Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind ik ook veruit de mooiste velg, die zwart gelakte Cadiz is mijn smaak niet helemaal
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gt750 Bekijk Berichten
      [ATTACH=CONFIG]107120[/ATTACH]prachtige velgen iemand idee dewelke ??
      Kijk eens op de configurator van VW. Volgens mij zijn dit de 19" velgen die als optie verkrijgbaar zijn op de Golf R.
      Te Koop: Mercedes C220 W205 Avantgarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk Berichten
        Kijk eens op de configurator van VW. Volgens mij zijn dit de 19" velgen die als optie verkrijgbaar zijn op de Golf R.
        Kijkt eens op de vorige pagina. Zijn de pretoria velgen.
        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
        2015 Golf 7 GTD

Comment

• Ik hou het bij 16' velgen voor mijn vrijdag af te halen Variant TGI. Op de standaard Dover velgen komen winterbanden. Voor de zomerbanden heb ik net een splinternieuw setje Toronto 16' velgen met zomerbanden op de kop getikt voor welgeteld 425 euro all in.

Comment

• Ik mag ook mijn nieuwe golf 7 variant vrijdag middag ophalen, na 4 maand wachten ...
            heb de 17" dijon velgen eronder staan

Comment

• Ik zag in de configurator dat je bij de GTD, GTE etc niet de optie heb om zonder kentekens te bestellen. Is dat echt niet mogelijk? Heb al GTI's zonder kenteken achteraan, is dit er dan zelf afgehaald?
              Last edited by Liquid Li0n; 29/01/2015, 10:57.
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Normaal wel. Maar indien niet doet de garage het wel.

Comment

• Iemand een idee van een hatch pop? Al dan niet doenbaar?
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                    Iemand een idee van een hatch pop? Al dan niet doenbaar?
                    dit bedoel je, spijtig dat het wel ni automatisch sluit via de afstandsbediening
                    men Jetta had dit maar bij een hatchback is het wel oppassen bij lage plafonds

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Last edited by Liquid Li0n; 29/01/2015, 11:00.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Datte ja, voor de V en de VI genoeg over te vinden, voor de VII rien de knots... Zou wel handig zijn feitelijk dan gewoon de ' pop ' als de op de afstandsbediening duwt.

Comment

• Ik zoek dit voor de Tiguan maar ook nog niks gevonden.

Sent from here
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb eens een vraagje over de Discover Media:

ik heb sinds augustus '14 een trendline met discover media, maar ik heb al talloze pogingen gedaan om een muziekclips/filmpjes werkende te krijgen (via SD kaart), maar geen succes. Telkens komt er op 'bestandsfout'
                          ik heb al alle richtlijnen gevolgd ivm codecs/bitrate/resolutie, maar niets helpt.

Bij software informatie staat er ergens tussen: Media Codec N/A.
                          zou het simpelweg niet mogelijk zijn op een discover media?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudy03031981 Bekijk Berichten
                            Ik mag ook mijn nieuwe golf 7 variant vrijdag middag ophalen, na 4 maand wachten ...
                            heb de 17" dijon velgen eronder staan
                            4 maand wachten valt nog mee . Ik moest 11 maand wachten op mijn zelf geimporteerde Golf. Ik moest iets overhebben voor die 5.000 euro prijsvoordeel.

Comment

• Prijsvoordeel is mooi, maar is in mijn geval niet belangrijk omdat het een leasewagen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                Ik heb eens een vraagje over de Discover Media:

ik heb sinds augustus '14 een trendline met discover media, maar ik heb al talloze pogingen gedaan om een muziekclips/filmpjes werkende te krijgen (via SD kaart), maar geen succes. Telkens komt er op 'bestandsfout'
                                ik heb al alle richtlijnen gevolgd ivm codecs/bitrate/resolutie, maar niets helpt.

Bij software informatie staat er ergens tussen: Media Codec N/A.
                                zou het simpelweg niet mogelijk zijn op een discover media?
                                Zou toch moeten lukken? https://www.youtube.com/watch?v=_25KHKoeYrI

Comment

• Ik ga mij een golf 7 highline aanschaffen via cardoen. Nu zou je daar ook nog wat extra opties kunnen laten opzetten. Heeft iemand daar ervaring mee?

ik zat te denken aan park pilot en exterieur van een r-line. Zou zoiets mogelijk zijn?

Comment

• Stijn ben ook benieuwd wat het wordt bij Cardoen heb er ook geen ervaring mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                      mja, maar da's met een ipod kabel
                                      ik heb geen apple toestanden hier

wsl moet de video dan wel een externe bron komen.. kzal eens met een gewoon kabelke proberen en zien of het met mijn smartphone werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn dt Bekijk Berichten
                                        Ik ga mij een golf 7 highline aanschaffen via cardoen. Nu zou je daar ook nog wat extra opties kunnen laten opzetten. Heeft iemand daar ervaring mee?

ik zat te denken aan park pilot en exterieur van een r-line. Zou zoiets mogelijk zijn?
                                        Alles is mogelijk mits ge uwen portemonnee open doet? Ik heb eens navraag gedaan voor een R line voorbumper voor op mijn pacific blue variant: 1400 euro...
                                        R line is alleen op wit/zwart/grijs dacht ik, misschien dat de prijs daardoor zo hoog ligt. Veel succes in ieder geval.

Comment

• De prijzen bij Cardoen zijn zeker niet interessant. 23.500 euro voor een Highline tsi 122 pk zonder Bepaalde zaken die op de Belgische versies standaard zijn zitten daar niet op (oa afstandsradar , adaptieve cruisecontrole) . Nefast voor de tweedehandswaarde dus. Als je bepaalde opties zoals parkeersensoren achteraf nog wil laten inbouwen dan kom je uiteindelijk nog duurder uit dan bij de dealer.Je kan hem beter rechtstreeks in het buitenland met alle opties die in Belgie standaard zijn. Dan kom je veel goedkoper uit. Ze werken bovendien met die belachelijke overnamepremies die ze maar ineens van de prijs aftrekken. Welke auto is nu minder dan 1500 euro waard ?

Comment

Working...
                                          X