Vind ik ook veruit de mooiste velg, die zwart gelakte Cadiz is mijn smaak niet helemaal
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gt750 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]107120[/ATTACH]prachtige velgen iemand idee dewelke ??Te Koop: Mercedes C220 W205 Avantgarde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk BerichtenKijk eens op de configurator van VW. Volgens mij zijn dit de 19" velgen die als optie verkrijgbaar zijn op de Golf R.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Ik zag in de configurator dat je bij de GTD, GTE etc niet de optie heb om zonder kentekens te bestellen. Is dat echt niet mogelijk? Heb al GTI's zonder kenteken achteraan, is dit er dan zelf afgehaald?Last edited by Liquid Li0n; 29/01/2015, 10:57.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Iemand een idee van een hatch pop? Al dan niet doenbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenIemand een idee van een hatch pop? Al dan niet doenbaar?
men Jetta had dit maar bij een hatchback is het wel oppassen bij lage plafonds
+ YouTube Video Last edited by Liquid Li0n; 29/01/2015, 11:00.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Datte ja, voor de V en de VI genoeg over te vinden, voor de VII rien de knots... Zou wel handig zijn feitelijk dan gewoon de ' pop ' als de op de afstandsbediening duwt.
Comment
-
Ik zoek dit voor de Tiguan maar ook nog niks gevonden.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik heb eens een vraagje over de Discover Media:
ik heb sinds augustus '14 een trendline met discover media, maar ik heb al talloze pogingen gedaan om een muziekclips/filmpjes werkende te krijgen (via SD kaart), maar geen succes. Telkens komt er op 'bestandsfout'
ik heb al alle richtlijnen gevolgd ivm codecs/bitrate/resolutie, maar niets helpt.
Bij software informatie staat er ergens tussen: Media Codec N/A.
zou het simpelweg niet mogelijk zijn op een discover media?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudy03031981 Bekijk BerichtenIk mag ook mijn nieuwe golf 7 variant vrijdag middag ophalen, na 4 maand wachten ...
heb de 17" dijon velgen eronder staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenIk heb eens een vraagje over de Discover Media:
ik heb sinds augustus '14 een trendline met discover media, maar ik heb al talloze pogingen gedaan om een muziekclips/filmpjes werkende te krijgen (via SD kaart), maar geen succes. Telkens komt er op 'bestandsfout'
ik heb al alle richtlijnen gevolgd ivm codecs/bitrate/resolutie, maar niets helpt.
Bij software informatie staat er ergens tussen: Media Codec N/A.
zou het simpelweg niet mogelijk zijn op een discover media?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenZou toch moeten lukken? https://www.youtube.com/watch?v=_25KHKoeYrI
ik heb geen apple toestanden hier
wsl moet de video dan wel een externe bron komen.. kzal eens met een gewoon kabelke proberen en zien of het met mijn smartphone werkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn dt Bekijk BerichtenIk ga mij een golf 7 highline aanschaffen via cardoen. Nu zou je daar ook nog wat extra opties kunnen laten opzetten. Heeft iemand daar ervaring mee?
ik zat te denken aan park pilot en exterieur van een r-line. Zou zoiets mogelijk zijn?
R line is alleen op wit/zwart/grijs dacht ik, misschien dat de prijs daardoor zo hoog ligt. Veel succes in ieder geval.
Comment
-
De prijzen bij Cardoen zijn zeker niet interessant. 23.500 euro voor een Highline tsi 122 pk zonder Bepaalde zaken die op de Belgische versies standaard zijn zitten daar niet op (oa afstandsradar , adaptieve cruisecontrole) . Nefast voor de tweedehandswaarde dus. Als je bepaalde opties zoals parkeersensoren achteraf nog wil laten inbouwen dan kom je uiteindelijk nog duurder uit dan bij de dealer.Je kan hem beter rechtstreeks in het buitenland met alle opties die in Belgie standaard zijn. Dan kom je veel goedkoper uit. Ze werken bovendien met die belachelijke overnamepremies die ze maar ineens van de prijs aftrekken. Welke auto is nu minder dan 1500 euro waard ?
Comment
Comment