Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Blijkbaar rij je al met iets anders LL.
    Foto's??��
    yep daarom dat ik zo een actief topic lid ben hier

heb nog niet echt goede foto's, ik moet die dringend eens nemen maar druk met werk (eerder, je zit veel uren op een dag op het werk ) maar ik kan al wel zeggen dat het een vrij goed uitgeruste Golf VII 2.0 CRTDI Highline is in Deep Black.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
      yep daarom dat ik zo een actief topic lid ben hier

heb nog niet echt goede foto's, ik moet die dringend eens nemen maar druk met werk (eerder, je zit veel uren op een dag op het werk ) maar ik kan al wel zeggen dat het een vrij goed uitgeruste Golf VII 2.0 CRTDI Highline is in Deep Black.
      Topic aanmaken hé.
      Met Dsg?
      Hoeveel pk heeft deze dan?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Topic aanmaken hé.
        Met Dsg?
        Hoeveel pk heeft deze dan?
        150pk en geen DSG, ben eigenlijk iemand die alles liever zelf doet al merk ik wel dat die ACC met een DSG wel beter zou zijn maar verder verkies ik liever zelf om in de pot te roeren haha

een eigen topic aanmaken heb ik nog niet eerder gedaan maar ik ga men onderschrift eens aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
          Met de manuele lukt dat ook je moet wel nog schakelen en neen , de cc valt niet uit als je ontkoppeld .
          Kan je dan uit stilstand vertrekken zonder aan de gas te komen? (dat kan met elke wagen, maar op een normale manier, bedoel ik )
          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• De snelheid van het optrekken kan je instellen in 3 niveaus , de eco is de traagste en gaat voor geen meter .
            Staat nu ingesteld op sport ( snelste )en dat gaat al een hele stuk sneller .
            Van stilstand nog niet geprobeerd .
            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
              Kan je dan uit stilstand vertrekken zonder aan de gas te komen? (dat kan met elke wagen, maar op een normale manier, bedoel ik )
              Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
              De snelheid van het optrekken kan je instellen in 3 niveaus , de eco is de traagste en gaat voor geen meter .
              Vanuit stilstand gaat niet, je moet minimaal 30kmu rijden om het systeem in te schakelen en volledig naar stilstand gaat ook niet, hij geeft of te wel dat piep signaal met melding "rem intrappen" of er komt op het scherm "snelheidsdrempel" waarmee bedoeld wordt, vermoed ik, dat je onder de 30kmu gaat.

Comment

het is handig dat je bij ontkoppelen de cruise control niet wordt uitgeschakeld, is bij BMW bv ook niet.

De ACC moet echt subliem werken bij een DSG omdat je dan (zeker als je ook nog lane assist hebt) eigenlijk echt niets meer moet doen.

Bij een manuele is het zelfs schakelen natuurlijk iets vervelender want de auto schokt meer dan wanneer je normaal zelf zou gas geven.

Ook spijtig dat hij, zelfs op "sport" en afstand op "klein" nog steeds vrij op voorhand remt, heb normaal de gewoonte om later naar links te gaan om in te halen maar nu voel je de auto al wat afremmen dus ga je maar al naar links of je krijgt een schommelbeweging.
                Ook raar is, als je rechts rijdt en er is een middenvakrijder waar je niet langs rechts voorbij kan , en je dus volledig naar links moet, je normaal geleidelijk naar links gaat, maar met het systeem aan remt hij als je op het middenvak plots achter de auto komt en geeft hij terug gas als je een seconde later op het linkervak zit...

gewone CC zit er precies niet meer in, tenzij je mss in het CAR menu de afstandsfunctie uitschakelt maar je kan anders enkel kiezen tussen een snelheidsbegrenzer of de adaptieve snelheidsregeling.

En de fiche die achter de radar zit moet je niet uittrekken, dat kan ik u al verzekeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  En de fiche die achter de radar zit moet je niet uittrekken, dat kan ik u al verzekeren
                  ik blijf daar allemaal schoonekes af ze

maar wat hebt gij er dan met meegemaakt?

Comment

ik blijf daar allemaal schoonekes af ze

maar wat hebt gij er dan met meegemaakt?
                    Maak eens een topic aan van uwen auto.
                    Er zijn er hier veel met interesse in de 7.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      das te verwarrend, moest er nog een gewone ook nog bijstaan
                      Zal wss wel tussen de opties van de Golf VIII staan!

Comment

Maak eens een topic aan van uwen auto.
                        Er zijn er hier veel met interesse in de 7.
                        topic aangemaakt bij Mijn Duitse auto

Comment

topic aangemaakt bij Mijn Duitse auto
                          Ok en hoe vind je dit terug (als nedby op dit forum)?

Ok heb het al gevonden
                          Last edited by ; 04/09/2014, 17:32.

Comment

• Golf 7 R mit ATS GTR und Ceramic
                            Golf 7 R umgebaut von uns mit ATS GTR Leichtmetallräder in Schwarz, 9x19 ET48 LK 5x112 und Umbau der Bremsanlage auf Ceramic.
                            Natürlich inklusive TÜV-Eintragung.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

De snelheid van het optrekken kan je instellen in 3 niveaus , de eco is de traagste en gaat voor geen meter .
                                Ja jong, 1.6 tdi wat wil je

Comment

• Ja jong , het is een leasewagen en moest een 1.6 diesel zijn .
                                  Niet mijn keuze , maar voor de rest is het een aangename wagen .
                                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016

Comment

• Comment

Ja jong , het is een leasewagen en moest een 1.6 diesel zijn .
                                      Niet mijn keuze , maar voor de rest is het een aangename wagen .
                                      Andere job zoeken, geen dank!

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016

Comment

• Offerte van mijn papa

1.4TSI 150pk, manuele versnelling
                                          5Deurs Highline, kleur is nog in twijfel

Overige opties:

- Vienna Marrakech lederen interieur
                                          - verwarmbare voorstoelen
                                          - Dynamische Bi-Xenon verlichting met LED DRL's
                                          - verdonkerde LED achterlichten
                                          - Park Pilot & Park Assist
                                          - regen- en lichtsensor
                                          - Discover Media GPS systeem (SD, MP3, BT, 8 speakers,...)
                                          - verdonkerde achterruiten
                                          - 17inch Madrid velgen +1.5cm sportophanging

Comment

Working...
                                          X