Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON-
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDat is echt opmerkelijk en zeldzaam laag. Een gemiddelde compacte TDI haalt dat met moeite.
Misschien zitten er kabouters onder de kap die een handje helpen?
Is ook echt bizar en dat is gewoon via secundaire wegen.
Ik moet niet zeggen dat er eentje heel content mee is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk denk dat jij eens moet meerijden met die van mijn papa. Zit op +- 4.5l en de wagen zelf is een 1.4TSI 150pk.
En mijn papa is nu ook niet de eco piloot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenChapeau. Is dat de BC die dat zegt, of echt nagemeten aan de pomp?
De BC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenis ongeveer een halve liter te optimistisch bij de Golf 7
Comment
-
Tja ik heb hier de Auto Motor und Sport van december 2014 voor mij liggen waar de Golf 1.4 TSI ACT Highline 150pk wordt getest.
Zij komen aan een Testverbrauch van gemiddeld 7,1 liter, opgedeeld in 15% Eco-drive (5,2 liter), 15% Sportfahrer (10,6 liter) en 70% Pendlerverbrauch (6,8 liter)
Als er hier dan eentje zogezegd consequent minder dan 5 liter verbruikt dan nog zonder speciaal er op te letten dan heb ik daar eerlijk gezegd toch mijn bedenkingen bij...MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenTja ik heb hier de Auto Motor und Sport van december 2014 voor mij liggen waar de Golf 1.4 TSI ACT Highline 150pk wordt getest.
Zij komen aan een Testverbrauch van gemiddeld 7,1 liter, opgedeeld in 15% Eco-drive (5,2 liter), 15% Sportfahrer (10,6 liter) en 70% Pendlerverbrauch (6,8 liter)
Als er hier dan eentje zogezegd consequent minder dan 5 liter verbruikt dan nog zonder speciaal er op te letten dan heb ik daar eerlijk gezegd toch mijn bedenkingen bij...
Iedereen is vrij om er het zijne van te denken.
Comment
-
Als dat inderdaad constant 70 is zonder iets, zou dat kunnen. Maar anders kan ik dat ook moeilijk geloven.
Heb met iemand meegereden tijdens een ecorun in een A3 1.4. Belachelijk saai en traag en dan zaten we ook nog niet aan dat verbruik.BMW X5 45e
Comment
-
Zit met de mijne rond de 5.5 met gemengd parcours ( autostrade wel 125/130)
Comment
-
Raar dat ze niet van de gelegenheid gebruik gemaakt hebben om de 1.0 erin te steken.
Comment
-
Ik begin die adaptive cruise control steeds meer te smaken, eens je het systeem wat beter leert kennen is het bij lage tot gemiddelde verkeersintensiteit echt super.
Honda heeft intussen nog een verbeterde versie waarbij het systeem herkent als je wordt ingehaald en de wagen voor je terug invoegt. Bij VW is dat nog niet zo waardoor je wagen afremt als de inhaler kort voor je invoegt. Mede om die reden gebruik ik het bij drukker verkeer dan ook niet.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment