Oorspronkelijk geplaatst door timvan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenIk kon hem wel volgen want werkt misschien maar heeft bitter. Weinig nut in ons dicht bevolkte land
Ik kom ook regelmatig in Polen en daar heeft het wel zijn nut op de secundaire wegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenheb vandaag ook bericht gehad van mijn werk dat de wagen morgen ten laatste in de garage arriveert, dus ten laatste begin volgende week mag ik er ook om gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat meen je niet?
Je zou toch zeggen dat je minstens een beetje petrolhead bent, als je voor zo'n beroep kiest.
Neen toch niet.
Ik ken ook een verkoper die nu in de autobranche zit maar daarvoor verkoper was in bouwmaterialen en daarvoor van kruiden.
Er zijn er natuurlijk die enkel voor de auto's gaan maar bij anderen gaat het gewoon om hun job uitoefenen en dat is dan in gelijk welke branche.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenNeen toch niet.
Ik ken ook een verkoper die nu in de autobranche zit maar daarvoor verkoper was in bouwmaterialen en daarvoor van kruiden.
Er zijn er natuurlijk die enkel voor de auto's gaan maar bij anderen gaat het gewoon om hun job uitoefenen en dat is dan in gelijk welke branche.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenje merkt dat heel vaak, niet alleen bij auto dealers. Mensen die gewoon een job uitoefenen, worden ze in bedrijf a ontslagen, dan beginnen ze gewoon in bedrijf b. Wat ze verkopen kan hun eigenlijk niet interesseren.
Inderdaad, een goede verkoper kan alles verkopen.
En een basis opleiding krijg je ook altijd.
Heb nog nooit een verkoper gehad die er meer van weet dan ikzelf als ik een auto of moto ga kopen.
Ik weet dan ook wat ik wil en heb mij daar dan volledig in verdiept.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fortega Bekijk BerichtenDeze morgen een vrachtwagen vol met nieuwe golfs variant voorbijgereden op de E314. Dus die van u zal er wel bijstaan zeker? Kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenAfchuwelijk en wansmakelijk. Waarom zou iemand dit misbaksel kopen ipv een degelijke Trendline ?
En het ziet er niet slechter uit, want dat is bijna niet mogelijk met de oer lelijke Golf 7.
Comment
-
smaken en kleuren... de golf vii is op zich niet bepaald spannend, maar op een of andere manier vind ik hem toch mooier dan de 5 en 6, die zijn veel te 'rond', de 7 komt toch iets stoerder over. Met de juiste velg en kleur vind ik hem best geslaagd en moet hij niet onderdoen voor een standaard A3 (ook niet qua interieur en rijgedrag).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenAwel, voor één keer moet ik dbr2 ferm gelijk geven.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
Wij hebben de half lederen - stoffen sportzetels er bij genomen .
Gisteren een korte rit mee gedaan , zalige wagen- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Net terug van Oostenrijk. 1000 km, enkel stoppen voor tanken en een boterham, snelheden tot 200 km/u op de atobahn. Er moeten er veel passen, tenzij de porshes en de zware audi's. Super tevreden. Gemiddeld verbruik van 6,5 liter terwijl ik meer 160 dan 140 heb gereden..
ach ja, hebt de top niet getest wegens familie in de auto.
Comment
Comment