Oorspronkelijk geplaatst door dbr2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
-
Ligt het aan mij, of wordt de Golf VII alsmaar duurder en duurder? Sinds de introductie is de golf VII al +/- 1000 euro duurder geworden, bij BMW heb ik dat niet zien gebeuren en krijg je ook gemakkelijker korting.
Het prijsverschil tussen een Golf en een Audi A3 is klein geworden, en zelfs een BMW 3 is niet zo veel duurder meer dan een Golf (de GTI/GTD en een 320i/d liggen dicht bij elkaar in de buurt qua prijs en ook het verschil in vermogen is niet zo groot)
De Golf VII is een uitstekende wagen overigens, maar de prijs begint toch wel de pan uit te swingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenLigt het aan mij, of wordt de Golf VII alsmaar duurder en duurder? Sinds de introductie is de golf VII al +/- 1000 euro duurder geworden, bij BMW heb ik dat niet zien gebeuren en krijg je ook gemakkelijker korting.
Het prijsverschil tussen een Golf en een Audi A3 is klein geworden, en zelfs een BMW 3 is niet zo veel duurder meer dan een Golf (de GTI/GTD en een 320i/d liggen dicht bij elkaar in de buurt qua prijs en ook het verschil in vermogen is niet zo groot)
De Golf VII is een uitstekende wagen overigens, maar de prijs begint toch wel de pan uit te swingen.
Blijkbaar wil VW een duidelijke kloof tussen de budgetmerken en de premiummerken in hun portfolio.
Comment
-
Die zwenkbare trekhaak, kan die achteraf nog geplaatst worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenDie zwenkbare trekhaak, kan die achteraf nog geplaatst worden?Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
Ha, dacht al zoiets, maar madam kwam daar mee af, van zoude gene trekhaak zetten? Optielijst iets van 800 euro. Dacht het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenHa, dacht al zoiets, maar madam kwam daar mee af, van zoude gene trekhaak zetten? Optielijst iets van 800 euro. Dacht het niet.
Ondertussen al een 3-tal weken met de nieuwe Golf VII Variant 90PK op de baan en de motor heeft me tot nu toe niet teleurgesteld, dit even terzijde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenDuurder geworden ? Dat valt wel mee hoor. Niemand verplicht je om de woekerprijzen van d'Ieteren te betalen :-). Onbegrijpelijk hoe vele mensen zich nog in de luren laten leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenU bedoelt? Hoe kun je dan besparen?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenDuurder geworden ? Dat valt wel mee hoor. Niemand verplicht je om de woekerprijzen van d'Ieteren te betalen :-). Onbegrijpelijk hoe vele mensen zich nog in de luren laten leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenWanneer zien we eindelijk eens die spotgoedkope wagen van jouw, is die nu nog niet geleverd???2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenDat vraag ik mij ook af.
De importformaliteiten zijn nu ook niet zo moeilijk.
Nu een golf op schaal 1/18 kost maar een fractie van wat d'ieteren vraagt
Comment
-
Of D'Ieteren zoveel duurder is dan onze buurlanden, dat weet ik nog zo niet. Volgens mij verschilt een 'gelijk' uitgeruste Golf van prijs niet zo veel in BE, DE of NL.
Vreemd vind ik wel dat in BE de Comfortline niet wordt aangeboden, en dat de TGI (CNG, aardgas) enkel wordt aangeboden in Trendline. Maar ook in DE en NL wordt de TGI niet in Highline aangeboden ...
Als ik me niet vergis heeft spitsmuis (of was het Mozarelle, ik verwar die twee soms) een TGI Higline besteld via Jütten&Koolen, neuwagenkauf of een andere Duitse parallel-importeerder. En dat mag hij natuurlijk doen, al begrijp in zijn kruistocht tegen wie in BE koopt niet zo goed.
En als je 800 euro voor een wegklapbare trekhaak veel vindt ... bij Jütten&Koolen vragen ze er 1.010 euro voor.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Levering is voorzien voor augustus/september. (4-7 maanden na bestelling eind februari). Sommige opties zijn inderdaad duurder in CZ (oa metaalkleur , trekhaak) , andere weer goedkoper (Xenon) maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de iets lagere basisprijs. De voornaamste reden voor aankoop in het buitenland is uiteraard omdat de Highline TGI hier niet leverbaar is , die 5.000 euro is mooi meegenomen maar niet essentieel.
Comment
-
Anderzijds zal iedereen wel ergens dingen aankopen die hij duur betaald in Belgie, en die in andere landen spotgoedkoop zijn.
Comment
Comment