Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
De eerste foto is met flits genomen en klopt niet met de echte kleur.
De 2 de ziet er uit zoals ze in het echt zijn, althans op mijne pc.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenAls bruin leder (Marakesh, toch?) het uitgangspunt is, dan lijken midnight blue of limestone mij wel mooi te combineren, maar dat is een kwestie van smaak, natuurlijk.
Wat ik zeker nog zou aanvinken op de optielijst, naast het alarm, is:
- boordcomputer premium (multi color): dit is het scherm tussen de snelheidsmeter en toerenteller
- DPS (driver profile selection): o.m. gasrespons en schakelen (met DSG)
twee relatief goedkope opties (resp, 152 en 122 euro), waar je toch wel wat plezier aan kan beleven.
die boordcomputer, geeft die dan ook de pijlaanwijzing voor de gps in dat scherm tss snelheidsmeter en toerenteller?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudy03031981 Bekijk Berichtenhallo,
ik heb zonet bericht gekregen dat ik een nieuwe leasewagen mag bestellen. het zal een golf variant 1.6 TDI DSG Highline zijn met volgende opties:
packPremium Class @ GPS Media (open dak, leder, park pilot & assist, climatronic, ...)
xenon lichten
trekhaak
daarnaast heb ik nog ruimte voor andere zaken en heb ik zelfs nog niet onderhandeld met de garage.
nu is mijn vraag wat raden jullie aan van kleurencombinaties? Ik had gedacht aan een lichte buitenkleur met bruine leder, maar dit werd mij in de garage echt afgeraden.
en zijn er nog zaken die ik vergeten ben die nog leuk/nuttig kunnen zijn.
alvast bedankt
Grotere velgen misschien ?Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk BerichtenGrotere velgen misschien ?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenVind die standaard 5 spaak al best ok, al hadden ze beter 17 ipv 16 inch geweest. De VW velgen zijn eigenlijk wel duur. Maar dacht dat je vanaf 17" automatisch het sportonderstel krijgt.
ik heb ondertussen de boordcomputer premium al bijgevoegd (lijkt mij ook interessant)
Comment
-
Ja sportophanging bedoelde ik idd. Was 1,5cm lager.
Geeft die boordcomputer meer dan bij de zwarte/witte behalve dan die enkele kleuren?
Tapatalked via Android, the future of mobile!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenVind die standaard 5 spaak al best ok, al hadden ze beter 17 ipv 16 inch geweest. De VW velgen zijn eigenlijk wel duur. Maar dacht dat je vanaf 17" automatisch het sportonderstel krijgt.
Comment
-
Je kent de cruise control? De ACC kun je instellen ( een bepaalde afstand tov de voorligger ). Veel mensen zijn er tevreden van, heb het zelf nog niet mogen uittesten.
Ivm mijn golf: staat bij de invoerder op 12/09, tkan dan nog 7-14 dagen duren eer bij de garage, veronderstel toch tegen het eind van de maand rond te kunnen bollen..?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenJe kent de cruise control? De ACC kun je instellen ( een bepaalde afstand tov de voorligger ). Veel mensen zijn er tevreden van, heb het zelf nog niet mogen uittesten.
Ivm mijn golf: staat bij de invoerder op 12/09, tkan dan nog 7-14 dagen duren eer bij de garage, veronderstel toch tegen het eind van de maand rond te kunnen bollen..?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenJe kent de cruise control? De ACC kun je instellen ( een bepaalde afstand tov de voorligger ). Veel mensen zijn er tevreden van, heb het zelf nog niet mogen uittesten.
Ksnap zelfs niet waarom je geen gewone CC kunt selecteren, tenzij ik die optie nog niet heb gevonden natuurlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudy03031981 Bekijk Berichtenis het dan echt zo dat de wagen tot volledige stilstand wordt gebracht (bvb bij een file) en dat die dan weer optrekt als de voorligger optrekt? Dus enkel nog sturen dan?Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
het is handig dat je bij ontkoppelen de cruise control niet wordt uitgeschakeld, is bij BMW bv ook niet.
De ACC moet echt subliem werken bij een DSG omdat je dan (zeker als je ook nog lane assist hebt) eigenlijk echt niets meer moet doen.
Bij een manuele is het zelfs schakelen natuurlijk iets vervelender want de auto schokt meer dan wanneer je normaal zelf zou gas geven.
Ook spijtig dat hij, zelfs op "sport" en afstand op "klein" nog steeds vrij op voorhand remt, heb normaal de gewoonte om later naar links te gaan om in te halen maar nu voel je de auto al wat afremmen dus ga je maar al naar links of je krijgt een schommelbeweging.
Ook raar is, als je rechts rijdt en er is een middenvakrijder waar je niet langs rechts voorbij kan, en je dus volledig naar links moet, je normaal geleidelijk naar links gaat, maar met het systeem aan remt hij als je op het middenvak plots achter de auto komt en geeft hij terug gas als je een seconde later op het linkervak zit...
gewone CC zit er precies niet meer in, tenzij je mss in het CAR menu de afstandsfunctie uitschakelt maar je kan anders enkel kiezen tussen een snelheidsbegrenzer of de adaptieve snelheidsregeling.Last edited by Liquid Li0n; 03/09/2014, 10:27.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Blijkbaar rij je al met iets anders LL.
Foto's??😀den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment