Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk Berichten
    Ik zit op +-7,8l met een 1.4 tsi 140 pk
    Rij je er goed mee door? Veel autostrade?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
      Dat is echt opmerkelijk en zeldzaam laag. Een gemiddelde compacte TDI haalt dat met moeite.
      Misschien zitten er kabouters onder de kap die een handje helpen?

Is ook echt bizar en dat is gewoon via secundaire wegen.
      Ik moet niet zeggen dat er eentje heel content mee is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Ik denk dat jij eens moet meerijden met die van mijn papa. Zit op +- 4.5l en de wagen zelf is een 1.4TSI 150pk.

En mijn papa is nu ook niet de eco piloot.
        Chapeau. Is dat de BC die dat zegt, of echt nagemeten aan de pomp?
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
          Chapeau. Is dat de BC die dat zegt, of echt nagemeten aan de pomp?

De BC

Comment

• is ongeveer een halve liter te optimistisch bij de Golf 7
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              is ongeveer een halve liter te optimistisch bij de Golf 7
              Ook al is het ene liter, 5.5L voor 150pk is netjes
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Tja ik heb hier de Auto Motor und Sport van december 2014 voor mij liggen waar de Golf 1.4 TSI ACT Highline 150pk wordt getest.
                Zij komen aan een Testverbrauch van gemiddeld 7,1 liter, opgedeeld in 15% Eco-drive (5,2 liter), 15% Sportfahrer (10,6 liter) en 70% Pendlerverbrauch (6,8 liter)
                Als er hier dan eentje zogezegd consequent minder dan 5 liter verbruikt dan nog zonder speciaal er op te letten dan heb ik daar eerlijk gezegd toch mijn bedenkingen bij...
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  Tja ik heb hier de Auto Motor und Sport van december 2014 voor mij liggen waar de Golf 1.4 TSI ACT Highline 150pk wordt getest.
                  Zij komen aan een Testverbrauch van gemiddeld 7,1 liter, opgedeeld in 15% Eco-drive (5,2 liter), 15% Sportfahrer (10,6 liter) en 70% Pendlerverbrauch (6,8 liter)
                  Als er hier dan eentje zogezegd consequent minder dan 5 liter verbruikt dan nog zonder speciaal er op te letten dan heb ik daar eerlijk gezegd toch mijn bedenkingen bij...

Iedereen is vrij om er het zijne van te denken.

Comment

• Doen we ook
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• 4.5 l/100 km voor een 1.4 tsi ? Ik geloof er niks van. Ofwel een boordcomputer die schandalig veel (2 l/100 km) afwijkt , ofwel verwart hij het momentaan verbruik bij 110 km/u met het gemiddeld verbruik...

Comment

• Denk. Ook dat dit niet kan. heb een variant 1.4 tsi 140 pk en zit gemiddeld op 7.2 met 17 inch met 16 inch winterbanden 6,9 en autostrade is gemiddeld 5.8 dus lager is volgens mij niet mogelijk

Comment

• veel hangt natuurlijk af van het traject dat je aflegt hé...

Comment

• Als dat inderdaad constant 70 is zonder iets, zou dat kunnen. Maar anders kan ik dat ook moeilijk geloven.

Heb met iemand meegereden tijdens een ecorun in een A3 1.4. Belachelijk saai en traag en dan zaten we ook nog niet aan dat verbruik.
                            BMW X5 45e

Comment

• Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Gaat wel over de Golf 6.

Comment

• Zit met de mijne rond de 5.5 met gemengd parcours ( autostrade wel 125/130)
                                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Configurator speelgoed terug online blijkbaar.
                                  Mijn oog ziet 2250€ extra korting op hatchback en 2500€ op Variant. (particulieren)

Comment

• Configurator werkt nog steeds even slecht en de prijzen liggen nog altijd veel te hoog.

Comment

• Raar dat ze niet van de gelegenheid gebruik gemaakt hebben om de 1.0 erin te steken.
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Zoals gewoonlijk komt d'Ieteren pas een jaar na Duitsland en de rest van Europa met de nieuwste technologie.

Comment

• Ik begin die adaptive cruise control steeds meer te smaken, eens je het systeem wat beter leert kennen is het bij lage tot gemiddelde verkeersintensiteit echt super.

Honda heeft intussen nog een verbeterde versie waarbij het systeem herkent als je wordt ingehaald en de wagen voor je terug invoegt. Bij VW is dat nog niet zo waardoor je wagen afremt als de inhaler kort voor je invoegt. Mede om die reden gebruik ik het bij drukker verkeer dan ook niet.
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X