geheugenfunctie, elektrisch inklap-/verstelbaar, apart verwarmbaar
              Navigatiegegevens van Europa op SD-kaart
              Mistlichten vooraan met statische bochtverlichting
              Zijruiten achteraan en achterruit verdonkerd (65%)
              "Pack Business Class GPS Discover Media"
              Last edited by Bounceken; 25/02/2014, 13:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                Na de geslaagde testrit met een VW Golf 90PK BMT van vorige week donderdag heb ik volgende leasewagen besteld, persoonlijk ben ik ten zeerste te spreken over de 90PK-versie...komt zeker niks tekort...
                Proficiat. Ik heb de 105pk en ik vind die ook zeker vlot genoeg.
                Alleen wanneer ik een zware aanhangwagen trek mag het misschien iets meer zijn.

Waarom heb je niet gekozen voor de Highline versie?
                Ik ben heel tevreden over de zetels en het interieur van de highline. Waar ik vroeger gebroken uit mijn Corsa stapte , heb ik dit nu totaal niet meer. Ook de mistlichten met statische bochtenverlichting zijn inbegrepen en verwarmbare spiegels,..

Last edited by Bairy; 25/02/2014, 13:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  Waarom heb je niet gekozen voor de Highline versie?
                  Ik ben heel tevreden over de zetels en het interieur van de highline. Waar ik vroeger gebroken uit mijn Corsa stapte , heb ik dit nu totaal niet meer.
                  Op de 90PK-versie is enkel de Trendline versie beschikbaar, vandaar...Trekhaak zal niet gebruikt worden voor een aanhangwagen, eerder om een fietsendrager op te plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                    Op de 90PK-versie is enkel de Trendline versie beschikbaar, vandaar...Trekhaak zal niet gebruikt worden voor een aanhangwagen, eerder om een fietsendrager op te plaatsen.
                    Ah oke, vandaar. Dan is 90pk inderdaad voldoende.

Comment

• Ok das dik
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik heb sinds vandaag de Golf 14 tsi act dsg. Heel mooie wagen in limestone gray en bruin lederen zetels! Toen ik hem ging afhalen waren potentiële kopers er ook enthousiast over. denk dat ze dat ook besteld hebben.
                        fantastisch rijdende wagen! Met die act krijg je ook een aanduiding als de wagen slechts 2 cilinders gebruikt.
                        de dsg presteert zoals verwacht. Wel een wagen waarmee je riskeert eens geflitst te worden. het snelheidsgevoel wordt erg vaag, vergeleken met mijn opel astra.
                        Nu nog alle toeters en bellen leren kennen, zal voor madame zijn die er de volgende dagen mee op pad gaat.
                        Weet iemand hier of die Pirelli P7 banden goed zijn? die zitten er nu op.

Comment

• Begin deze week volgende Golf Variant besteld :

- Golf Variant 1.4 TGI Highline
                          - Limestone Grey metallic
                          - Park assist
                          - Ergo active zetels
                          - Bi xenon met LED
                          - Lane assist en dynamic light assist
                          - Inklapbare trekhaak
                          - radio Composition Media
                          - Climatronic
                          - Licht en zicht pakket
                          - 4 jaar fabrieksgarantie
                          - Alarmsysteem

Dit alles voor de prijs van € 23.375.35 (21% btw , een volle gastanjk en € 41.61 BIV inbegrepen ).
                          Op de radio wordt de navigatiemodule van Dynavin http://www.dynavinonline.nl/merkgebo...pdc-en-camera-
                          aangesloten. Betere software , meer mogelijkheden dan de originele Discover Media en geen opvallende (diefstal) dakantenne. Hopelijk wordt hij al geleverd met het grotere Polo scherm (16.5cm ipv 14.7 cm).
                          Ik twijfel nu alleen nog om er toch nog de DSG7 bij te nemen. Dan blijf ik nog net onder de magische 25.000 euro grens.......
                          Last edited by ; 26/02/2014, 20:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                            Begin deze week volgende Golf Variant besteld :

