Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Intriest en respectloos tegenover klant en milieu dat d'Ieteren een half jaar na de introductie van de Euro 6 motoren nog steeds de verouderde Euro 5 versies verkoopt in Belgie. Onbegrijpelijk.... Waarschijnlijk verdienen ze meer aan de afdankertjes die ze op de Duitse markt niet meer kwijt geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
      Intriest en respectloos tegenover klant en milieu dat d'Ieteren een half jaar na de introductie van de Euro 6 motoren nog steeds de verouderde Euro 5 versies verkoopt in Belgie. Onbegrijpelijk.... Waarschijnlijk verdienen ze meer aan de afdankertjes die ze op de Duitse markt niet meer kwijt geraken.
      heb net 2 dagen met zo'n oude aftandse euro5 motor met 90pk en oh nee 98g CO2 uitstoot rondgereden... ik verdien het om gestenigd te worden, schande!

Ik begrijp niet wat hier mis mee is...degelijke motor, stil, zuinig, lage CO2 uitstoot, etc... dat de regering Euro6 stimuleert is uiteraard een plus maar zeggen dat het een schande is om euro5 motoren nog te verkopen, vind ik er wat over.
      Trouwens zeer aangename wagen die Golf VII. Blijft de referentie is zijn klasse naar afwerking & rijcomfort. Ook wegligging dik in orde. De 90pk is voor mij wat beperkt, maar rationeel gezien perfecte motor voor de modale Belg. Top.
      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Van mijn papa zijn MkVII nog steeds geen spoor bij de dealer, 3 maand zonder auto is lang voor hem.
        Normaal had hij al binnen moeten zijn.

Comment

• De mijne komt ook later dan verwacht. Produktieweek : 04/2015 Aflevering : +/- 07/2015. De combinatie TGI / Variant zorgt blijkbaar voor enige vertraging. Maakt mij niet omdat ik prijsgarantie heb en mijn oude wagen niet meer moet verkopen. Inschrijving in 2015 ipv 2014 is ook weer voordeliger voor de latere verkoop tweedehands.

Comment

• Mijn papa zijn versie is ook redelijk "speciaal", is de 1.4TSI met cilinderuitschakeling.
            Moest ten laatste op 1 december toekomen in Kortenberg, maar die is er nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Mijn papa zijn versie is ook redelijk "speciaal", is de 1.4TSI met cilinderuitschakeling.
              Moest ten laatste op 1 december toekomen in Kortenberg, maar die is er nog niet
              Dat is tenminste een motor gebouwd voor de toekomst ! Hopelijk met dsg, dan heeft je vader de beste golf van het moment !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                Dat is tenminste een motor gebouwd voor de toekomst ! Hopelijk met dsg, dan heeft je vader de beste golf van het moment !

Test gereden met DSG en dat was subliem, ik zou DSG genomen hebben maar hij vond het zijn ding niet. Dus helaas de handbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Test gereden met DSG en dat was subliem, ik zou DSG genomen hebben maar hij vond het zijn ding niet. Dus helaas de handbak.
                  Deze heb ik ook test gereden met dsg.
                  Vond ik heel goed rijden.
                  De uitschakeling merk je wel maar je ondervind er geen hinder van.

Sent from here
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• vandaag naar de voorstelling van de nieuwe Passat geweest en er stond in de showroom ook een Golf VII met edition badge op de zijkant, deze was dus een Edition 40. Wat me opviel was dat de deurdorpel(instaplijsten vooraan) ook een fijne witte LED strip had zoals in de deuren. Ik dacht dat mijn Golf ook een 40 years edition is (staat ook op de achterruit) dus weet iemand of die dorpel een aparte optie is?
                    Last edited by Liquid Li0n; 11/12/2014, 22:59.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Mijn golf heeft zelfs geen instaplijsten...
                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                        vandaag naar de voorstelling van de nieuwe Passat geweest en er stond in de showroom ook een Golf VII met edition badge op de zijkant, deze was dus een Edition 40. Wat me opviel was dat de deurdorpel(instaplijsten vooraan) ook een fijne witte LED strip had zoals in de deuren. Ik dacht dat mijn Golf ook een 40 years edition is (staat ook op de achterruit) dus weet iemand of die dorpel een aparte optie is?
                        Alle 40 years editions hebben instaplijsten, dus denk niet dat de uwen een echte is.

Comment

• Instaplijsten vind je voor een paar euros op ebay in China. Je dus zeker niet laten verleiden om deze bij de dealer te kopen.

Comment

• Ben ook naar passat gaan zien ,niet echt mijn ding zo'n familiewagen geef mij maar de Golf !!

Comment

• VW mannen wij hebben Caddy 1,6 diesel van 2011 en ferme problemen met koeler jullie ook ???

Comment

• Oliekoeler? Egr koeler? Ventilator/radiator?
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• ERG Koeler

Comment

• Frequent probleem. Egr + koeler. Normaal als ge er om vraagt komt d'ieteren tussen in de kosten.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                      vandaag naar de voorstelling van de nieuwe Passat geweest en er stond in de showroom ook een Golf VII met edition badge op de zijkant, deze was dus een Edition 40. Wat me opviel was dat de deurdorpel(instaplijsten vooraan) ook een fijne witte LED strip had zoals in de deuren. Ik dacht dat mijn Golf ook een 40 years edition is (staat ook op de achterruit) dus weet iemand of die dorpel een aparte optie is?
                                      Edition 40 is een serie die pas uit is, dit zijn nog maar de eerste exemplaren die bij de dealers staan.

Comment

• indd maar in de garage zeggen ze dat VW er niet meer in tussen komt ??? maar dat zij het dan maar hebben gedaan
                                        maar goed voor mij normaal 1100€ nu 430€ toch zuur geld voor wagen van 3 jaar oud en 30 000 km !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Edition 40 is een serie die pas uit is, dit zijn nog maar de eerste exemplaren die bij de dealers staan.

Zoals ik dus al dacht, die van LL kan onmogelijk een Edition 40 zijn

Comment

Working...
                                          X