Inderdaad poepsimpel. De mijne werd ook rond die tijd geproduceerd en ik ben hem op 30/1 gaan halen in Duitsland. Bij was het verschil maar 4.100 euro (23.300 ipv 27.400 euro) maar ik had dan ook minder reiskosten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenInderdaad poepsimpel. De mijne werd ook rond die tijd geproduceerd en ik ben hem op 30/1 gaan halen in Duitsland. Bij was het verschil maar 4.100 euro (23.300 ipv 27.400 euro) maar ik had dan ook minder reiskosten.
Mijn laatste Audi ben ik zelf geen opkuisen. Veel mooier en geen euro kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prettie Bekijk BerichtenMijn reiskosten waren ook niet zo hoog. 9 euro voor het vliegtuig(ryanair) en 90 euro voor een taxi. Daar moet je het niet voor laten. In Belgie worden voor dat geld nu afleverkosten gerekend. Schandalige praktijk in mijn ogen.
Mijn laatste Audi ben ik zelf geen opkuisen. Veel mooier en geen euro kosten.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenja dat vind ik zo bizar, leverkosten van 96 euro...waarom moet je dit bij een auto betalen en als je een broek gaat kopen niet...wordt die broek dan niet geleverd...
Waarom betaal je in sommige landen 4 euro per maand huur voor je internet modem (terwijl dat ding misschien nog geen 4 euro kost om te fabriceren in China?).
Idem voor huur modem digitale televisie of eenmalige aankoop bij ons, is gewoon een verdoken abonnementskost om de marge op te krikken.
Waarom slingeren ze je nu die extra garantie om het hoofd voor je gsm tegen breuk? Idem, gewoon marges opkrikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenIk veronderstel dat je dan wel een volle tank benzene/diesel krijgt ook ? De mijne werd alvast geleverd met een volle (gas)tank.
Mooi gebaar van Audi, maar een volle tank is toch ook maar een kleine 20 euro.
Bij benzine of diesel afleverkosten en lege tank zal geen uitzondering zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenja dat vind ik zo bizar, leverkosten van 96 euro...waarom moet je dit bij een auto betalen en als je een broek gaat kopen niet...wordt die broek dan niet geleverd...
Want plots moest er extra betaald worden als je over een bepaalde hoeveelheid afval ging.
Bij moto's was dit dan nog een houten krat, karton en Isimo., bij auto's was dat toch een pak minder.
Later hebben ze daar aflever kosten van gemaakt zodat we nu betalen voor zaken die ze vroeger gratis deden.
Net alsof je bij een pint ook nog eens extra tap kosten moet betalen.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prettie Bekijk BerichtenMijn Audi G-tron
Dus al (minstens) 2 cng'ers op het forum.
Je mag altijd een apart topic openen over je G-tron.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Iemand ook dit probleem: op het chroomplastic ( de voorbumper van onder) :
En ook op het VW logo, precies vlekken die niet meer weg te krijgen zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenIemand ook dit probleem: op het chroomplastic ( de voorbumper van onder) :
En ook op het VW logo, precies vlekken die niet meer weg te krijgen zijn...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenDie volle gastank is uiteraard geen cadeautje van de importeur/dealer of fabriek. De tanks moet in de fabriek getest worden op dichtheid en dat gaat alleen met een volle tank.Een volle tank kost overigens ook maar 14 euro.
Comment
-
Deze voormiddag op de secundaire wegen gereden... temp op 20 graden ( airco ) , de passagier temp normaal / kant bestuurder was de lucht redelijk tot zeer warm te noemen. Kon ook plots niet meer hoger dan 2500 rpm..
Dan moest ik autostrade op en tien minuten later alles weer normaal. Ook geen één melding van iets gekregen of gezien. Iemand een verklaring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenBijna een jaar na de introductie van de Euro 6 modellen in Duitsland biedt d'Ieteren nog steeds verouderde Euro 5 modellen aan in Belgie waarvoor men ook nog meer Belasting op inverkeersstelling moet betalen ook. Begrijpe wie kan......Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Ook bij de normale Golf staan er nog euro 5 motoren in de configurator. De euro 6 motoren hebben een paar pk extra (1.6 tdi 110 ipv 105 pk , 1.2 tsi idem , 1.4 tsi 125 ipv 122 pk en 150 ipv 140 pk) . d'Ieteren heeft waarschijnlijk een schoon prijske bedongen bij de fabriek voor die verouderde motoren. 90% van die domme Belgen valt daar immers niet over...
Comment
-
Ik zie daar co 2 uitstoot staan maar toch nergens euro 5/6? Is dat op papieren ook terug te vinden of niet van tel voor de overheid. Het mochten idd al euro 6 geweest zijn.
Comment
Comment