- Golf Variant 1.4 TGI Highline
                            - Limestone Grey metallic
                            - Park assist
                            - Ergo active zetels
                            - Bi xenon met LED
                            - Lane assist en dynamic light assist
                            - Inklapbare trekhaak
                            - radio Composition Media
                            - Climatronic
                            - Licht en zicht pakket
                            - 4 jaar fabrieksgarantie
                            - Alarmsysteem

Dit alles voor de prijs van € 23.375.35 (21% btw , een volle gastanjk en € 41.61 BIV inbegrepen ).
                            Op de radio wordt de navigatiemodule van Dynavin http://www.dynavinonline.nl/merkgebo...pdc-en-camera-
                            aangesloten. Betere software , meer mogelijkheden dan de originele Discover Media en geen opvallende (diefstal) dakantenne. Hopelijk wordt hij al geleverd met het grotere Polo scherm (16.5cm ipv 14.7 cm).
                            Ik twijfel nu alleen nog om er toch nog de DSG7 bij te nemen. Dan blijf ik nog net onder de magische 25.000 euro grens.......
                            Leasingwagen? Want als particulier zie ik dat nog niet gegeven worden.

Comment

• Particulier maar wel via een kleine omweg in het buitenland , 135 km van Antwerpen. Ik had hem graag in Belgie gekocht maar de Highline is hier niet leverbaar zodat ik wel verplicht was om even de grens over te steken. Het kleine prijsvoordeel is natuurlijk ook mooi meegenomen :-). Een identiek uitgeruste 1.6 tdi had me daar overigens , BIV inbegrepen , 1700 euro meer gekost..... . Heb verleden week nog een offerte gevraagd bij een plaatselijke dealer voor een Trendline tgi (7.5% + 500 euro korting) en die man beweerde dat ik nergens anders betere voorwaarden kon krijgen. Mis dus.....
                              Last edited by ; 26/02/2014, 21:28.

Comment

Particulier maar wel via een kleine omweg in het buitenland , 135 km van Antwerpen. Ik had hem graag in Belgie gekocht maar de Highline is hier niet leverbaar zodat ik wel verplicht was om even de grens over te steken. Het kleine prijsvoordeel is natuurlijk ook mooi meegenomen :-). Een identiek uitgeruste 1.6 tdi had me overigens , BIV inbegrepen , 1700 euro meer gekost.....
                                Die gte dat is een kanjer ! In 7 seconden naar 100 , 35 g co2 , 50 eur biv en geen mazoutstoof, fun en toch cool en besparen ! Waaw !

Comment

Dat zou ik persoonlijk wel doen.

'k Zie dat je van Antwerpen bent. Dat weet je vast (deze auto besteld hebbende) of je als particulier ook aardgas kan tanken bij Elektrabel (langs de Singel, thv de Plantin en Moretuslei)?
                                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Bedankt voor de tip. Ik heb hier 3 tankstations binnen de 10 km van mijn woning (Antwerpen Haven , Schoten , Brasschaat). Spijtig genoeg alleen CNG-L gas (goedkoper maar 10% meerverbruik/kleinere actieradius) .Misschien levert Electrabel H gas ? Ik hoop met 1 x per week tanken (300-350 km -16 kg +14.5 euro) rond te komen voor normaal woon/werkverkeer. Met een beetje planning moet een reisje door Duitsland naar Italie ook wel goed te doen zijn op gas en anders jaag ik er maar een bakske super door. Klein nadeel is wel vast onderhoudsinterval elke 15.000 km ipv 30.000 voor de normale versies.

Comment

• Bij welke firma heb je die besteld? meinauto, jutten & koolen of ergens anders?

Comment

• www.neuwagenkauf.com , juetten-koolen was +/- 500 euro duurder.

Comment

Working...
                                        X