ik heb sinds december '14 een Variant. ik luister vaak audio via bluetooth. wat ik maar niet vind, is om hoe ik een playlist kan maken die de auto herkent. kan iemand me vertellen welke playlist de auto herkent?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Wat de parkeersensoren vooraan betreft die piepen in fileverkeer enz, ik heb de automatische aanschakeling uitgezet in het menu "parkeren en manoeuvreren"
Playlists via Bluetooth? Dat kan niet als ik mij niet vergis.
Via Bluetooth moet ik op mijn iPod/iPhone zelf de playlist kiezen en laten afspelen.
Met de Mobile Device Interface iPod icm iPod/iPhone kan ik via het touchscreen GPS-scherm de playlists opzoeken en afspelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenDat van die sensoren is om zot van te worden, aan de rode lichten en in de file zit ik meer op diene knop van de sensoren te rammen om dat irritant gepiep af te zetten dan wat anders...
Dat de radio stiller gaat wanneer de sensoren in werking treden valt ook aan te passen in de setup.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenMisschien was het hier al gemeld of heb ik erover gelezen maar voor modeljaar 2016 komt er dus een driecilinder benzine in de Golf te liggen:
1.0 TSI
85 kW / 115 pk
200 Nm
6-bak of DSG-7
- Wegvallen kleur Clearwater Blue Metallic
+ optie buitenspiegelbehuizing in Carbon (voor R)
+ optie App Connect (dit is de nieuwe verzamelnaam voor Android Auto, Apple CarPlay en MirrorLink)
+ optie CarStick (is een USB-stick waarin een simkaart geplaatst kan worden om internet te verkrijgen in het infotainment systeem)
- Wegvallen van diverse opties voor Trendline: Panoramadak, Alarmsysteem, ACC, Front-Assist, Blind-Spot-Sensor, Achteruitrijcamera,
Verkeersbordenherkenning, verwarmbaar stuur, klein reservewiel, verwarmbare voorruit, standverwarming
- Wegvallen velg "Perth" 6,5x16" voor Trendline en Comfortline
- Wegvallen velg "Singapore" 7x17" voor Comfortline en Highline
- Wegvallen velg "Luxor" 7,5x19" voor Highline
- Wegvallen Winterbanden 15" voor Comfortline en Highline
+ diverse wijzigingen bij de Multimediasystemen (invoering van de 2de generatie)
Car-Net „Guide & Inform Basic“* voor "Discover Media":
- Status van het voertuig
- Mijn bestemmingen (Personal POI)
- Nieuws
- Online verkeersinfo
- Online importeren van bestemmingen
- Online opzoeken van een bestemming (tekstgestuurd)
- Parkeerplaatsen
- Tankstations
- Weer
Car-Net „Guide & Inform Plus“* voor "Discover Pro" bevat ook nog:
- Google Street View
- Google Earth
- Online opzoeken van een bestemming (spraakgestuurd)
De hamvraag is nu natuurlijk wat D'Ieteren met deze wijzigingen gaat doen, aangezien er bij ons bijvoorbeeld al geen Comfortline bestaat voor de Golf, en men het ook al vertikt heeft om een verwarmbare voorruit en een verwarmbaar stuurwiel aan te bieden. Op dit moment zijn ze blijkbaar hard aan de configurator aan het sleutelen aangezien o.a. de Golf er nu gewoon niet in staat.Last edited by Kenw00t; 28/04/2015, 21:43.
Comment
-
Eigenlijk zou men toch een auto moeten kunnen bestellen hoe men de auto wilt en niet afhankelijk zijn van een invoerder (maw alle opties) ... Straf dat de constructeur niets aan doet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenw00t Bekijk Berichten
De hamvraag is nu natuurlijk wat D'Ieteren met deze wijzigingen gaat doen, aangezien er bij ons bijvoorbeeld al geen Comfortline bestaat voor de Golf, en men het ook al vertikt heeft om een verwarmbare voorruit en een verwarmbaar stuurwiel aan te bieden. Op dit moment zijn ze blijkbaar hard aan de configurator aan het sleutelen aangezien o.a. de Golf er nu gewoon niet in staat.
ACC/Front assist niet meer mogelijk op trendline? Dan ben ik benieuwd of D'Ieteren een uitzondering krijgt.Stappen terugzetten inzake veiligheid lijkt me niet logisch.
Die multimediasystemen zullen wel één op één overgenomen worden. Goed nieuws dat de Discover Media een groter scherm krijgt. De Pro koopt hier toch bijna niemand.
Ben ook wel benieuwd naar de integratie van Apple Car Play en Android Auto
Comment
-
Inderdaad onbegrijpelijk dat het basismodel er qua veiligeid op achteruit zou gaan. Het aanbod van d'Ieteren in Belgie is inderdaad erg pover . Geen comfortline , geen Highline TGI , geen Blue Motion 1.6 TDI, euro 6 pas een jaar later dan in Duitsland.... Gelukkig is men als koper niet gebonden aan het aanbod van de invoerder.
Comment
-
Niet vergeten dat de Belgische Trendline en Highline een redelijk afwijkende inhoud hebben dan de Duitse versies, waar ook Comfortline nog eens tussen zit.
De Duitse Highline kan je bijvoorbeeld enkel configureren met een adequate motor (vanaf 125pk benzine of de 150pk diesel) en bevat verder ook nog Xenon en 17-duims velgen. De Belgische Highline leunt dus veel dichter aan bij de Duitse Comfortline. Ook is de Belgische Trendline dikker aangekleed dan de Duitse, enzovoort. Ergens is dat wel logisch, anders zou het gat wegens het missen van de Comfortline gewoon te groot zijn.
De reden waarom je al die opties niet meer op de (Duitse) Trendline kan nemen past in de kostenbesparingen die het concern doorvoert door o.a. de complexiteit en het te grote modelgamma te reduceren. Op die manier forceren ze je dus om minstens een Comfortline te nemen indien je die opties wilt. Zo besparen ze verder nog eens 130.000 euro per jaar door geen metalen sleutelhanger meer te voorzien (dit is geen grap). Het is verder misschien ook nog goed om te weten dat zowel de Belgische Trend- en Highline standaard over ACC en Front-Assist beschikken, waar dit bij alle Duitse lines een optie is waarvoor je moet bijleggen.
Comment
-
Voor de EOS valt het doek in juni. Dit model werd geïntroduceerd toen ze nog geen enkele andere cabrio hadden. Ondertussen is er de Golf Cabrio en Beetle Cabrio. Verder maken ze nog de denkoefening om de Polo enkel nog als 5-deurs aan te bieden, om zo maar 1 carrosserie meer te moeten bouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEos hard klapdak, Golf stoffen kap. Vrij groot verschil.
Aan de Belgische VW-configurator zijn ze blijkbaar hard aan het werken. Deze is al sinds woensdagochtend volledig offline, dus ik verwacht eigenlijk wel veel veranderingen bij o.a. de Golf als het zo zit...
Comment
-
-
Mja da's heel het probleem: een bepaald brengt een bepaald model uit om een nichemarkt te bedienen, de andere gaan erin mee, uiteindelijk biedt elk merk elk mogelijk model aan. Ook binnen VAG -> waarom een VW phaeton als er een A8 is, waarom een CC als er een A5 is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMja da's heel het probleem: een bepaald brengt een bepaald model uit om een nichemarkt te bedienen, de andere gaan erin mee, uiteindelijk biedt elk merk elk mogelijk model aan. Ook binnen VAG -> waarom een VW phaeton als er een A8 is, waarom een CC als er een A5 is?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenAls je kijkt naar de kortingen en uitrustingsmogelijkheden die VW momenteel geeft tov Audi lijkt het alsof ze nu weer meer inzetten op VW en vooral de Golf. Binnen enkele jaren draait men dit weer om zodat er weer meer Audi's worden verkocht
Comment
Comment